Oznámenie 6749 - MST

Obsah

6749 - MST
Vestník č. 93/2017 - 11.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ján Maruna
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37597205
Terchová 1074, 01306 Terchová

Slovensko
Kontaktná osoba: Ján Maruna
Telefón: +421 41948067786
Email: info@maruna-terchova.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18883
Hlavná adresa(URL): http://www.maruna-terchova.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18883
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Ján Maruna
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37597205
Vyšné Kamence 1551 , 01306 Terchová

Slovensko
Kontaktná osoba: Ján Maruna
Telefón: +421 41948067786
Email: info@maruna-terchova.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18883
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.maruna-terchova.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnikateľský subjekt
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): činnosti v zmysle predmetu podnikania
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Štiepkovač s príslušenstvom
Referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-16: položka 2
II.1.2) Hlavný kód CPV
42642100-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru a súvisiacich služieb - kúpa nového mobilného štiepkovača s príslušenstvom v zmysle technickej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch a odovzdanie sprievodnej dokumentácie 1x v slovenskom alebo v českom jazyku.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 582 517,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42414400-5
51530000-6
34139100-1
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ján Maruna, Vyšné Kamence 1551, 013 06 Terchová, Slovenská republika
(priemyselný areál - píla MARUNA)
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka nového mobilného štiepkovača s príslušenstvom.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 582 517,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 200
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: výzva č. OPKZP-PO1-SC111-2016-16
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyhlasuje verejné obstarávanie pred schválením Žiadosti o nenávratný finančný príspevok, číslo projektu k termínu vyhlásenia VO ešte nebolo pridelené.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") spôsobom podľa § 32 alebo § 152 ZVO.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, a to: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Predmetná podmienka vyplýva z § 34 ZVO a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Rozsah zmluvného plnenia je primeraný hodnote zákazky a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač uvedenými dokladmi musí preukázať, že za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky. Pre účely tejto zákazky sa za tovar rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti považuje minimálne 1 zákazka na dodávku štiepkovača bez alebo s príslušenstvom (napr. podvozok, hydraulická ruka a pod.) alebo ľubovoľného zariadenia na spracovanie alebo opracovanie dreva alebo materiálov na báze dreva v hodnote minimálne 500 000,- EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene).
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude vykonaný kurzom ECB platným v deň zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku VO.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie tejto podmienky účasti spoločne.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.09.2017 11:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.09.2017 12:00
Miesto: Ján Maruna, Vyšné Kamence 1551, 013 06 Terchová, Slovenská republika
(priemyselný areál - píla MARUNA)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné.

Miesto a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude oznámené uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk označených ako Kritériá bude aspoň päť pracovných dní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 ZVO: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti vzhľadom na komplexnosť a vzájomnú previazanosť celého predmetu zákazky. Predmet zákazky si vyžaduje komplexné, navzájom prepojené a logicky a funkčne previazané riešenie. Rozdelenie zákazky medzi jednotlivých dodávateľov by mohlo viesť k dodávke funkčne nekompatibilného riešenia. Rozdelenie zákazky na časti by bolo samoúčelné a verejnému obstarávateľovi by spôsobilo problémy pri zabezpečení komplexnosti poskytovaného riešenia, ako aj pri kontrole kvality plnenia a pri prípadnom uplatňovaní záručných podmienok.

2. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady výlučne elektronicky. Súťažné podklady s prílohami, odpovede na prípadné vysvetlenia, prípadne opravy súťažných podkladov budú záujemcom v elektronickej podobe k dispozícii na profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 148 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile až do termínu na predkladanie ponúk, vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18883.
Na základe vyššie uvedeného verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
Verejný obstarávateľ poskytne prílohy súťažných podkladov v editovateľnej forme e-mailom záujemcom na základe e-mailom doručenej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (ďalej len "žiadosť") na e-mail
obchod@maruna-terchova.sk. Záujemca v žiadosti uvedie identifikačné údaje a e-mail kontaktnej osoby, ktorej bude verejný obstarávateľ zasielať aj informáciu o uverejnení vysvetlenia súťažných podkladov.

3. Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v lehote 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej žiadosti na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.

4. Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude v súlade s ust. § 52 ods. 2 a 3 ZVO oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.

5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, predložením dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto vyhlásenou zákazkou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

6. V bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky sa pod pojmom "od zadania zákazky" rozumie počet kalendárnych dní od doručenia písomnej objednávky Objednávateľa Zhotoviteľovi.

7. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom po podpise zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku k projektu a zároveň po schválení dokumentácie realizovaného verejného obstarávania zo strany príslušného RO/SORO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité