Oznámenie 6649 - WYS

Obsah

6649 - WYS
Vestník č. 92/2017 - 10.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Július Dobosi - GRANIT
IČO: 33776342
Hlavná 231, 94652 Imeľ

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ezakazky.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Priemyselná výroba
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Priemyselná výroba
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Inovácia výroby spoločnosti GRANIT –Július Dobosi“
Referenčné číslo: 53/ME/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Názov predmetu zákazky: Inovácia výroby spoločnosti GRANIT Július Dobosi
Logický celok 1 Samoskladací žeriav na diaľkové ovládanie na prívese
Logický celok 2 Jednonosníkový mostový žeriav 3,2 t a 5 t rozpätie 13,5 m
Logický celok 3 Jednonosníkový mostový žeriav 5t rozpätie 14,5 m
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 463 190,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Logický celok 1 Samoskladací žeriav na diaľkové ovládanie na prívese
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK02
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komárno Veľký Harčáš, par. č.10230, 10229/4, 10221/1
II.2.4) Opis obstarávania
Inovácia výroby spoločnosti GRANIT Július Dobosi
Verejný obstarávateľ spoločnosť GRANIT Július Dobosi na základe rozhodnutia o inovácii spoločnosti obstaráva tovar v rozsahu:
Logický celok 1
Samoskladací žeriav na diaľkové ovládanie na prívese
-Dĺžka maximálne 36m
-Užitočné zaťaženie 2400 kg
-Celková hmotnosť 3,5 t
Verejný obstarávateľ od víťazného uchádzača požaduje dodanie tovaru na miesto určenia a vyškolenie personálu verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 15
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 164 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Programové obdobie 2014-2020
Časť: 2
II.2.1) Názov
7.2.2Logický celok 2 Jednonosníkový mostový žeriav 3,2 t a 5 t rozpätie 13,5 m
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komárno Veľký Harčáš, par. č.10230, 10229/4, 10221/1
II.2.4) Opis obstarávania
Inovácia výroby spoločnosti GRANIT Július Dobosi
Verejný obstarávateľ spoločnosť GRANIT Július Dobosi na základe rozhodnutia o inovácii spoločnosti obstaráva tovar v rozsahu:
Logický celok 2 -
Jednonosníkový mostový žeriav 3,2 t rozpätie 13,5 m
-Výška zdvihu 5m
-Rýchlosť zdvihu 5/0,8/min.
-Brzda, manuálne ovládanie závesné, jednotka s diaľkovým ovládaním
-Pojazd žeriava s dvoma rýchlosťami
Jednonosníkový mostový žeriav 5t rozpätie 13,5 m
-Výška zdvihu 5m
-Rýchlosť zdvihu 5/0,8/min.
-Brzda, manuálne ovládanie závesné, jednotka s diaľkovým ovládaním.
-Pojazd žeriava s dvoma rýchlosťami.
Verejný obstarávateľ od víťazného uchádzača požaduje dodanie tovaru na miesto určenia a stĺpy , žeriavovú dráhu o dĺžke do 35m a vo výške 4,8m bez betónových základov ale s montážou tovaru.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 15
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 157 760,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Programové obdobie 2014- 2020
Časť: 3
II.2.1) Názov
Logický celok 3 Jednonosníkový mostový žeriav 5t rozpätie 14,5 m
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komárno Veľký Harčáš, par. č.10230, 10229/4, 10221/1
II.2.4) Opis obstarávania
Inovácia výroby spoločnosti GRANIT Július Dobosi
Verejný obstarávateľ spoločnosť GRANIT Július Dobosi na základe rozhodnutia o inovácii spoločnosti obstaráva tovar v rozsahu:
Logický celok 3
Jednonosníkový mostový žeriav 5t rozpätie 14,5 m
-Výška zdvihu 5m
-Rýchlosť zdvihu 5/0,8/min.
-Brzda, manuálne ovládanie závesné, jednotka s diaľkovým ovládaním.
-Pojazd žeriava s dvoma rýchlosťami..
Verejný obstarávateľ od víťazného uchádzača požaduje dodanie tovaru na miesto určenia a stĺpy , žeriavovú dráhu o dĺžke do 30 m a vo výške 6 m s vybudovaním betónových základov a s montážou tovaru.
Vybudovanie betónových základov:
- Výkop jamv v obmedzenom priestore ručne 50m3
- Vodorovné premiestnenie zeminy do 2000m 50m3
- Uloženie sypaniny na skládku - 50 m3
- Betón základových pásov tr.C16/20 - 50 m3
Verejný obstarávateľ uchádzačom/záujemcom poskytne dokumentáciu k predmetnému verejnému obstarávaniu v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a celú dokumentáciu aj v editovateľnej forme na stránke: www.ezakazky.sk
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 15
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 141 430,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Programové obdobie 2014-2020
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:

a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

A.1 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku A
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

A.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku A v súlade s § 152 zákona.
Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
1)Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa §34 ods. 1 písm. a) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky predmetu zmluvy, stavebných prác alebo služieb zoznamom dodávok predmetu zmluvy alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa systému manažérstva kvality podľa § 35 zákona a podľa §36 zákona systém environmentálneho manažérstva:
podľa § 35 zákona:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systémy manažérstva kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
podľa § 36 zákona:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom alebo záujemcom, môže odkázať na schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri dodaní predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je príslušnú časť predmetu zákazky. Požiadavka je dostatočná a primeraná, postačujúca verejnému obstarávateľovi na preukázanie schopnosti splniť si príslušnú časť predmetu budúcej zákazky, zároveň je stanovený nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
§34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok predmetu zmluvy alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie (spolu za obdobie troch rokov) preukázať referenciami/dôkazmi v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek:
Logický celok 1 v minimálnej hodnote 160 000 ,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky.
Logický celok 2 v minimálnej hodnote 150 000 ,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky.
Logický celok 3 v minimálnej hodnote 140 000 ,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ akceptuje referencie uchádzača podľa § 12 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne dôkaz o plnení potvrdených verejným obstarávateľom podľa § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač splnenie podmienky účasti preukáže:
a)Certifikátom ISO 9001:2008 Systém manažérstva kvality
b)Certifikátom ISO 14001:2004 Systém environmentálneho manažérstva,
c)Certifikátom OHSAS 18001 Hodnotenie ochrany zdravia a bezpečnosti práce
d)STN EN 1090-2+A1:2012-03 (73 2601) táto európska norma stanovuje požiadavky na zhotovovanie oceľových konštrukcií a ich dielcov alebo ekvivalenty týchto dokladov vystavené v iných štátoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač môže predložiť aj iný relevantný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality (napr. potvrdenie príslušného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy; resp. správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom alebo ním poverenou organizáciou za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná spoločnosť spĺňa požiadavky príslušnej normy).
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, prípadne iné ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať predmet zmluvy, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.06.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.06.2017 09:30
Miesto: 22.5 Otváranie ponúk časť Ostatné sa uskutoční dňa 16.06.2017:
22.5.1 Logický celok 1 o 9:30 hod.
22.5.2 Logický celok 2 o 10:00 hod.
22.5.3 Logický celok 3 o 10:30 hod.
na adrese REFAM s.r.o., Staničná 898/6, 924 01 Galanta v súlade s § 52 Zákona. Po otvorení časti ponúk, označenej ako Ostatné komisia vykoná všetky úkony v súlade s ustanoveniami Zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť pravdivosť dokumentov, údajov a informácií uvedených a predložených uchádzačom v ponuke.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora.
Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017.
Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak.
Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil:
Logický celok 1 vo výške 4.900,00 eur bez DPH.
Logický celok 2 vo výške 4.700,00 eur bez DPH.
Logický celok 3 vo výške 4.200,00 eur bez DPH
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného diela, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä Zákon o príspevku z EŠIF zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon o finančnej kontrole a audite zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité