Oznámenie 6714 - WYT

Obsah

6714 - WYT
Vestník č. 93/2017 - 11.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestské kultúrne stredisko
IČO: 00138789
Námestie slobody 14/18 , 05001 Revúca

Slovensko
Kontaktná osoba: zodpovedná za predmet zákazky: Ing. Karin Kilíková, zodpovedná za verejné obstarávanie Ing. Helena Polónyi
Telefón: +421 905826576
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.revuca.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/219
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Modernizácia sedadiel v Kine Klub Revúca
Referenčné číslo: 1/2017/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
39111200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výroba a montáž sedačiek do kina vyhovujúcich novým požiadavkám na bezpečnosť a kvalitu sedenia, výmena súčasných kresiel v počte 412 za nové kreslá v počte 352 kusov, a s tým spojená výmena podlahovej krytiny.
Súčasťou dodávky a montáže sedadiel je aj príprava podlahy, prebrúsenie podkladu po strhnutí pôvodného linolea, penetrácia, nivelovanie, a položenie novej podlahovej krytiny a montáž kresiel a ich kotvenie.
Inštalovanie kresiel bude potrebné zosúladiť so stavebnými prácami úprav kinosály, ide o kompletnú výmenu podlahovej krytiny s vyrovnaním betónovej vrstvy. Kreslá budú inštalované na linoleový povrch s betónovým podkladom. Dodávateľ zodpovedá za uvedenie kinosály do prevádzky a záručný servis.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B Opis predmetu zákazky v samostatnej prílohe rozpočet a výkaz výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 75 783,63 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223100-7
45223100-7
45421000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
kino KLUB v Revúcej
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výroba a montáž sedaciek do kina vrátane výmeny podláh. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B Podrobný opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 75 783,63 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2017 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, resp. formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou
oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky (2014, 2015, 2016), alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www. registeruz.sk).
V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na miestne pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa). Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: požiadavka predložiť prehľad o obrate v požadovanej výške v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, je založená na predpoklade schopnosti úspešného uchádzača s primeraným finančným pozadím zabezpečiť potrebné finančné toky pre realizáciu zákazky.
Požiadavka na výšku obratu predmetu zákazky v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
nepresahuje dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky, keďže je trvanie zmluvy na predmetné verejné obstarávanie nie je dlhšie ako 12 mesiacov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti dosiahol celkový obrat vo výške 150.000.- € bez DPH.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: technickú alebo odbornú spôsobilosť preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Ak uchádzač má potvrdenie o kvalitnom dodaní v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO.
Pod obdobným alebo rovnakým charakterom referenčných dodávok sa rozumie výroba, dodanie a montáž sedadiel do divadla, kinosály, a podobných kultúrnych zariadení vrátane zodpovedajúcich stavebných úprav.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s dodaním tovaru resp. plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí v zozname preukázať, že v uvedenom období zrealizoval min. 3 dodávky tovaru resp. 3 zmluvy na dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, pričom minimálne jedna musí byť zrealizovaná vo výške 70.000.- bez DPH.
Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazke realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie.
V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: - identifikácia dodávateľa, - identifikácia objednávateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby objednávateľa, - názov predmetu zmluvy, - stručný opis plnenia, z ktorého musí byť
zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, - cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH, - lehota dodania (mesiac, rok).
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek, počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami.
Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.05.2017 10:00
Miesto: Mestské kultúrne stredisko
Námestie slobody 14/18
Revúca
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie a hodnotenie ponúk časť ostatné je neverejné.
Otváranie ponúk časť kritériá bude oznámené uchádzačom min. 5 pracovných dní pred otváraním ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú dostupné všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa - Mestské kultúrne stredisko Revúca na stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/219.
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady záujemcom prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa v elektronickej forme, kde budú súťažné podklady zverejnené po zverejnení výzvy na predkladanie ponúk, a kde budú zverejňované informácie v prípade potreby doplniť alebo vysvetliť súťažné podklady.
Súťažné podklady - časť zmluva a rozpočet vo formáte word resp,. exe si záujemcovia môžu vyžiadať emailom na adrese: polonyi@orangemail.sk
Žiadosť musí obsahovať názov zákazky, kompletné identifikačné údaje žiadateľa, názov, adresa sídla, tel. kontakt a
emailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady - uvedené časti. Po doručení kompletnej žiadosti budú
súťažné podklady záujemcovi zaslané na jeho emailovú adresu.
Ponuka bude predložená v súlade s ustanovením § 49 ods. 5 v členení na osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako Kritériá, a na osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako Ostatné. Podrobnosti o obsahu jednotlivých častí ponúk budú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej elektronickou formou zabezpečí stanovenie postupu potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie písomnosti.
Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri podaní žiadosti o účasť, vysvetľovaní súťažných podkladov, pri oznámení o vylúčení, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk.
Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych
postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v zákonom
stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie ponuky iba v slovenskom jazyku. Kontaktná mailová adresa: polonyi@orangemail.sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité