Oznámenie 6949 - MST

Obsah

6949 - MST
Vestník č. 96/2017 - 16.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
UNIMONT - VMS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36478067
Dlhé Klčovo 307 , 09413 Dlhé Klčovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Andrej Ihnát
Telefón: +421 574882860
Email: unimont@he.psg.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16442
Hlavná adresa(URL): http://www.unimont-vms.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.unimont-vms.sk/sk/o-spolocnosti/verejne-obstaravanie/finalizacia-vyroby-v-spolocnosti-unimont-vms,-s.r.o.---opakovana-sutaz
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária
Vnútroštátne identifikačné číslo: 40055469
Budovateľská 1805/38A , Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš
Telefón: +421 905127229
Email: halgas@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.unimont-vms.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária
Vnútroštátne identifikačné číslo: 40055469
Budovateľská 1805/38A , 09301 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš
Telefón: +421 905127229
Email: halgas@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.unimont-vms.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Právnická osoba
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Finalizácia výroby v spoločnosti UNIMONT-VMS, s.r.o.
Referenčné číslo: 01/05/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42631000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie technologického vybavenia pre projekt Finalizácia výroby v spoločnosti UNIMONT-VMS, s.r.o. a to lakovacej linky a žeriavovej dráhy s mostovými žeriavmi. Predmet zákazky je presne špecifikovaný v Súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 623 536,66 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Lakovacia linka
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42631000-8
42924300-2
51500000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prešovský samosprávny kraj, Okres Vranov nad Topľou, obec Vranov nad Topľou, ulica Toplianská č. 15
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie technologického vybavenia pre projekt Finalizácia výroby v spoločnosti UNIMONT-VMS, s.r.o. a to lakovacej linky, ktorá sa skladá z tlakovzdušnej tryskacej komory, kombinovanej lakovacej a sušiacej kabíny priemyslového typu a lakovne na nanášanie a vytvrdzovanie práškových farieb. Predmet zákazky je presne špecifikovaný v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 498 333,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Žeriavová dráha s mostovými žeriavmi
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42414500-6
51511110-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prešovský samosprávny kraj, Okres Vranov nad Topľou, obec Vranov nad Topľou, ulica Toplianská č. 15
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie technologického vybavenia pre projekt Finalizácia výroby v spoločnosti UNIMONT-VMS, s.r.o. a to žeriavovej dráhy s mostovými žeriavmi, ktorá sa skladá zo žeriavovej dráhy minimálnej dĺžky 35 000 mm, rozpätia minimálne 18 150 mm, nosnosti minimálne 20 000 kg a 2 ks dvojnosníkového mostového žeriavia minimálnej nosnosti 10t . Predmet zákazky je presne špecifikovaný v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 125 203,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych
subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o
zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
1.5 Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1. podľa §34, ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona
3.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
3.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
3.5 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2017 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
3.6 Za tovary rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považujú:
pre časť 1 Tlakovzdušná tryskacia komora : dodávky obrábacích strojov alebo technológií na obrábanie kovov,
pre časť 2 Žeriavová dráha s mostovými žeriavmi: dodávky mostových žeriavov a žeriavových dráh.
3.7 Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Celková hodnota dodaných tovarov, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola v hodnote:
pre časť 1: minimálne 500 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH,
pre časť 2: minimálne 120 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka bude financovaná z fondov EÚ. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade, ak dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly verejného obstarávania.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.06.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2017 10:00
Miesto: UNIMONT-VMS, s. r. o., prevádzka Vranov nad Topľou, M. R. Štefánika č. 2630/24, 093 01 Vranov nad
Topľou, 1. NP, miestnosť: kancelária riaditeľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 52 ods. 2 až 6 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť Kritériá sa uskutoční na adrese:: UNIMONT-VMS, s. r. o., prevádzka Vranov nad Topľou, M. R. Štefánika č. 2630/24, 093 01 Vranov nad Topľou, 1. NP, miestnosť: kancelária riaditeľa
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4.Verejný obstarávateľ oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.
5. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
6. Na otváraní ponúk (časť "Kritériá") sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
7. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať v lehote na predkladanie ponúk písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo elektronicky na adrese Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 09301 Vranov nad Topľou, e mail: halgas@stonline.sk.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
UNIMONT - VMS, s.r.o.
Dlhé Klčovo 307 , 09413 Dlhé Klčovo

Slovensko
Telefón: +421 574882860
Email: unimont@he.psg.sk
Internetová adresa (URL): http://www.unimont-vms.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávania o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité