Oznámenie 7014 - VST

Obsah

7014 - VST
Vestník č. 97/2017 - 17.05.2017

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36601284
Ondavská 8, 04011 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Magdaléna Suchá
Telefón: +421 557891626
Fax: +421 557891603
Email: msucha@vusch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vusch.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia dvoch RTG prístrojov INNOVA na arytmologických sálach
Referenčné číslo: S/00090/OVO/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
33111000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávanej zákazky je inovácia dvoch RTG prístrojov INNOVA 2100 od výrobcu GE Healthcare na
arytmologických sálach, rok výroby 2007 a 2009 vrátane služieb spojených s dodaním predmetu zákazky, inštaláciou
prístrojov, uvedením prístrojov do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov, odovzdaním
príslušnej dokumentácie a zaškolením zamestnancov verejného obstarávateľa na obsluhu inovovaných prístrojov.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 228 850,00 Mena: EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33111000-1
33111200-3
51410000-9
80561000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice - arytmologické sály
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávanej zákazky je inovácia dvoch RTG prístrojov INNOVA 2100 od výrobcu GE Healthcare na
arytmologických sálach, rok výroby 2007 a 2009 vrátane služieb spojených s dodaním predmetu zákazky, inštaláciou
prístrojov, uvedením prístrojov do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov, odovzdaním
príslušnej dokumentácie a zaškolením zamestnancov verejného obstarávateľa na obsluhu inovovaných prístrojov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 232-422595
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Názov: Kúpna zmluva 52-2017-KZ na Inováciu dvoch RTG prístrojov INNOVA na arytmologických sálach
Zákazka/časť je pridelená: Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
02.05.2017
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
(MSP – ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
MEDITRADE spol. s r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17312001
Levočská 1/2101 , 85101 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 0250109510
Fax: +421 0255648925
Email: jchladekova@meditrade.sk
Internetová adresa (URL): http://www.meditrade.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 228 850,00 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 228 850,00 Mena: EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité