Oznámenie 7051 - WYT

Obsah

7051 - WYT
Vestník č. 98/2017 - 18.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola polygrafická
IČO: 00894915
Račianska 190, 83526 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: MIlan Lederleitner
Telefón: +421 903433444
Email: lederleitner@polygraficka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.polygraficka.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.polygraficka.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Tlačový papier, kartón, lepenka a spotrebný materiál
II.1.2) Hlavný kód CPV
30197630-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodávka základného sortimentu tlačových papierov, kartónov, lepeniek a spotrebného materiálu pre tlač
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 199 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22500000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola polygrafická,
Račianska 190,
835 26 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka tlačových papierov a lepeniek v množstve cca 150 t/rok a spotrebného materiálu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 199 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát a súvahu za rok 2015 a 2016.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Dokladuje ročný obrat v oblasti dodávok papiera v hodnote 5 000 000 €.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Predloží zoznam odberateľov tlačových papierov za roky 2014, 2015 a 2016.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zdokumentuje pre minimálne tri organizácie dodávky papiera v minimálnom objeme 500 000 kg za rok.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 05.06.2017
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.06.2017 10:00
Miesto: Stredná odborná škola polygrafická, Račianska 190, 835 26 Bratislava, zasadačka riaditeľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania obálok sa môžu zúčastniť len oprávnené osoby za uchádzačov , ktrí v stanovenom termíne predložili ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité