Oznámenie 7152 - WYT

Obsah

7152 - WYT
Vestník č. 99/2017 - 19.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO: 36601284
Ondavská 8, 04011 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Steranková Šoltýsová Martina
Telefón: +421 557891667
Fax: +421 557891603
Email: msterankova@vusch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vusch.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nádoby na klinický odpad
Referenčné číslo: S/07905/OVO/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
33141123-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávanej zákazky je dodávka nádob na klinický odpad pre jednotlivé pracoviská verejného obstarávateľa v rozsahu požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách špecifikovaných v čiastkových objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. Predmet zákazky verejný obstarávateľ požaduje vrátane prepravy a vyloženia v mieste plnenia. Súčasťou predmetu zákazky sú všetky, resp. akékoľvek ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky (napr. balné). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 106 803,48 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.,Ondavská 8, 040 11 Košice - sklad všeobecného materiálu.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávanej zákazky je dodávka nádob na klinický odpad pre jednotlivé pracoviská verejného obstarávateľa v rozsahu požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách špecifikovaných v čiastkových objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. Predmet zákazky verejný obstarávateľ požaduje vrátane prepravy a vyloženia v mieste plnenia. Súčasťou predmetu zákazky sú všetky, resp. akékoľvek ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky (napr. balné). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 106 803,48 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 zákona
o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov nasledovne:
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - je oprávnený dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Ich splnenie preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu
zákazky vo forme originálu alebo úradne osvedčenej kópie dokladu.
1.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3 Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa §
39 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vo
vzťahu k predmetu: Uvedené doklady verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2017 13:00
Miesto: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, Ondavská 8, Košice 040 11 - zasadacia miestnosť riaditeľstva, 2.posch.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 zákona 343/2015 Z.z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa otváranie ponúk uskutoční bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v zmysle
zákona o verejnom obstarávaní bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí
úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných
údajov. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi:
1. Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie
zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO http://www.evo.gov.sk v
nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou
medzi VO a záujemcom/uchádzačom v systéme EVO:
- predkladanie žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v
predmetnom verejnom obstarávaní a jej schválenie VO prostredníctvom systému EVO,
- poskytnutie SP záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky
záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli EVO,
- poskytnutie vysvetlení k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania a k SP prostredníctvom
portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal,
- ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii,
ktoré zverejnil VO na portáli EVO,
- vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých VO, ak bola VO doručená žiadosť o nápravu podľa § 164 ods. 1 písm. b) ZVO a ak VO žiadosti o nápravu vyhovel podľa § 165 ZVO. VO upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých VO výhradne prostredníctvom systému EVO.
VO odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za nich plnú zodpovednosť. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO je možné komunikáciu medzi VO a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne prostredníctvom pošty, faxom,osobne,elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou.
2. Poštovou zásielkou - informácie sú uvedené v SP.
3. Telefonická komunikácia - informácie sú uvedené v SP.
4. Vysvetlenie SP prebieha prostredníctvom systému EVO v súlade s §114 ods.8 ZVO.
5. VO požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedené v SP.
Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek VO.
6. Pre fázu predkladania ponúk VO nepoužije systém EVO. Uchádzač predloží ponuku v písomnej podobe v zmysle pokynov uvedených v SP.
7. Vzhľadom na komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky, nie je možné zákazku rozdeliť na časti.
8. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v súlade so zákonom 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov účinnom od 1.2.2017 a zákona 343/2015 Z.z. (ZVO) v novelizovanom znení účinnom od 1.2.2017 verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité