Oznámenie 7161 - WYT

Obsah

7161 - WYT
Vestník č. 100/2017 - 22.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
FLEXOPRINT, s.r.o.
IČO: 36511641
Bystrická 69 , 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Martin Tóth
Telefón: +421 915221503
Fax: +421 444341091
Email: toth@flexoprint.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://flexoprint.sk//
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15030
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948134667
Email: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948134667
Email: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 2 písm. a) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovatívna technológia na výrobu flexotlačových platní (2)
Referenčné číslo: VO_FLEXOPRINT_032017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42900000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup inovatívnej technológie (logický celok č. 2), ktorá bude predmetom žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci vyhlásenej výzvy č. OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04. Názov ŽoNFP: Inovácie v spoločnosti FLEXOPRINT, s.r.o..
Logický celok č. 2: Inovatívna technológia na výrobu flexotlačových platní pozostáva z dvoch zariadení:
zariadenie / položka č. 1: Kombinované zariadenie na výrobu flexotlačových platní a zariadenie / položka č. 2: CTP Laser so softvérom.
Technológia flexotlače vyžaduje samostatnú tlačovú formu, určenú na prenos farby z farebníka na potláčaný substrát.
Tlačová forma (flexotlačová platňa - štočok) je nositeľom dizajnu konkrétneho potláčaného motívu. Moderná digitálna
bezfilmová výroba štočkov vyžaduje laserové osvitové zariadenie, ktoré vypáli rastrované dáta pripravené v softvéri
(rastor image procesor) do tenkej LAMS vrstvy fotopolymérnej platne. Vypálené plochy sú následne polymerizované
pomocou UV svetla. Nespolymerizované plochy sú vyplavené počas vymývania, čím sa vytvorí tlačový reliéf. Štočok je následne vysušený a doošetrený UV svetlom pre dosiahnutie predpísaného povrchového napätia. Takto pripravený štočok je okamžite použiteľný v potlačovom stroji.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 152 155,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
budova súp. č. 2511, katastrálne územie: Ružomberok, parc. č. 9825, obec: Ružomberok, okres: Ružomberok, kraj:
Žilinský.
II.2.4) Opis obstarávania
Inovatívna technológia na výrobu flexotlačových platní - 1 ks pozostáva z dvoch zariadení:
- zariadenie / položka č. 1: Kombinované zariadenie na výrobu flexotlačových platní - 1 ks (Vybavenie kombinovaného
zariadenia: Osvitová jednotka, Vymývačka, Sušiaca jednotka, Doošetrovacia jednotka )
- zariadenie / položka č. 2: CTP Laser - 1 ks so softvérom - 1 ks.
Ďalšie súčasti hodnoty obstarávaného logického celku: Dopravu celého Logického celku na miesto realizácie; Montáž celého logického celku v mieste realizácie; Oživenie (uvedenie do prevádzky) a základné Zaškolenie obsluhy celého logického celku.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 152 155,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1- 04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ - OP Výskum a inovácie, Prioritná os 3: Investičná priorita 3.3, Špecifický cieľ: 3.3.1 Zvýšenie konkurencieschopnosti MSP vo fáze rozvoja.

Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2 500,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov:

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 nasledovnými dokladmi v origináloch alebo úradne overených fotokópiách:

e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

V prípade navrhovaných subdodávateľov títo musia preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nich existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje každý subdodávateľ len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má plniť.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa požadovaného osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentov (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže v zmysle § 39 ods. 6 kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
V prípade navrhovaných subdodávateľov - JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je Referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie referencií za účelom zabezpečenia odborného a kvalitného plnenia predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností so zákazkami obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázanie schopností uskutočniť takýto komplexný predmet plnenia. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ďalšie informácie sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A. 2 Podmienky účasti uchádzačov.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže v zmysle § 39 ods. 6 kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe a zároveň predkladá aj JED za túto osobu.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže zrealizované dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom preukáže zrealizovanie/dodanie min. jednej dodávky obdobnej predmetu zákazky (zariadenie na prípravu tlačových foriem alebo aspoň jeho jedného vybavenia, ako napr.: Osvitová jednotka a/alebo Vymývačka a/alebo Sušiaca jednotka a/alebo Doošetrovacia jednotka a/alebo Laser).

Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať nasledovné údaje:
a) názov a stručný opis dodaných tovarov,
b) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR
d) cenu dodaných tovarov za sledované obdobie v Eur bez DPH,
e) lehotu dodania (od - do)

Verejný obstarávateľ vyžaduje pri zrealizovaných dodávkach uvedených v Zozname dodávok tovaru, Potvrdenie o uspokojivom zrealizovaných dodávkach podľa obchodných podmienok:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je REFERENCIA podľa tohto zákona zapísaná v Evidencii referencií vedenej Úradom pre verejné obstarávanie (postačuje uviesť link odkaz na referenciu v Zozname dodávok tovaru alebo v JED-e).
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, uvedie sa len v Zozname dodávok tovaru (dôkaz o plnení sa nepredkladá), avšak verejný obstarávateľ požaduje uviesť v Zozname dodávok tovaru kontakt na odberateľa na overenie si danej referencie.

- Ak sa dodanie tovaru, uvedeného v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 3 rokov (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname dodávok tovaru alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie.

- V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok tovaru uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

- Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.06.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.06.2017 15:00
Miesto: MP Profit PB, s r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časť "Kritériá" je v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Osoba podľa § 8 ods. 2 ZVO poskytuje neobmedzený, úplný, priamy a bezplatný prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15030. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne poštou, kuriérom alebo osobne na kontaktnej adrese: MP Profit PB, s.r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky alebo e-mailom na: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk. Súťažné podklady osoba podľa § 8 ZVO bude zasielať poštou. Odporúčame záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.

2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2 500,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

3. Kúpna zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného verejného obstarávania Poskytovateľom NFP, t.j. doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania kupujúcemu (následná ex-post kontrola). Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Poskytovateľ NFP neschváli predmetné verejné obstarávanie.

4. Upozorňujem uchádzačov, že zákon 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov nadobudol účinnosť od 1. februára 2017, ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Osoba podľa § 8 ZVO (FLEXOPRINT, s.r.o.) nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie do 31. januára 2017, bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra.

5. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité