Oznámenie 7278 - WYP

Obsah

7278 - WYP
Vestník č. 101/2017 - 23.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Hrádok
IČO: 00315494
Hviezdoslavova 170, 03301 Liptovský Hrádok

Slovensko
Kontaktná osoba: Dana Kičinová
Telefón: +421 445224411
Email: dana.kicinova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4968
Hlavná adresa(URL): http://www.liptovskyhradok.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4968
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Dana Kičinová
IČO: 44102011
Moyzesova 177 , 03301 Liptovský Hrádok

Slovensko
Kontaktná osoba: Dana Kičinová
Telefón: +421 910955456
Email: dana.kicinova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.liptovskyhradok.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Stavebné úpravy športovej haly
Referenčné číslo: MLH-S2017/00673, R2017/003705
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212225-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Stavba zahŕňa významnú obnovu objektu telocvične mestskej športovej haly v Liptovskom Hrádku podľa realizačnej projektovej dokumentácie vypracovanej - betko projekt, Š. Moyzesa 11, 034 0 Ružomberok
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 320 613,32 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223210-1
45262650-2
45321000-3
45442100-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Liptovský Hrádok, intravilán, ul. Športová, Telocvičňa T 18, číslo súpisné 1375
II.2.4) Opis obstarávania
Jedná sa o stavebné práce - úpravy - rekonštrukciu existujúceho objektu. Netýkajú sa objektu šatní, ktoré sú ako samostatná prízemná prístavba k tejto hale.
Stavebné úpravy pozostávajú :z asanácii pôvodnej drevenej nosnej konštrukcie, vrátane opláštenia, strešnej konštrukcie, výplní otvorov a klampiarskych výrobkov, asanácii stĺpov od úrovne +8,40m a časti štítových múrov od úrovne +9,00m od podlahy, asanácii podláh v interiéri i exteriéri na balkónovej železobetónovej doske, demontáž oceľových rebríkov na štítových stenách, demontáž plechovej strešnej krytiny na markízach nad vstupmi do šatní. Stavebné práce ďalej zahŕňajú : montáž novej oceľovej nosnej konštrukcie, zloženej z oceľových stĺpov a väzníkov a drevených väzníc, montáž nového opláštenia stien a strechy z tepelnoizolačných sendvičových PUR panelov hr. 100 a 120mm, vrátane drevených väzníc pod strešné panely, montáž nových výplní otvorov z plastových profilov, zateplenie fasády stien pozdĺž haly i štítových stien a stien šatní tepelnou izoláciou na báze ESP hr. 150 a 100mm, realizáciu nových podláh na balkónovej železobetónovej doske v interiéri i exteriéri, montáž nových klampiarskych výrobkov a oplechovania, montáž plechovej strešnej krytiny na markízach nad vstupmi do šatní a úpravy pôvodných zámočníckych výrobkov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 320 613,25 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 130
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní,
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 zákona o verejnom o verejnom obstarávaní.
Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v tomto formulári, sú ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača
uvedené v súťažných podkladoch, Časť A.2 Podmienky účasti, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa a na webovej stránke mesta Liptovský Hrádok.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.3.1 -§ 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom :
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti :
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
b) § 34 ods. 1 písm. g) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií :

1.3.2 Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti :
Požiadavka na predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa §45 ods. 1 písm. b) a §45 ods. 4, 5 a §46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ je nevyhnutnosťou vyplývajúcou z platnej legislatívy pri uskutočňovaní stavieb. Požiadavka na predloženie profesijného životopisu, vyplynula z rozsahu stavby a požiadavky overiť si skúsenosti osoby zodpovednej za odborné vedenie stavebných prác počas platnosti zmluvy.
Všeobecné informácie :
A.) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s §34 ods. 3 Zákona . V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 odseku 1 písm. g) Zákona, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) predloží zoznam stavebných prác. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky ( napr. haly, športové haly, centrá, sklady, a pod.) v období predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V tomto zozname stavieb (referencií) uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora predmetnej stavby, názov stavby, objem diela zrealizovaného uchádzačom v €, rok začatia a ukončenia stavby, meno a tel. č., prípadne email kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedenú informáciu, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa.
Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie (spolu za obdobie piatich rokov do vyhlásenia súťaže) preukázať zoznamom stavebných prác min. na tri stavby, ktorý bude doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok referenciou, minimálne na jednu stavbu, ktorej cena za vykonané práce nebude nižšia ako 300.000,-€ bez DPH(alebo ekvivalent v inej mene).
Uchádzač môže referencie preukázať v súlade s §12 zákona referenciou zverejnenou v evidencii referencií resp. podľa §187 ods.6 zákona.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. Ak stavebné práce, uvedeného v referencii, boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR . Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň k :
§ 34 ods. 1 písm. g) predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii jedného riadiaceho zamestnanca (1 osoba), ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác predložením :
a.)osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby podľa §45 ods. 1 písm. b) a §45 ods. 4, 5 a §46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ, predloží buď originál alebo overenú fotokópiu alebo kópiu, na ktorej bude originál pečiatky stavbyvedúceho a jeho podpis.
b.)profesijný životopis stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad s podpisom stavbyvedúceho, v ktorom preukáže skúsenosti stavbyvedúceho s riadením stavebných prác na zákazkách. Profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad bude obsahovať prehľad zamestnania a zoznam relevantných zrealizovaných stavebných prác, na ktorých vykonával vedenie stavby s uvedením zmluvnej ceny bez DPH, názvu stavby, obdobia realizácie, miesto stavby a názov a adresy zamestnávateľa (predloží buď originál alebo overenú fotokópiu),
c.)čestné prehlásenie stavbyvedúceho odborne spôsobilej osoby na výkon tejto funkcie, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky, vrátane uvedenia vzťahu k dodávateľovi.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zhotoviteľ je povinný ku dňu uzavretia zmluvy preukázať, že má uzatvorené poistenie zodpovednosti za škody na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou, v minimálnej výške ceny diela a že toto poistenie je platné minimálne počas celej doby realizácie diela.

V roku 2017 verejný obstarávateľ môže uhradiť zhotoviteľovi faktúry za vykonané práce do výšky 240 tis. € bez DPH. V prípade, že celková cena za dielo bude nad uvedený limit, úhrada zostávajúcej čiastky bude zrealizovaná v mesiaci január 2018 (najskôr dňa 15. 1.2018).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.06.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.06.2017 17:00
Miesto: Miesto :Mestský úrad v Liptovskom Hrádku, Hviezdoslavova 170, 03301 Liptovský Hrádok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" sa uskutoční bez uchádzačov. Otváranie častí ponúk "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §52 zákona o verejno obstarávaní . Na otváraní sa môže zúčastniť uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu alebo poverený zástupca.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady (ďalej len SP) sú v Profile verejného obstarávateľa dostupné len v elektronických dokumentoch typu "pdf.". Na web stránke Mesta Liptovský Hrádok http://www.liptovskyhradok.sk/verejne-obstaravanie-0.html, sú SP dostupné bez obmedzení aj v iných elektronických dokumentoch. SP si môže záujemca stiahnuť z web stránky mesta, bez doručenia žiadosti o súťažné podklady. Z dôvodu vysvetľovania a dopĺňania súťažných podkladov a podmienok tejto výzve odporúčame všetkým záujemcom zaslať registráciu alebo oznámenie o prevzatí podkladov na adresu dana.kicinova@gmail.com, aj s kontaktnými údajmi.
2. V prípade potreby vysvetlenia informácií v tejto výzve a v SP, môže záujemca požiadať o ich vysvetlenie sa emailom na adresu : dana.kicinova@gmail.com. Žiadosť musí byť doručená ako samostatná príloha emailu. V súlade s §48 zákona o verejnom obstarávaní, musí byť žiadosť doručená v dostatočnom termíne vopred.
3. Verejný obstarávateľ uverejní vysvetlenia a dopĺňania súťažných podkladov v profile verejného obstarávateľa.
4. V súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže v ponuke uchádzač nahradiť doklady a dokumenty na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV. Podmienky účasti A až D) v dokumente JED na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA : Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti . V prípade, že požadované doklady preukazujúce podmienky účasti sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt v jednotnom európskom dokumente uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
5.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemca-uchadzač-54b.html.
6. Úspešný uchádzač ako dodávateľ stavby - zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/ auditu, overovaní súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnú súčinnosť.
7. Objednávateľ zadrží čiastku 10% z každej fakturovanej čiastky bez DPH do doby odovzdania celej stavby, ako zábezpeku na včasnosť a kvalitu realizácie stavebných prác. Čiastka slúži ako kolaudačná ráta.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité