Oznámenie 7561 - MSS

Obsah

7561 - MSS
Vestník č. 105/2017 - 29.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Kabátová
Telefón: +421 335314671
Fax: +421 248262910
Email: kabatova.andrea@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava a údržba zariadení EPS
Referenčné číslo: 73/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50532000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je preventívna údržba (mesačné, štvrťročné a ročné kontroly) zariadení EPS a (mesačné, štvrťročné, polročné a ročné kontroly) zariadení SHZ v zmysle §15 vyhl.726/2002 Z.z. v znení neskorších zmien a doplnkov a v zmysle §13 Vyhl.169/2006 Z.z. v znení neskorších zmien a doplnkov a korektívne opravy, zabezpečenie špeciálnych činností súvisiacich s dodržaním legislatívy a technických podmienok. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 516 783,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Netechnologické a technologické objekty JAVYS, a.s., pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), pracovisko Mochovce (NUTS kód SK023), v JZ A1, JZ TSÚ RAO, JZ MSVP, JZ FS KRAO, JZ V1
II.2.4) Opis obstarávania:
Preventívna údržba (mesačné, štvrťročné a ročné kontroly) zariadení EPS a (mesačné, štvrťročné, polročné a ročné kontroly) zariadení SHZ v zmysle §15 vyhl.726/2002 Z.z. v znení neskorších zmien a doplnkov a v zmysle §13 Vyhl.169/2006 Z.z. v znení neskorších zmien a doplnkov a korektívne opravy, zabezpečenie špeciálnych činností súvisiacich s dodržaním legislatívy a technických podmienok. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 516 783,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (77,96 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona a doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.údajmi o vzdelaní a odb. praxi alebo o odb. kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy:
a) 2 pracovníci s osobitným oprávnením od výrobcu o odb. spôsobilosti v zmysle vyhl. 726/2002 Z.z. § 15 a v zmysle vyhl. 169/2006 Z.z. § 13 na výkon mesačných, štvrťročných polročných a ročných kontrol
b) 2 pracovníci s osobitným oprávnením od výrobcu o odb. spôsobilosti podľa § 11 zák. č. 314/2001 Z.z. a § 35 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. pre výkon činnosti: opravy, inštalácia, kontroly (EPS,SHZ), pre ústredne typu: LITES, CERBERUS, ESSER
Uchádzač predloží oprávnenie, osvedčenie na vykonávanie činností v požadovanom rozsahu vydané oprávnenou právnickou osobou.

c) odborná spôsobilosť podľa § 22 vyhl. č. 508/2009 - Samostatný elektrotechnik - 2 pracovníci
Uchádzač predloží osvedčenie na vykonávanie činností podľa § 22 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie (v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom v objekte triedy A - objekt bez nebezpečenstva výbuchu, B - objekty s nebezpečenstvom výbuchu, skupina E2 - technické zariadenie s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodu podľa prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009).

d) odborná spôsobilosť podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 - Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického
Uchádzač predloží osvedčenie na vykonávanie činností podľa § 24 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie (v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom v objekte triedy A - objekt bez nebezpečenstva výbuchu, B - objekty s nebezpečenstvom výbuchu, skupina E2 - technické zariadenie s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodu podľa prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009)
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky na predloženie oprávnení a osvedčení o odbornej spôsobilosti poskytovateľa sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu
zákazky.

2.Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 v rozsahu aspoň jednej z činností relevantných pre plnenie predmetu zákazky, čo preukazuje certifikátom Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality, čoho preukázaním bude aj predloženie daného dokladu.

3.Kontrolou technickej spôsobilosti a to :
a) ak je uchádzačom PO, ktorá je zamestnávateľom alebo FO, ktorá je zamestnávateľom, uchádzač predloží oprávnenie na vykonávanie činností opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických v rozsahu E2 - technické zariadenie elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov, A - objekty bez nebezpečenstva výbuchu, B - objekty s nebezpečenstvom výbuchu, podľa § 15 zákona č. 124/2006
b) ak je uchádzačom FO, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, uchádzač predloží osvedčenie na vykonávanie činností opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických v rozsahu E2 - technické zariadenie elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov, A - objekty bez nebezpečenstva výbuchu, B - objekty s nebezpečenstvom výbuchu, podľa § 16 zákona č. 124/2006

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavka vyplýva zo zákona č. 124/2006 Z.z. a je primeraná rozsahu plnenia predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie tech. alebo odb. spôsobilosti využiť kapacity inej osoby. Uchádzač musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva. Túto skutočnosť preukazuje zmluvou. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie tech. alebo odb. spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity poskytnuté.

Podrobnosti podmienok sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky účasti.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Časť služieb bude vykonávaná v KP objednávateľa .
2.Pre povolenie vstupu do priestorov so zvýšeným stupňom fyzickej ochrany sa predloží : osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 1. skupiny, doklad o psychickej spôsobilosti
3.Pre získanie vstupu do areálu sa predladá : výpis z RT, osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 3. skupiny.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov.
5.Prílohou zmluvy bude zoznam subdodávateľov.
6.Poskytovateľ je povinný do 7 dní od výzvy Objednávateľa na podpis Zmluvy zložiť na účet Objednávateľa 15 000 EUR ako inštitút výkonovej záruky.
7.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy zoznam pracovníkov, mená a ich odbornú kvalifikáciu.
8.Poskytovateľ zabezpečí platnosť všetkých oprávnení a odborných osvedčení .
Podrobnosti uvedených podmienok sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 096-189049
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.06.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.06.2017 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5003_20170523.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 20 000,- EUR.
h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
j) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené
v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
k) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité