Oznámenie 7585 - MSP

Obsah

7585 - MSP
Vestník č. 105/2017 - 29.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Nitrianska investičná, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36567761
Štefánikova trieda 60, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Ondrejička
Telefón: +421 376502272
Email: ondrejicka@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://josephine.proebiz.com
Hlavná adresa(URL): https://josephine.proebiz.com
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7 ods. 1 písm. d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Modernizácia futbalového štadióna FC NITRA
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Prestavba štadióna predstavuje stavebno-technické úpravy podľa kritérií UEFA na štadión kategórie 3 s kapacitou 7480 divákov. Vybudujú sa tri nové zastrešené tribúny pozdĺž severnej, východnej a južnej strany hracej plochy. Východná tribúna(jestvujúca) sa bude rekonštruovať pre potreby a požiadavky UEFA. Súčasťou prestavby budú aj ďalšie stavebné práce uvedené v realizačnej dokumentácii.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 350 741,15 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Futbalový štadión Nitra, Sihoť
II.2.4) Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ upozorňuje potenciálnych uchádzačov na to, že predpokladaná hodnota zákazky 4 350 741,15 € bez DPH je uvedená za celú stavbu. Predmetom tohto verejného obstarávania je realizácia 1 etapy s rozpočtovým nákladom 2 114 183,58 € bez DPH.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 350 741,15 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 81 zverejňuje kompletnú projektovú dokumentáciu k celej stavbe. Predpokladaná hodnota zákazky celej stavby je 4 350 741,15 € bez DPH. Predmetom tohto verejného obstarávania je realizácia 1 etapy s rozpočtovým nákladom 2 114 183,58 € bez DPH. Pokračovanie ďalších stavebných prác bude realizované v súlade s ustanovením § 81 ods. 1 písm. i) zákona o VO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pokračovanie ďalších stavebných prác bude závislé od získania finančných prostriedkov a bude realizované v súlade s ustanovením § 81 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie potvrdením z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má vedený účet alebo poskytnutý úver. Čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač predložil potvrdenia zo všetkých bánk/pobočiek zahraničných bánk. Uchádzač predloží vyhlásenie o schopnosti prefinancovať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Potvrdenie z banky alebo pobočky zahraničnej banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace o vyhlásenia verejného obstarávania, bude obsahovať informáciu o tom, že predmetný účet/účty v banke nie je/ nie sú predmetom exekúcie, nie je v nepovolenom debete a v prípade splácania alebo čerpania úveru si plní svoje povinnosti. Uchádzač predloží potvrdenia zo všetkých bánk, kde má účet. Zároveň priloží aj čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou konať za uchádzača v ktorom prehlási, že predložil potvrdenia zo všetkých bánk, kde má vedené účty. Uchádzač predloží vyhlásenie o schopnosti prefinancovať predmet zákazky.

Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje na zabezpečenie stavebných prác dodávateľa, ktorý je v dobrej finančnej kondícii.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže aspoň 3 realizácie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhlásenie verejného obstarávania. Uchádzač priloží Certifikáty v oblasti stavebných prác: ISO 9001:2008, Certifikát EN ISO 14001 a OHSAS 18001:2008. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy - Stavbyvedúceho a zástupcu stavbyvedúceho s min. 5 ročnou odbornou praxou podľa dole uvedených požiadaviek a koordinátora bezpečnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže minimálne 3 realizácie stavebných prác rovnakého, alebo podobného charakteru, pričom každá realizácia musí byť minimálne vo výške 2 milióny € bez DPH. V prípade realizácie služby mimo eurozóny bude prepočtovým kurzom pre zistenie hodnoty zákazky, kurz príslušnej meny voči EURU zverejnený ECB k 31.12. príslušného roka, v ktorom bola zákazka alebo jej konkrétna časť realizovaná. Uchádzač je povinný rozpočítať danú zákazku, podľa príslušných kurzov stanovených ECB v danom roku. Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v šesťmesačnej lehote, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas krátkeho obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných stavebných prác. Za stavebné práce podobného charakteru sa uskutočnenie rekonštrukcie alebo výstavby budov uvedených v prílohe vyhlášky č. 323/2010 Z.z. o štatistickej kvalifikácii stavieb - trieda 1211, 1220, 1230, 1251, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265.
Uchádzač preukáže platné certifikáty ISO 9001:2008, Certifikát EN ISO 14001 v oblasti stavebných prác a certifikát OHSAS 18001:2008 splnenia noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Uchádzač preukáže, že má k dispozícii - Stavbyvedúceho a jeho zástupcu: počet min. 1 stavbyvedúci a 1 zástupca stavbyvedúceho. Každý z nich predloží doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením, - preukáže minimálne 5-ročnú preukázateľnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho; preukáže životopisom, - preukáže minimálne jednu preukázateľnú praktickú skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky v minimálnej hodnote 2 mil. € EUR bez DPH; preukáže v akom zmluvnom vzťahu je stavbyvedúci a jeho zástupca k uchádzačovi.
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením dokladov o zabezpečení Koordinátora bezpečnosti. Koordinátor bezpečnosti podľa nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. Uchádzač predloží životopis osoby koordinátora s úradne overenou kópiou dokladu preukazujúceho jeho odbornú spôsobilosť a vyhlásenie koordinátora o zmluvnom vzťahu k uchádzačovi.

Odôvodnenie použitia podmienok účasti Certifikáty a osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie týchto podmienok účasti z dôvodu nevyhnutnosti dodržania kvality stavby, dodržania všeobecne záväzných právnych predpisov najmä na úseku stavebných prác a dodržania predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri prácach.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná na základe priloženej realizačnej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s realizačnou dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a zmluve.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.06.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.06.2017 10:00
Miesto: Mestský úrad Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu vykonávania na seba nadväzujúcich stavebných prác, ktoré nie je vhodné deliť na samostatné časti. Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky budú predkladané podľa § 49 ods. 6 písm. a) jednoobálkovo - výhradne elektronicky. Komunikácia bude prebiehať elektronicky - viac informácií je v súťažných pokladoch.

Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 60 000 €. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za 1. etapu podľa realizačnej projektovej dokumentácie vrátane DPH. Celková cena za 1. etapu musí byť uvedená v eurách s DPH. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepší návrh ten, ktorý predložil uchádzač, ktorý predložil nižšiu cenovú ponuku za SO 01 vrátane DPH. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena za časť SO 03 pre 1 etapu vrátane DPH.

Obhliadka bude uskutočnená elektronicky na vyžiadanie zaslané cez systém JOSEPHINE.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Informácie sú uvedené v zákone č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.05.2017

Redakčné opravy

8590 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 122/2017
V oznámení 07585-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nitrianska investičná, s.r.o., Štefánikova trieda 60, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 105/2017 zo dňa 29.05.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.06.2017 09:00 Má byť: 03.07.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.06.2017 10:00 Má byť: 03.07.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité