Oznámenie 7654 - MUT

Obsah

7654 - MUT
Vestník č. 106/2017 - 30.05.2017

ZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PRE ZÁKAZKY OBRANY A BEZPEČNOSTI
Formulár podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky – Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo Slovenskej republiky - Úrad pre investície a akvizície
Kontaktná osoba: JUDr. Veronika Drgáčová
Telefón: +421 960317681
Email: veronika.drgacova@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/8468/zakazky
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mosr.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Bezpilotný prieskumný prostriedok s pevným krídlom
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: VÚ 2790, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, prostredníctvom VÚ 5728 Martina
NUTS kód:
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky sa bude používať v prípade nutnosti zistenia informácií v nepriateľovi či pri zbere iných informácií. Údaje budú v reálnom čase vysielané na terminál operátora bezpilotného prostriedku, kde budú slúžiť pre veliteľa skupiny pri jeho rozhodovaní, prípadne budú prostredníctvom spojára odosielané na operačné centrum k ďalšiemu využitiu. Rovnako tak bude prostriedok využívaný pri pátraní a iných druhoch operácií v súčinnosti s inými zložkami na území SR.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34711200-6
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 833 333,30 Mena: EUR bez DPH
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 8
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 25 000,00 EUR (slovom: dvadsaťpäťtisíc Eur).
Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky:
1. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo
2. zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej
banky. Zábezpeka sa bude vyžadovať až po zaslaní výzvy na predkladanie ponúk iba od uchádzačov, ktorí splnili
podmienky účasti.
Bližšie informácie o zložení zábezpeky budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
Preddavok na cenu verejný obstarávateľ nebude poskytovať.
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu
verejného obstarávateľa, po fyzickom dodaní predmetu zákazky do miesta dodania, na základe uzavretej kúpnej zmluvy, na základe predávajúcim riadne vystavenej faktúry, ktorej splatnosť je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom kúpnej zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby
ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky alebo
aby vytvorili iný právny vzťah za tých istých podmienok.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Kritériá týkajúce sa osobnej situácie hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie) vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu v profesijných alebo obchodných registroch
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Podmienky účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
1.1. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca musí splniť
podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1. Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1.Záujemca zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie
podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. a) v prípade, ak vo svojej organizačnej štruktúre má člena/členov dozorného orgánu a/alebo prokuristu/prokuristov preukáže nasledovne:
1.1.1.1.podľa § 32 ods.2 písm. a) predložením výpisu z registra trestov nie starším ako tri mesiace, alebo
1.1.1.2.podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona o verejnom obstarávaní).
1.1.2.Záujemca zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie
podmienok účasti podľa § 32 písm. b) a písm. c) preukáže nasledovne:
1.1.2.1.podľa § 32 ods.2 písm. b) a písm. c) predložením potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie
starším ako tri mesiace a potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, alebo
1.1.2.2.podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona o verejnom obstarávaní).
1.2 V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3 Záujemca, hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z
registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR, nie starší ako tri mesiace.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej
podmienky účasti preukázať:
1.3.1 predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného
obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
1.3.2 doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene
údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
1.4. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Kritériá týkajúce sa hospodárskeho a finančného postavenia hospodárskych subjektov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní
2.1. Záujemca v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie,
ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1.1. V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej
banky, kde má záujemca otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch rokov resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že záujemca nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.1.2. Čestné vyhlásenie záujemcu, že má účty len v banke (bankách), od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk)
podľa bodu 2.1.1 tohto oddielu oznámenia.
2.2. Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
kúpnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
2.3. Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa §132 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich
preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu záujemcov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia záujemcov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, s minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Kritériá týkajúce sa hospodárskeho a finančného postavenia subdodávateľov (ktoré môžu spôsobiť ich odmietnutie)
III.2.3) Technická spôsobilosť
Kritériá týkajúce sa technickej a/alebo profesijnej schopnosti hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie)
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 3. Podmienky účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 131 zákona o verejnom obstarávaní:
3.1 podľa § 131 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúcich päť rokov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a) bol tento verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní.
3.1.1 Dôkaz o plnení a/alebo potvrdenie o dodaní tovaru musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
a) identifikačné údaje záujemcu (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo,
identifikačné číslo záujemcu alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo),
b) názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c) cenu a lehoty dodania podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.),
3.1.2 Dôkaz o plnení a/alebo potvrdenia o dodaní tovaru musia byť potvrdené odberateľom/odberateľmi t. j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
3.1.3 V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní a záujemca potvrdenie o dodaní tovaru nemá k dispozícií a splnenie podmienky účasti preukáže vyhlásením záujemcu o dodaní tovaru, doplneným dokladom, preukazujúcim dodanie tovaru alebo zmluvný vzťah, na základe z ktorého bol tovar dodaný, musia byť z obsahu takéhoto vyhlásenia zrejmé údaje a skutočnosti v rozsahu podľa bodu 3.1.1. tohto oddielu oznámenia.
3.2 podľa § 130 preukázanie bezpečnosti dodávok
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k bodu 3.1
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia (dôkaz o plnení) o dodaní tovaru rovnakého alebo podobného
charakteru ako je predmetom zákazky za prechádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie potvrdení o dodaní tovaru celkom v nasledujúcej minimálnej úhrnnej hodnote (za všetkých päť roky spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) vyjadrenom v EUR alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene: 1 000 000,00 EUR s DPH za dané obdobie piatich rokov.
Potvrdenia budú predložené ako originál alebo úradne overené kópie. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich päť rokov sa považuje obdobie posledných päť rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu odoslania oznámenia do vestníka úradu.
Uchádzač v aktuálnom prípade hodnoty uvedené v cudzej mene prepočíta na Eurá podľa platného kurzu ECB ku dňu 31.12- priemerného kurzu roku (priemerná hodnota výmenného kurzu cudzej meny voči jednému euru), ktorého sa údaj týka. V prípade že daný rok ešte nebol ukončený prepočíta sa podľa platného kurzu ECB priemerný mesačný kurz, za mesiac v ktorom došlo k ukončeniu plnenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa §132 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti záujemcov pri dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov tovaru je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.

K bodu 3.2
Záujemca predloží platné povolenie na obchodovanie s vojenským materiálom - rozhodnutie o povolení obchodovať s výrobkami obranného priemyslu (kde v špecifikácií výrobkov obranného priemyslu má zapísané najmenej VM 10) vydané MH SR v zmysle Zákona č. 392/2011 Z. z. v znení neskorších predpisov, a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 1/2016 z 12.09.2016, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Záujemca so sídlom mimo územie Slovenskej republiky predloží dokumenty podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla, ktoré ho oprávňujú na vývoz prepravu a tranzit tovaru v oblasti obrany a bezpečnosti podľa platného medzinárodného práva. Toto potvrdenie predloží záujemca spolu s žiadosťou o účasť.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky v súlade s § 132 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je záujemca schopný zabezpečiť bezpečnosť dodávok spojenú s vývozom, prepravou a tranzitom tovaru.
Kritériá týkajúce sa technickej a/alebo profesijnej schopnosti subdodávateľov (ktoré môžu spôsobiť ich odmietnutie)
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
Počet/Minimálny počet: 0
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej akcie sú uvedené v súťažných
podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ÚpIA-125-7/2017
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.07.2017 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.07.2017 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
I. Vysvetlenie:
1. v prípade potreby objasniť podmienky účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení môže
ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie na adrese: Ministerstvo obrany SR, Úrad pre investície a akvizície, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava. Uzavretý obal požiadavky o vysvetlenie označí heslom: Vysvetlenie ,,Bezpilotný prieskumný prostriedok s pevným krídlom".
2. za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa považuje žiadosť o vysvetlenie doručená verejnému
obstarávateľovi dostatočne vopred, najneskôr do 13.06.2017, do 08:30 hod.
3. odpoveď na každú žiadosť o vysvetlenie, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu bude zverejnená v profile verejného obstarávateľa najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť.
II. Predloženie žiadosti o účasť:
Žiadosť o účasť musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Žiadosť o účasť musí byť vyhotovená nezmazateľným atramentom rukopisom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. Žiadosť o účasť musí byť podpísaná osobou oprávnenou konať za záujemcu. Všetky potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v štátnom jazyku slovenský jazyk. Doklady a dokumenty, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, môžu byť predložené aj v českom jazyku.
Ak žiadosť o účasť predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka (okrem dokladov v českom jazyku). Z dôvodu vylúčenia akejkoľvek pochybnosti o rozsahu predloženej žiadosti o účasť je vhodné, aby žiadosť bola zviazaná v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí a listy žiadosti vrátane príloh (prospekty, fotografie...) boli očíslované vzostupne od strany 1 po poslednú stranu, arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi.
Záujemca vloží žiadosť o účasť do nepriehľadného obalu. Obal žiadosti musí byť uzatvorený, prípadne zabezpečený
proti nežiaducemu otvoreniu. Na obale žiadosti o účasť musia byť uvedené nasledovné údaje:
- adresa verejného obstarávateľa,
- adresa záujemcu (jeho obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania),
- označenie ,,užšia súťaž neotvárať,
- označenie heslom užšej súťaže ,,Bezpilotný prieskumný prostriedok s pevným krídlom".
Žiadosť o účasť záujemca doručí:
a) Poštou: Ministerstvo obrany SR Úrad pre investície a akvizície, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
b) Osobne: Ministerstvo obrany SR, Podacia stanica 132, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava.
Po-Št 7:30 14:30 hod. Pia 7:30 14:00 hod.
Žiadosti o účasť záujemca predloží najneskôr do lehoty uvedenej v bode IV.3.4) tohto oznámenia. Žiadosti o účasť doručené verejnému obstarávateľovi po tomto termíne sa vrátia záujemcom neotvorené.
III. Zaslanie výzvy na predloženie cenovej ponuky:
Výzva na predloženie cenovej ponuky so súťažnými podkladmi bude zaslaná len tým záujemcom, ktorí splnili podmienky účasti.
IV. v bode IV.3.3 Podmienky získania súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov nemá byť uvedený dátum a čas. Ide o chybu formulára, ktorý bez uvedenia dátumu neumožňuje odoslanie
formulára.
V. Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia ponúk podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI. Verejný obstarávateľ neuzavrie kúpnu zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra
partnerov verejného sektora podľa zákona č.315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení
niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VII. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že predmet zákazky bude podliehať kodifikácii a štátnemu overeniu kvality.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Záujemca, uchádzač, účastník alebo osoba, ktorej práva alebo
právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom verejného obstarávateľa môže podať:
- Žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní,
- Námietku podľa § 170 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité