Oznámenie 7674 - MST

Obsah

7674 - MST
Vestník č. 106/2017 - 30.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Česnek
Telefón: +421 220462326
Email: miroslav.cesnek@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka elektrickej energie pre rezort MPSVR SR
Referenčné číslo: VOB/76/2017-M_OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky silovej elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku, vrátane jej prepravy distribučnou sústavou a distribučných služieb, pre objekty (odberné miesta) organizácií rezortu MPSVR a súvisiace služby.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 073 470,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09310000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia budú stavebné objekty v rámci všetkých regiónov Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie nákupu silovej a dodávku elektrickej energie podľa konkrétnych potrieb pre odberateľov rezortu MPSVR SR (cca 70) ako aj komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou energií pre cca 460 odberných miest elektriny, prevažne v budovách administratívneho charakteru. Predpokladaný celkový odber za 48 mesiacov je 144 606,43 MWh. Opis predmetu zákazky je podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 073 470,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ZVO ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO alebo dokladom podľa § 152 ods. 1 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: BOD 1.: podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas.

BOD 2. podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľadom o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Prehľad obratov sa má preukázať schopnosť uchádzača plniť záväzky v požadovanej oblasti, primerane vzhľadom na rozsah a finančnú náročnosť zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K BODU 1.: verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako tej, od ktorej predložil vyššie uvedené potvrdenie resp. ekvivalentný doklad.
K BODU 2.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom sa požaduje predloženie vyššie uvedeného prehľadu o celkovom obrate súhrnne za určené obdobie vo výške minimálne 6 000 000,- EUR bez DPH. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: BOD 1.: podľa § 34 ods. 1 a) ZVO zoznamom dodávok tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku účasti vzhľadom k overeniu schopnosti plniť predmet rovnakej alebo podobnej zákazky aj z hľadiska organizačnej a fakturačnej náročnosti.

BOD 2.: podľa § 34 ods. 1 d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku účasti vzhľadom na preukázanie že dodávateľ sa zaoberá kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov za primeranú cenu.

BOD 3.: podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,

BOD 4.: podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje informácie o miere samostatnosti uchádzača realizovať zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K BODU 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok za dodávky elektrickej energie odberateľom (nie domácnostiam), s celkovou súčtovou cenou (cenou spolu) vyššou ako 4 500 000,00 EUR bez DPH, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ((vrátane tarify za distribúciu elektriny, prenosu elektriny a strát pri prenose a distribúcii elektriny, ako aj ostatných regulovaných položiek (tarifa za systémové služby, tarifa za prevádzkovanie systému) podľa cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Slovenskej republiky (ÚRSO), ďalej vrátane odvodu do Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi a spotrebnej dane)). Pričom preukáže minimálne jednu združenú dodávku elektrickej energie v uvedenom období pre minimálne 50 odberateľov.

K BODU 2.: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje plnenie normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

K BODU 3.: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu environmentálneho manažmentu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem podľa normy ISO 14001 pre oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

K BODU 4.: Uchádzač predloží informáciu o podiele plnenia zo Zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom/mi spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídla, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.06.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 15.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2017 10:30
Miesto: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, odbor verejného obstarávania.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je z dôvodu realizácie elektronickej aukcie neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje prostredníctvom svojej kontaktnej osoby do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom. Bližšie informácie o používaní e-podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov.
2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov.
3. Predpokladaná hodnota rámcovej dohody (RD) bola stanovená v zmysle § 6 ods. 10 ZVO ako max. predpokladaná hodnota všetkých zákaziek, ktoré sa predpokladajú počas platnosti RD za dodávky elektrickej energie pre organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu za obdobie 48 mesiacov, vyjadrená v Eur bez DPH vrátane tarify za distribúciu elektriny, vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose a distribúcii elektriny, ako aj ostatných regulovaných položiek (tarifa za systémové služby, tarifa za prevádzkovanie systému) podľa cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Slovenskej republiky (ÚRSO), ako aj vrátane spotrebnej dane a odvodu do Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi. Táto informácia je záväzná iba pre určenie postupu verejného obstarávania a pre určenie max. zmluvnej hodnoty RD.
4.Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 300 000,- Eur (slovom: tristo tisíc Eur). Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
5.Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 ZVO použije tzv. jednoobálkový postup.
6.Doplnenie bodu I.2: Zákazku obstaráva centrálna obstarávacia organizácie pre rezort MPSVR SR v zmysle § 15 ZVO. Zákazka sa obstaráva pre viacerých verejných obstarávateľov, ktorí tvoria uzavretý okruh, do ktorého sú zaradení: (i)Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny SR v pozícií centrálnej obstarávateľskej organizácie, (ii)organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti rezortu ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny.
7. Výsledkom verejnej súťaže bude Rámcová dohoda uzatvorená s viacerými uchádzačmi, s opätovným otváraním súťaže v ročnej perióde. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam - Zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a Zákon č. 250/2012 Z. z. o regulácií v sieťových odvetviach.
9. Verejný obstarávateľ vyžaduje od účastníka Rámcovej dohody, ktorý bude plniť predmet zákazky, zloženie výkonovej záruky vo výške 10 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
10. Uchádzači s ktorými bude podpísaná rámcová dohoda a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom rámcovej dohody zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité