Oznámenie 7546 - WYP

Obsah

7546 - WYP
Vestník č. 105/2017 - 29.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Vígľaš
IČO: 00320382
Zvolenská 1, 96202 Vígľaš

Slovensko
Kontaktná osoba: Monika Zošiaková
Telefón: +421 903514589
Email: sekretariat@viglas.net
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5343/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.viglas.net
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5343/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zateplenie ZŠ Vígľaš - výmena zdroja tepla a pridružených rozvodov tepla
Referenčné číslo: 2017_0012
II.1.2) Hlavný kód CPV
45321000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
V rámci zníženia energetickej náročnosti sú navrhnuté uvedené úpravy na objekte základnej školy - stavebný objekt SO 01:
-kompletné zateplenie obvodových stien objektu
-kompletná rekonštrukcia a zateplenie strechy
-výmena okapového chodníka
-výmena klampiarskych výrobkov súvisiacich s prácami pri zateplení budovy
-výmena zdroja tepla a pridružených rozvodov tepla
Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 282 508,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42320000-5
45232141-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola Jána Drdoša, Vígľaš č. 436, 962 02 Vígľaš
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena s DPH
Relatívna váha: 60 bodov
Názov: Lehota výstavby v dňoch
Relatívna váha: 20 bodov
Názov: Spotreba energie na vykurovanie v kWh/m2/rok
Relatívna váha: 10 bodov
Názov: Lehota začatia odstraňovania vád od ich reklamácie v hodinách
Relatívna váha: 10 bodov
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 282 508,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Environmentálneho fondu
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Zahrnutie do podmienok účasti sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý bude schopný zabezpečiť dodávku zákazky v stanovenej lehote do času poskytnutia týchto finančných prostriedkov od objednávateľa, nakoľko objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1
Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne predloženej cenovej ponuky uchádzačom v EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dnu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške.
Vyjadrenie banky musí byt predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byt staršie ako 30 pracovných dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk

2.2
Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky - musí v ňom byť uvedené že uchádzač nebol za posledné tri roky (ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) v nepovolenom debete, bol a je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru.
Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu.

Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet.

2.3
Čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok;
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 34 ods.1 písm. b) Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky.

§ 34 ods. 1 písm. m) bod 1. vzorky, opisy alebo fotografie, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Verejný obstarávateľ si na základe predložených dokladov overuje, že uchádzačom ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejný obstarávateľ na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňajú minimálne technické parametre, ktoré sú požadované verejný obstarávateľ a sú uvedené v súťažných podkladoch.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok;
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

3.2
Minimálne tri dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, z ktorých minimálne jedna bude v hodnote minimálne 350 000,- € bez DPH.
Ak v referenčnom liste (potvrdení) bude uvedený objem stavebných prác v inej mene ako EUR, v zozname stavebných prác uchádzač uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR, ktorú prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal
V každom referenčnom liste, resp. potvrdení uchádzač preukáže, resp. farebne vyznačí hodnotu zákazky, ktorej predmetom boli dodávky rovnakého alebo podobného charakteru (ekvivalentný) ako predmetom zákazky.

3.3
Uchádzači predložia opis predmetu zákazky(typ kotla), jeho fotografie alebo prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku. Predložené doklady musia obsahovať všetky technické parametre predmetu zákazky uvedené v súťažných podkladoch a ich plnenie uchádzačom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku podľa ustanovenia § 46 zákona vo výške 2 000,00 EUR.

Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ najneskôr v deň nadobudnutia platnosti tejto zmluvy zloží na účet objednávateľa realizačnú Kauciu vo výške 20 000,- €. Realizačnú Kauciu podľa tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený, bez potreby vykonania akéhokoľvek ďalšieho právneho úkonu, použiť za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy, uspokojenia si svojich nárokov z vád diela, nárokov na zmluvnú pokutu, náhradu škody, dodatočné náklady a zo straty
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2017 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.06.2017 09:00
Miesto: Obec Vígľaš, Zvolenská 1, 962 02 Vígľaš - zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o otváraní ponúk sa týkajú otvárania častí ponúk označených ako Ostatné, ktoré sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.. Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené písomne oznámené s miestom a časom otvárania v zmysle § 52 ods. 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z. z..
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí dotácie medzi príslušným vykonávateľom štátnej pomoci a príjemcom štátnej pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie dotácie v rámci Environmentálneho fondu, Oblasť: L Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania; Činnosť: L3 Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania ak nebude pridelená dotácia na realizáciu Zmluvy o dielo, Zmluva o dielo účinnosť nenadobudne.

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Podmienkou uzatvorenia Zmluvy o dielo je povinnosť Zhotoviteľa zložiť realizačnú Kauciu (viď. návrh Zmluvy o dielo, článok 3, bod 3. až 6. .)

Ďalšie podmienky zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov sú uvedené v Zmluve o dielo- (Príloha č.1).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.05.2017

Redakčné opravy

8244 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2017
V oznámení 07546-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Vígľaš, Zvolenská 1, 962 02 Vígľaš zverejnenom vo VVO č. 105/2017 zo dňa 29.05.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.06.2017 08:00 Má byť: 23.06.2017 08:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.06.2017 09:00 Má byť: 23.06.2017 09:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Žiadosť o nápravu

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité