Oznámenie 7635 - WYP

Obsah

7635 - WYP
Vestník č. 106/2017 - 30.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dolný Pial
IČO: 00306916
Hlavná 34, 93537 Dolný Pial

Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Róbert Potocký
Telefón: +421 366386300
Fax: +421 366386229
Email: starosta@dolnypial.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dolnypial.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4314
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948134667
Email: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948134667
Email: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvýšenie energetickej účinnosti a modernizácia MŠ v obci Dolný Pial
Referenčné číslo: VO_D.Pial_L3
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na významnej rekonštrukcii budovy Materskej školy v Dolnom Piale, ktorá je umiestnená na parcele číslo 585/1, katastrálne územie: Dolný Pial, Obec Dolný Pial, okres: Levice, kraj: Nitriansky, v rámci Žiadosti o poskytnutie podpory formou dotácie financovanej z prostriedkov Environmentálneho fondu, výsledkom ktorých je výrazné znižovanie energetickej náročnosti budovy.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 989,48 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
45331100-7
45421100-5
45310000-3
45312310-3
45261410-1
45261420-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt MŠ so súp. č. 10, na parc. č. 585/1 (C-KN), katastrálne územie: Dolný Pial, Obec Dolný Pial, okres: Levice, kraj: Nitriansky
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na významnej rekonštrukcii budovy Materskej školy v Dolnom Piale, ktorá je umiestnená na parcele číslo 585/1, katastrálne územie: Dolný Pial, Obec Dolný Pial, okres: Levice, kraj: Nitriansky, v rámci Žiadosti o poskytnutie podpory formou dotácie financovanej z prostriedkov Environmentálneho fondu, výsledkom ktorých je výrazné znižovanie energetickej náročnosti budovy.
Zrealizovanými opatreniami v súlade s projektovou dokumentáciou a výkazom výmer, ktorými sú najmä:
- zateplenie obvodových stien a podlahy najnižšieho podlažia
- výmena strechy a zateplenie povalového priestoru
- výmena otvorových výplní (okná, dvere)
- modernizácia (výmena) vykurovacích telies a zdrojov tepla na ohrev teplej vody
- elektromontáže
- zdravotechnika
Predmetom realizácie diela sú Oprávnené a aj Neoprávnené výdavky (príloha č. 3 Výkaz výmer - Oprávnené a Výkaz výmer - neoprávnené výdavky). Verejný obstarávateľ - Obec Dolný Pial bude neopravné výdavky financovať z vlastných zdrojov nad rámec financovania poskytovateľom pomoci (Environmentálny fond).
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena bez DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 989,48 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov SR prostredníctvom Environmentálneho fondu a spolufinancovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa - Obce Dolný Pial.

Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 2 000,- EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní, v origináloch alebo úradne overených fotokópiách.
Podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, ktorými uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A.2 Podmienky účasti uchádzačov a v § 32 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

V prípade navrhovaných subdodávateľov títo musia preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nich existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje každý subdodávateľ len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má plniť.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentov (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže v zmysle § 39 ods. 6 kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
V prípade navrhovaných subdodávateľov - JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v Zozname hospodárskych subjektov vedenom UVO podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie:Verejný obstarávateľ požaduje predloženie referencií za účelom zabezpečenia odborného a kvalitného plnenia predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností so zákazkami obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázanie schopností uskutočniť takýto komplexný predmet plnenia. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ďalšie informácie sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v SP - A.2 Podmienky účasti
uchádzačov.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ďalšie informácie sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v SP - A.2 Podmienky účasti uchádzačov.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (rekonštrukcia/prestavba budov za účelom zníženia ich energetickej náročnosti) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálna súhrnná hodnota stavieb musí byť minimálne 200 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene:

Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje:
- názov stavby,
- cena stavby celkom v Eur bez DPH,
- cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH,
- miesto stavby,
- lehota výstavby (od do),
- stručný popis stavby.

Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok:

- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je REFERENCIA podľa tohto zákona zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link na referenciu v Zozname dodávok tovaru alebo v JED-e). Ak bola referencia vyhotovená do 1. 3. 2014 (t.j. v čase keď UVO neviedol Evidenciu referencií), splnenie podmienky účasti je možné preukázať dôkazom o uspokojivom plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

- Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie.

- V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky, uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác.

- V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác.

- Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR.
Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom a predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia.
Doklady budú predložené ako originál alebo úradne overená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2017 11:00
Miesto: MP Profit PB, s r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časť "Kritériá" je v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný, priamy a bezplatný prístup k súťažným podkladom
prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4314. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne poštou, kuriérom alebo osobne na kontaktnej adrese:
MP Profit PB, s.r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky alebo e-mailom na adresu: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk. Verejný obstarávateľ zasiela súťažné podklady poštou. Odporúčame záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.

2. Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Fakturácia a platenie prác a dodávok budú vykonávané mesačne, formou faktúr vystavených na základe zhotoviteľom predložených, objednávateľom potvrdených súpisov skutočne vykonaných prác za predchádzajúci mesiac. Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán od doručenia faktúry Objednávateľovi.

3. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 2 000,- EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.

4. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Zmluva o Dielo nadobudne účinnosť nasledujúci deň po dni nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutí podpory formou dotácie uzatvorenej medzi Environmentálnym fondom a Objednávateľom/Verejným obstarávateľom. V prípade, že zmluva o dielo bude uzavretá až po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí podpory formou dotácie uzatvorenej medzi Environmentálnym fondom a Objednávateľom, zmluva o dielo nadobudne účinnosť dňom jej zverejnenia na webovom sídle Objednávateľa/Verejného obstarávateľa. Objednávateľ má právo bez sankcií odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Poskytovateľ dotácie neschváli predmetné verejné obstarávanie, ak ešte nedošlo k plneniu Zmluvy.

5. Upozorňujeme uchádzačov, že zákon 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov nadobudol účinnosť od 1. februára 2017, ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie do 31. januára 2017, bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra.

6. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité