Oznámenie 7812 - WYP

Obsah

7812 - WYP
Vestník č. 109/2017 - 02.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Oborín
IČO: 00331805
Oborín 125, 07675 Oborín

Slovensko
Kontaktná osoba: Arpád Csuri
Telefón: +421 566281861
Fax: +421 566281862
Email: oborin@oborin.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Veľké Raškovce, Oborín – kanalizácia a ČOV
Referenčné číslo: PL -01/2017 -MB
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232400-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok, ktorými sa zabezpečí zhotovenie diela v katastri obci Oborín v rozsahu:
- SO 10 Kanalizačná sieť Oborín
- SO 39 Odbočenie pre kanalizačné prípojky v Oboríne.
Podrobne uvedené v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby a výkazu výmer (zadanie), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 356 542,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
kú. obce Oborín v trase podľa projektovej dokumentácie
II.2.4) Opis obstarávania
v rozsahu a podľa množstva podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer - zadania, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 356 542,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: podľa písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením dokladov podľa:
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
- obchodné meno a sídlo objednávateľa,
- zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
- popis uskutočnených stavebných prác,
- celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena),
- meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v referencii/potvrdení.
Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky na daný rok, ku ktorému sa referencia/potvrdenie viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka referencie/potvrdenia v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť referencie/potvrdenia daného obdobia. Prepočet ceny takejto referencie/potvrdenia sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Celkový súčet cien musí byť rovný alebo vyšší ako 1 000 000 EUR bez DPH. Pre účely jednoznačného posúdenia a výpočtu súčtu cien referencií/potvrdení pre posúdenie splnenia minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej referencie/potvrdenia jednoznačne vyčíslená hodnota, ktorá
- zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované obdobie (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje alikvotný podiel realizovaných stavebných prác uchádzača v skupine dodávateľov resp. ako subdodávateľa (ak je to uplatniteľné),
- je správne vyčíslená vo väzbe na menu EUR.
Predložený zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru musí obsahovať preukázanie, že uchádzač uskutočnil - realizoval stavebné práce minimálne na jednej stavbe rovnakého alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a ktorej zmluvná cena resp. cena uskutočnených prác bola vo výške minimálne 350 000 EUR bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru pre účely predloženej referencie/ií/potvrdení sa rozumejú stavebné práce realizované (pričom realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia) na stavbe kanalizácie počas posudzovaného obdobia.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s realizáciou uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, čím sa vytvorí predpoklad pre riadne plnenie predmetu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2017 15:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie a
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8) zák. č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Pre naplnenie dikcie §§ 114 ods. 6 v spojení s § 114 ods.9 zákona o verejnom obstarávaní verejný
obstarávateľ v deň uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávanie zverejňuje súťažné
podklady v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk;), čím zabezpečuje princíp
transparentnosti t. j. že každý hospodársky subjekt má prístup k dokumentom potrebným na preukázanie splnenia
podmienok účasti a k ostatnej sprievodnej dokumentácii pre vypracovanie a predloženie ponuky bez obmedzenia.
Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným
informáciám potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO
(www.uvo.gov.sk;) počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle.
Zároveň verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania oznámili
verejnému obstarávateľovi z dôvodu vytvorenia komunikačnej linky za účelom poskytnutia informácie o zverejnení
vysvetlenia a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO s uvedením údajov: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná emailová adresa.
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky pre účely viazanosti ponuky a to vo výške 5 000 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo jej vrátenia sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie, týkajúce sa podmienok účasti:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch - časť A2. súťažných podkladov - Podmienky účasti.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED").
Verejný obstarávateľ (podľa uverejneného manuálu v časti III. JED jednotlivé subjekty verejného obstarávateľa) uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV. Podmienky účasti oddiel A až D) odpoveďou na jednu otázku, a to s odpoveďou áno alebo nie (ako globálny údaj pre všetky podmienky účasti) t. j. že hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa osobného a technickej alebo odbornej spôsobilosti.
Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie aj o tejto osobe, t.j. predkladá samostatný JED za túto osobu.

Verejný obstarávateľ týmto informuje, že v prípade naplnenia ust. § 116 ods. 1 písm. a), b) alebo d) zák. č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších v zadávaní predmetnej zákazky použije priame rokovacie konanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité