Oznámenie 7944 - WYP

Obsah

7944 - WYP
Vestník č. 111/2017 - 06.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Havrila
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8722
Hlavná adresa(URL): http://www.sucpsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8722
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): správa a údržby ciest II. a III. triedy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Sanácia zosuvov na cestnej sieti Prešovského samosprávneho kraja
Referenčné číslo: 11VS/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233320-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Realizácia stavebných prác na sanácii piatich zosuvov:
1. Sanácia zosuvu cesty č. III/3128 Jarabina - Litmanová
2. Sanácia zosuvu cesty č. III/3523 Šarišské Čierne
3. Sanácia zosuvu cesty č. III/3440 Kokošovce - Sigord
4. Sanácia zosuvu cesty č. II/554 Varechovce
5. Sanácia zosuvu cesty č. III/3600 Pavlovce
Súčasťou predmetu zákazky je vypracovanie DRSR vrátane geodetických prác pre zameranie skutočného vyhotovenia stavby v rozsahu uvedom v technickej špecifikácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 153 010,72 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Sanácia zosuvu cesty č. III/3128 Jarabina - Litmanová
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233320-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
II.2.4) Opis obstarávania
1. Sanácia zosuvu cesty č. III/3128 Jarabina - Litmanová
Bližšia špecifikácia rozsahu a povahy stavebných prác je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 166 661,07 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je stanovená vo výške 4 000 € (slovom: štyritisíc eur),ak uchádzač predkladá ponuku na túto časť predmetu zákazky. Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie určené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Sanácia zosuvu cesty č. III/3523 Šarišské Čierne
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233320-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
II.2.4) Opis obstarávania

2. Sanácia zosuvu cesty č. III/3523 Šarišské Čierne
Bližšia špecifikácia rozsahu a povahy stavebných prác je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 815,71 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000 € (slovom: tritisíc eur),ak uchádzač predkladá ponuku na túto časť predmetu zákazky. Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie určené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Sanácia zosuvu cesty č. III/3440 Kokošovce - Sigord
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233320-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
II.2.4) Opis obstarávania
3. Sanácia zosuvu cesty č. III/3440 Kokošovce - Sigord
Bližšia špecifikácia rozsahu a povahy stavebných prác je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 415 005,70 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je stanovená vo výške 12 000 € (slovom: dvanásťtisíc eur),ak uchádzač predkladá ponuku na túto časť predmetu zákazky. Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie určené v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Sanácia zosuvu cesty č. II/554 Varechovce
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233320-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
II.2.4) Opis obstarávania
4. Sanácia zosuvu cesty č. II/554 Varechovce
Bližšia špecifikácia rozsahu a povahy stavebných prác je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 306 306,59 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je stanovená vo výške 9 000 € (slovom: deväťtisíc eur),ak uchádzač predkladá ponuku na túto časť predmetu zákazky. Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie určené v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Sanácia zosuvu cesty č. III/3600 Pavlovce
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233320-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
II.2.4) Opis obstarávania
5. Sanácia zosuvu cesty č. III/3600 Pavlovce
Bližšia špecifikácia rozsahu a povahy stavebných prác je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 146 221,65 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 100
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je stanovená vo výške 4 000 € (slovom: štyritisíc eur),ak uchádzač predkladá ponuku na túto časť predmetu zákazky. Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie určené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) resp. ods. 4 a ods. 5 zákona č. 343/2015 Z.z., t.j. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti v ponuke doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, originál resp. úradne overená kópia, nie staršia ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 34 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. líniové dopravné stavby vrátane sanácií zosuvov ciest, realizácií oporných a zárubných múrov v dotyku s cestným telesom a pod. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah prác s uvedením zmluvnej ceny s DPH, termín realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu a potvrdením oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať.Verejný obstarávateľ doporučuje referencie spracovať a predložiť v ponuke podľa predlohy v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Potvrdenie zmluvného plnenia.
2. § 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota). Ako prílohu zoznamu predložiť doklad o odbornej kvalifikácii v zmysle zák.č. 138/1992 Z. v znení neskorších predpisov v nadväznosti na znenie zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení s odborným zameraním inžinierske stavby - dopravné stavby alebo ekvivalent dokladu vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ doporučuje požadované informácie spracovať a predložiť v ponuke podľa predlohy v prílohe č. 2 súťažných podkladov - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi zamestnancov zodpovedných za realizáciu predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác, t.j. referencie v objeme minimálne 6 910 000 € vrátane DPH v prípade, ak predkladá ponuku na päť častí. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na niektorú z častí, musí pre túto jednotlivú časť preukázať objem nasledovne:
Časť č. 1: Sanácia zosuvu cesty č. III/3128 Jarabina Litmanová min. 1 000 000 € vrátane DPH
Časť č. 2: Sanácia zosuvu cesty č. III/3523 Šarišské Čierne min. 710 000 € vrátane DPH
Časť č. 3: Sanácia zosuvu cesty č. III/3440 Kokošovce Sigord min. 2 490 000 € vátane DPH
Časť č. 4: Sanácia zosuvu cesty č. II/554 Varechovce min. 1 835 000 € vrátane DPH
Časť č. 5: Sanácia zosuvu cesty č. III/3600 Pavlovce min. 875 000 € vrátane DPH
Ak uchádzač prekladaná ponuku na niekoľko častí, musí preukázať minimálny objem dodávok podľa vyššie uvedených požadovaných hodnôt súhrnne za tie časti, na ktoré predkladá ponuku.
V rámci preukázania stavieb vo vyššie uvedených obratoch verejný obstarávateľ požaduje, aby aspoň jedna referencia za požadované obdobie predchádzajúcich piatich rokov preukázala uskutočnené stavebné práce na sanácií zosuvov ciest, realizácií oporných a zárubných múrov v dotyku s cestným telesom, bez ohľadu na to, na koľko častí predkladá ponuku. Ak v referencii výslovne nebude uvedená realizácia sanácie zosuvov, preukáže uchádzač splnenie predložením zmluvy o dielo resp. rozpočtom preukazovanej stavby (doklady môže označiť ako Dôverné) prípadne odkazom na webovú adresu zverejnenia týchto dokumentov. Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom v ponuke musí uviesť informáciu k prístupu do databázy tých obstarávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač v tomto procese VO využíva resp. takéto referencie v tlačenej forme v ponuke predložiť.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.
2.Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii min. jednu odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s požadovanou odbornou spôsobilosťou, ak predkladá ponuku na dve časti predmetu zákazky. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac ako dve časti, musí preukázať, že má k dispozícii min. dve odborne spôsobilé osoby v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky a požadované dokumenty predložiť za obidve osoby.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2017 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2017 09:00
Miesto: Správa a údržba PSK, Jesenná 14, Prešov, II. poschodie, miestnosť: zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní samostatnej časti ponuky KRITÉRIÁ sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Ďalšie informácie k otváraniu samostatnej časti ponuky KRITÉRÁ sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady sú poskytované elektronicky. Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie so záujemcami pri poskytovaní súťažných podkladov odporúča sa záujemcom zaslať elektronickými prostriedkami na e-mailovú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1 tejto výzvy informáciu o ich prevzatí s uvedením obchodného mena, sídla, IČO, mena kontaktnej osoby záujemcu a termínu získania súťažných podkladov.
2. Vysvetľovanie súťažných podkladov, vybavenie žiadosti o nápravu, ostatná komunikácia do lehoty na predkladanie ponúk a ďalšie informácie, týkajúce sa predmetu zákazky, budú zverejnené neobmedzene na Profile VO.
3. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov alebo údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk písomne a zaslať poštou alebo elektronicky na adresu uvedenú v čl. I.1) tejto výzvy. Vysvetlenie súťažných podkladov bude zaslané všetkým známym záujemcom za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Súčasne bude vysvetlenie SP zverejnené neobmedzene na Profile VO.
4. Podľa § 39 zák.č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní Jednotný európsky dokument je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie resp. neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak ponuková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol predpokladať.
6. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, ak nie je uvedený iný prípustný spôsob predloženia dokladu. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav.
7. Z dôvodu overenia a získania potrebných informácií, nevyhnutných na spracovanie ponuky, obstarávateľ odporúča zúčastniť sa na obhliadke predmetu zákazky. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční na základe podmienok a pokynov v zmysle súťažných podkladov.
8. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zadania zákazky použitím priameho rokovacieho konania/rokovania v zmysle § 116 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.06.2017

Redakčné opravy

8722 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 124/2017
V oznámení 07944-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 080 05 Prešov zverejnenom vo VVO č. 111/2017 zo dňa 06.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.07.2017 08:30 Má byť: 04.07.2017 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.07.2017 09:00 Má byť: 04.07.2017 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité