Oznámenie 8073 - MST

Obsah

8073 - MST
Vestník č. 113/2017 - 08.06.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Daniel Mikuščák
Telefón: +421 917600969
Email: mikuscak@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8700
Hlavná adresa(URL): http://spravaciest.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8700
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vozidlá pre údržbu ciest
II.1.2) Hlavný kód CPV
34114000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je kúpa 3 posýpacích vozidiel vrátane doplnkových nadstavieb resp. radlíc na zimnú údržbu podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 250 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34143000-1
34144420-8
34144440-4
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania tovaru je sídlo verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je kúpa 3 posýpacích vozidiel vrátane doplnkových nadstavieb resp. radlíc na zimnú údržbu podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, a ostatné náklady súvisiace s dodaním
predmetu kúpy, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej
dokumentácie, patriacej k predmetu kúpy (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy, návod na obsluhu a údržbu, katalóg náhradných dielov, servisná knižka).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 250 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si uplatňuje opciu na 10 kusov posýpacích vozidiel vrátane doplnkových nadstavieb resp. radlíc na zimnú údržbu prípadne ramena podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č.
25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu
zákazky, lehotu splatnosti faktúr a dĺžku trvania zákazky. Verejný obstarávateľ považuje za svoju povinnosť vstúpiť do právneho vzťahu len s uchádzačom, ktorý si plní elementárne záväzky. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov, a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícii a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov.
(2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri
hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka na preukázanie obratu je primeraná predpokladanej hodnote zákazky a skúma schopnosť uchádzača
finančne pokryť zákazku. Súčasne sa týmito podmienkami verejný obstarávateľ presvedčí, že uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo dodáva tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky a z tohto pohľadu zníži pravdepodobnosť ekonomických rizík.
V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady
ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo
ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.
2) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka minimálne vo výške 3 - násobku predpokladanej hodnoty zákazky v EUR pričom k prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka, resp. ku dňu zostavenia účtovnej závierky.
Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti.
Verejný obstarávateľ na preukázanie tejto podmienky akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) s uvedením presného odkazu na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovaru v oblasti predmetu zákazky v predchádzajúcom
období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov zodpovedá aktuálnej hodnote a je teda primeraná k predmetu zákazky.
(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená
Verejný obstarávateľ požaduje určenú podmienku účasti, aby bolo možné jednoznačne posúdiť uvedené technické parametre a teda ponuky boli jednoznačne vyhodnotiteľné. Uvedená podmienka účasti bude tiež garantovať, že dodaný tovaru bude spĺňať všetky technické požiadavky zadané verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru musí uchádzač preukázať zrealizované zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) v min. počte: 3 zákazky na dodávku komunálnej techniky v celkovej hodnote rovnajúcej sa predpokladanej hodnote zákazky.
1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. m) verejný obstarávateľ požaduje predloženie produktových listov s uvedením technických parametrov a špecifikácií vozidiel a prídavných zariadení potvrdené príslušným výrobcom vozidiel resp. prídavných zariadení.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v systéme EVO.
Doporučujeme si naštudovať príručky používateľov systému EVO na : http://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo-/prirucky-a-odporucania-pre-system-evo-3e8.html
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.07.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2017 11:00
Miesto: Visions Consulting, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava, zasadačka na prízemí
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk postupuje komisia podľa 52 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní ponúk časti Kritériá nebude umožnená účasť uchádzačov v súlade s § 52 ods. 2 a § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 50 000,- Eur (slovom: päťdesiat tisíc Eur). Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité