Oznámenie 8112 - WYT

Obsah

8112 - WYT
Vestník č. 114/2017 - 09.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
IČO: 17070775
Ulica 17. novembra 15, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Denisa Kravcová
Telefón: +421 517563163
Email: denisa.kravcova@unipo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1994
Hlavná adresa(URL): http://www.unipo.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1994
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Modernizácia Wi-Fi siete na Prešovskej univerzite v Prešove
Referenčné číslo: VR_8965-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
32420000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru - prístupových bodov a príslušenstva k wifi sieti, serveru pre wifi sieť, virtual kontroléra a iných zariadení s ich montážou a poskytnutím s tým súvisiacich služieb podľa potrieb verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v časti B Opis predmetu zákazky, v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 198 097,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32415000-5
32421000-0
45314300-4
72261000-2
72600000-6
60130000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je Prešovská univerzita v Prešove, jej fakulty a pracoviská bližšia špecifikácia je uvedená v časti B. Opis predmetu zákazky, respektíve podľa čiastkových objednávok.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovaru - prístupových bodov a príslušenstva k wifi sieti, serveru pre wifi sieť, virtual kontroléra a iných zariadení s ich montážou a poskytnutím s tým súvisiacich služieb podľa potrieb verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v časti B. Opis predmetu zákazky, v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 198 097,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia vo verejnom obstarávaní uvedených v § 32 ods. 1, zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecno-záväznými právnymi predpismi.
Bližšie informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázať ekonomické a finančné postavenie uchádzačov
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V prípade, ak je v zozname dodávok alebo následne potvrdenie o plnení, resp. referencia vydaná v inej mene ako v Eurách prepočet ceny bude vykonaný na základe zverejneného kurzu v ECB platného v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, resp. výzvy na predkladanie ponúk do vestníka úradu. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti:Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti pri realizácií predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky tejto súťaže.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie na poskytnutie služby sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa ustanovenia § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti
Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie podľa ustanovenia § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe.
Skupina dodávateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem predložených dodávok rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky bol spolu za uvedené obdobie (tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) v hodnote minimálne 100 000,00 Eur bez DPH. Pod dodávkou rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumie tovar, ktorého špecifikácia je zhodná s opisom zákazky podľa časti B a Návrhu uchádzača na plnenie kritérií. týchto súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle Rámcovej dohody
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2017 10:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 27.06.2017 o 10.00 hod. na adrese Prešovská univerzita v Prešove, Ul. 17. Novembra 15, 080 01 Prešov, v miestnosti č. 214. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk KRITÉRIA, v ktorom im bude oznámený presný dátum, čas a miesto otvárania časti ponúk Kritéria. Bližšie informácie v súťažných podkladoch bod 23.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť
doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument (ďalej
len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
Bližší postup vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED je popísaný v Príručka k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie Jednotného európskeho dokumentu, ktorá je dostupná na webovom sídle úradu na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Podľa zmluvy čl. IV, dodávateľ uvedie meno a kontaktné údaje kontaktnej osoby.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.06.2017

Redakčné opravy

8656 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 123/2017
V oznámení 08112-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát, Ulica 17. novembra 15, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 114/2017 zo dňa 09.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.06.2017 09:00 Má byť: 04.07.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.06.2017 10:00 Má byť: 04.07.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 27.06.2017 o 10.00 hod. na adrese Prešovská univerzita v Prešove, Ul. 17. Novembra 15, 080 01 Prešov, v miestnosti č. 214. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk KRITÉRIA, v ktorom im bude oznámený presný dátum, čas a miesto otvárania časti ponúk Kritéria. Bližšie informácie v súťažných podkladoch bod 23. Má byť: Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 04.07.2017 o 10.00 hod. na adrese Prešovská univerzita v Prešove, Ul. 17. Novembra 15, 080 01 Prešov, v miestnosti č. 214. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk KRITÉRIA, v ktorom im bude oznámený presný dátum, čas a miesto otvárania časti ponúk Kritéria. Bližšie informácie v súťažných podkladoch bod 23.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité