Oznámenie 8140 - WYP

Obsah

8140 - WYP
Vestník č. 114/2017 - 09.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ľubica
IČO: 31942547
gen.Svobodu 127, 05971 Ľubica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Kapolka
Telefón: +421 908920061
Email: starosta@obeclubica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obeclubica.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/7357/zakazky/408838/dokumenty
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ján Velebír - STAVITEĽ
IČO: 34899197
Komenského 48 , 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Bernacký
Telefón: +421 948926308
Email: bernacky.obstaravanie@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva obce
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci Ľubica
Referenčné číslo: 08062017/AB
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233220-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Jedná sa o uskutočnenie stavebných prác na stavbe v rozsahu projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval DISTA PROJEKT, Šrobárova 2682/50, 058 01 Poprad; projektant Ing. Janka Dunajská a jedná sa o tieto stavebné objekty:
SO 01 Miestna komunikácia ul. Jarná, časti: 01.1 Komunikácia, 01.2 Chodníky
SO 02 Miestna komunikácia ul. Športová, časti: 02.1 Komunikácia, 02.2 Chodníky

Miestna komunikácia ul. Jarná, určená na úplnú rekonštrukciu vozovky je v súčasnosti komunikáciou v existujúcej zástavbe rodinných domov s prevažne nespevneným povrchom s navezeným a ujazdeným inertným materiálom v šírke od 3 m do 5 m, okrem konca úseku (v smere staničenia), ktorý má asfaltový povrch.
Povrch vozovky je na prevažnej časti trasy nerovnomerný s preliačinami, v ktorých sa pri daždi hromadí voda. Zrážkové vody z komunikácie stekajú voľne po povrchu vozovky, resp. pozdĺž jej okraja až na najbližšie miesta ich zvedenia do existujúcich odvodňovacích priekop (žľabov). Pohyb chodcov na ulici nie je usmernený (chýba chodník) a je aj sťažený (nerovný a nespevnený povrch komunikácie).
Miestna komunikácia ul. Športová, určená na úplnú rekonštrukciu vozovky je v súčasnosti komunikáciou v existujúcej zástavbe starších ako aj nových rodinných domov, s prevažne nespevneným povrchom, s navezeným a ujazdeným inertným materiálom v šírke od 3 m do 5 m.
Povrch vozovky je na prevažnej časti trasy nerovnomerný s preliačinami, v ktorých sa pri daždi hromadí voda. Zrážkové vody z komunikácie stekajú voľne po povrchu vozovky, resp. pozdĺž jej okraja až na najbližšie miesta ich zvedenia do existujúcich odvodňovacích systémov (priekopy vpusty žľaby). Pohyb chodcov na ulici nie je usmernený (chýba chodník) a je aj sťažený (nerovný a nespevnený povrch komunikácie).

Ostatné podrobnosti sú uvedené v opise predmetu zákazky v súťažných podkladoch časť B.1 a v projektovej dokumentácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 433 064,71 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kraj: Prešovský
Okres: Kežmarok
Obec: Ľubica
Katastrálne územie: Ľubica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavebnom diele: Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci Ľubica navrhnutom podľa projektovej dokumentácie vypracovanej DISTA PROJEKT, Šrobárova 2682/50, 058 01 Poprad; projektant Ing. Janka Dunajská a jedná sa o stavbu:
Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci Ľubica:
SO 01 Miestna komunikácia ul. Jarná, časti: 01.1 Komunikácia, 01.2 Chodníky
SO 02 Miestna komunikácia ul. Športová, časti: 02.1 Komunikácia, 02.2 Chodníky
Podrobný opis opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: 1) Najnižšia ponuková cena vrátane DPH
Relatívna váha: 70 perc. bodov
Názov: 2) Lehota výstavby v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20 perc. bodov
Názov: 3) Pozáručný servis a technická pomoc
Relatívna váha: 10 perc. bodov
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 433 064,71 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Začatie stavebných prác je podmienené nadobudnutím účinnosti Zmluvy o dielo. Odovzdanie a prevzatia staveniska bude do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy a dodávateľ je povinný nastúpiť na stavebné práce v lehote do 10 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok:
(1) Zoznam a krátky opis podmienok: §32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z.:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1, predložením dokladov podľa §32 ods.2 zákona, resp. ods.4 a ods.5 zákona alebo podľa §152 zákona:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

(3) Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

(4) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods.2, zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa §152 Zákona.

(5) Ak doklady na splnenie podmienok účasti predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienok účasti podľa §32 ods.1 písm. e/zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

(6) Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b)
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g)
Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavka na predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ je nevyhnutnosťou vyplývajúcou z platnej legislatívy pri uskutočňovaní stavieb. Požiadavka na predloženie profesijného životopisu, vyplynula z rozsahu stavby a požiadavky overiť si skúsenosti osoby zodpovednej za odborné vedenie stavebných prác počas platnosti zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) predloží zoznam stavebných prác:
Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie (spolu za obdobie piatich rokov do vyhlásenia súťaže) preukázať zoznamom stavebných prác, ktorý bude doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok referenciou, pričom objem realizovaných prác nebude nižší ako 430 000,00 € bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene).
Uchádzač môže referencie preukázať v súlade s § 12 zákona referenciou zverejnenou v evidencii referencií resp. podľa § 187 ods.6 zákona.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. Ak stavebné práce, uvedeného v referencii, boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR . Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH.

§ 34 ods. 1 písm. g) predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii jedného riadiaceho zamestnanca (1 osoba), ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác predložením:
a.) osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby (resp. dopravné stavby) podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ, predloží buď originál alebo overenú fotokópiu alebo kópiu, na ktorej bude originál pečiatky stavbyvedúceho a jeho podpis,
b.) profesijný životopis stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad s podpisom stavbyvedúceho, v ktorom preukáže skúsenosti stavbyvedúceho s riadením stavebných prác na zákazkách; profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad bude obsahovať prehľad zamestnania a zoznam relevantných zrealizovaných stavebných prác,
c.) čestné prehlásenie stavbyvedúceho odborne spôsobilej osoby na výkon tejto funkcie, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky, vrátane uvedenia vzťahu k dodávateľovi, ak nie je jeho zamestnanec.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ odovzdá stavenisko dodávateľovi stavebných prác do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy o dielo podpísanej s úspešným uchádzačom. Dodávateľ stavebných prác je povinný začať so stavebnými prácami do 10 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. Ostatné podmienky sú súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2017 10:00
Miesto: Ján Velebír - STAVITEĽ
Komenského 48
094 31 Hanušovce nad Topľou
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti "Ostatné" je neverejné. Na otváraní obálok s ponukami, časti "Kritériá" sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní obálok tejto časti ponúk môže byť uchádzač zastúpený v zmysle súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ iba elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov. Kontaktná elektronická adresa na poskytovanie súťažných podkladov je: bernacky.obstaravanie@gmail.com.
Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO.
2.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora.
3.) Úspešný uchádzač po podpise zmluvy je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi do 10 dní, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH.
4.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi.
5.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité