Oznámenie 8182 - WYP

Obsah

8182 - WYP
Vestník č. 116/2017 - 13.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: František Zázrivec
Telefón: +421 259356529
Email: frantisek.zazrivec@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
OBNOVA VERTIKÁLNEJ DOPRAVY V PODCHODE PRE PEŠÍCH NA TRNAVSKOM MÝTE V BRATISLAVE
Referenčné číslo: MAGS OVO 43493/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Trnavské mýto v Bratislave (bývalé Centrálne trhovisko) je významným dopravným uzlom, kde sa zbiehajú a následne križujú dopravné línie automobilov, trolejbusov, autobusov a električiek. Predmetom zadávanej zákazky je obnova vertikálnej dopravy v podchode pre peších na Trnavskom mýte v Bratislave, ktorý je momentálne v dezolátnom stave s prekročenou dobou životnosti, spočívajúca vo výmene eskalátorov a inštalácia výťahov vrátane dodania zariadení a uskutočnenia všetkých stavebných úprav podľa projektovej dokumentácie vrátane dodania potrebného materiálu súvisiaceho so zabudovaním dodaných zariadení.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 000 486,53 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111100-9
45111300-1
45262320-0
45262360-2
45262520-2
45310000-3
45313100-5
45313200-6
45320000-6
45420000-7
45421000-4
45431000-7
45442100-8
42416100-6
42416400-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko, Bratislava, Trnavské mýto.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba ktorej účelom je obnova vertikálnej dopravy v podchode pre peších sa delí na podzemnú časť podchod, ktorý umožňuje pohyb chodcov v danom území, sú v ňom situované technické zázemia a komerčne využiteľné priestory a nadzemnú časť, ktorou sú vstupy do podchodu z jednotlivých uličných a dopravných smerov.Predmetom obnovy sú zariadenia pôvodnej vertikálnej dopravy (eskalátory) a inštalácia novej vertikálnej dopravy (výťahy). Vzhľadom na stiesnené výškové a polohové pomery nie je možné všetky vstupy a nástupištia riešiť v plnej miere bezbariérovo. Najfrekventovanejšie vstupy (vstup č.1 Tržnica a vstup č. 2 Istropolis) budú vybavené vždy 1 výťahom, 1 eskalátorom a pôvodnými dvoma schodiskovými ramenami. Bezbariérovosť vstupu č. 3 ( Vajnorská) bude riešená výťahom, vo vstupe č. 4 Central bude vymenený eskalátor a posilnený výťahom, ktorý vyúsťuje na Krížnu ulicu. Na nástupištiach električiek č. 1 a č. 2 budú vymenené eskalátory, na nástupišti č. 3 bude eskalátor nahradený výťahom.
Ďalej sa budú realizovať stavebné práce týkajúce sa architektúry a statiky, zdravotechnických inštalácií, vzduchotechniky a chladenia, silnoprúdovej elektroinštalácie a slaboprúdovej elektroinštalácie. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto súťažných podkladov poskytovaných záujemcom v tomto postupe zadávania zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota realizácie stavebných prác vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 000 486,53 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 210
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postup zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "ZVO").
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní vrátane § 32 ods. 2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej aj "ZVO"). Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2014, 2015 a 2016), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti :
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti overuje zodpovednosť uchádzača plniť si finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1:
1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov;
3. písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podľa §34 ods.1 ZVO písm. b) verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 1 000 000 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky považuje verejný obstarávateľ uskutočnenie stavebných prác realizácia a /alebo rekonštrukcia vyhradených technických zariadení zdvíhacích (výťahy a/alebo eskalátory). Uchádzačom predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác a služieb s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje skúsenosti uchádzača s realizáciou zákaziek rovnakou, resp. obdobnou ako je požadovaný predmet zákazky.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorým je osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov ( ďalej len SKSI) pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb so zameraním na elektrotechnické zariadenia, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu jeho pôvodu a doklad o uznaní hosťovania, resp. usadenia sa na Slovensku zahraničných osôb vydaný SKSI v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2005/36/ES zo 7. septembra 2005 o uznávaní odborných kvalifikácií ako aj zákonom č. 293/2007 Z. z. o uznávaní odborných kvalifikácií. Ak bolo požadované osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, v ktorom bude uvedené požadované odborné zameranie. Odôvodnenie: preukázanie disponibility kvalifikovaným a odborne skúseným personálom, zodpovedným za plnenie zmluvy.
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam plánovaných subdodávateľov s ich identifikáciou, % podielu plánovanej subdodávky z celkového objemu zákazky a jej predmet. Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k § 41 ZVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.07.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 02.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 10:00
Miesto: Bratislava, Laurinská 5, zasadacia miestnosť Oddelenia verejného obstarávania Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy .
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podľa § 54 ods. 4 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) zákona v určenej výške 30.000,00 EUR (slovom: tridsaťtisíc eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky na doklady a spôsob ich predkladania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení. 4. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Obhliadku miesta plnenia, vzhľadom k verejnej dostupnosti miesta plnenia zákazky, uskutočnia povinne záujemcovia individuálne. Ak vznikne na základe obhliadky potreba ďalších informácií využije sa inštitút vysvetlenia podľa § 114 ods. 8 ZVO. 6. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušajúcu hospodársku súťaž. 7.Verejný obstarávateľ pri preukazovaní podmienok účasti uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 8. V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 116 ZVO. 9. Podmienky účasti je možné preukázať aj spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu ( ďalej len JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov poskytovaných záujemcom v tomto postupe zadávania zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.06.2017

Redakčné opravy

9277 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2017
V oznámení 08182-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 116/2017 zo dňa 13.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 05.07.2017 10:00 Má byť: 06.07.2017 10:00
9633 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 134/2017
V oznámení 08182-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 116/2017 zo dňa 13.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.07.2017 10:00 Má byť: 01.08.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.07.2017 10:00 Má byť: 14.08.2017 10:00
11753 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 160/2017
V oznámení 08182-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 116/2017 zo dňa 13.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.07.2017 10:00 Má byť: 22.08.2017 11:00 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.07.2017 10:00 Má byť: 22.08.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité