Oznámenie 8294 - MST

Obsah

8294 - MST
Vestník č. 117/2017 - 14.06.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Sládečka
Telefón: +421 220292920
Fax: +421 376551113
Email: zsr@centralna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Centrálna obstarávacia agentúra, s.r.o. skrátený názov COA s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36847488
Kozmonautov 3/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Sládečka
Telefón: +421 220292920
Fax: +421 376551113
Email: zsr@centralna.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zsr.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: na nasledujúcej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Centrálna obstarávacia agentúra, s.r.o. skrátený názov COA s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36847488
Kozmonautov 3/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Sládečka
Telefón: +421 220292920
Fax: +421 376551113
Email: zsr@centralna.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zsr.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka koncových zariadení IKT do prostredia ŽSR
Referenčné číslo: 422/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
30214000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie koncových zariadení informačných a komunikačných technológií (ďalej iba "IKT") a s tým súvisiacich služieb, pričom celkový rámec predmetu zákazky je stanovený koncepčne v previazanosti na súčasne používané, v budúcnosti uvažované a plánované pre oblasť IT podpory železničnej dopravy a údržby infraštruktúry.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 200 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30210000-4
30213000-5
30213100-6
30213200-7
30213300-8
30231300-0
30231310-3
30232110-8
30237200-1
30237410-6
30237460-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská obstarávateľa, ktoré sú bližšie uvedené v bode 5.1 Kapitoly A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie koncových zariadení IKT a s tým súvisiacich služieb.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 200 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
- - -
1. 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZoVO.
- - -
1. 2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZoVO.
- - -
1. 3. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
- - -
1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.
- - -
1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
- - -
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
- - -
podľa § 34 ods. 1 pism. a) ZoVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.

Odôvodnenie:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovaru v predchádzajúcom období ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky. Zoznam dodávok tovaru má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Minimálna úroveň štandardov je obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky.
- - -
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 pism. a) ZoVO: uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške 3 000 000,00 EUR bez DPH.
Za dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka IKT koncových zariadení a s tým súvisiacich služieb.
V zozname musia byť uvedené minimálne tieto údaje:
- názov a sídlo odberateľa
- kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail)
- predmet dodaného tovaru,
- doba dodania,
- cena dodaného tovaru bez DPH, v prípade dodávania tovarov v dlhšom časovom období ako sa požaduje, alikvotné vyčíslenie ceny dodaných tovarov bez DPH za sledované obdobie.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií:
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
- - -
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.
- - -
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO.
- - -
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
- - -
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2017 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo Vestníku verejného
obstarávania.
- - -
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 ZoVO.
- - -
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 270.000,00 EUR (slovom: dvestosedemdesiattisíc eur).
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia prostredníctvom písomných objednávok, pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.07.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 14:00
Miesto:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR", Klemensova 8, 813 61 Bratislava, zasadačka č. 149.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 ZoVO. Otváranie časti ponúk "Kritériá" sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 ZoVO. V súlade s ust. § 54 ods. 3 ZoVO, na otváraní ponúk časti "Kritériá" nebude možná účasť uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
S ohľadom na ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ aplikuje komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky (email) alebo ich kombináciou.
- - -
Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.3 tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia.
Súťažné podklady vrátane príloh bude obstarávateľ poskytovať na CD nosiči.
- - -
Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže.
- - -
Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.3 tohto oznámenia.
Odovzdanie a prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 09:00 hod. do 15:00 hod.
- - -
Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi súčastne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pre uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
- - -
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená kontaktnej osobe obstarávateľa v listinnej podobe a v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 04.07.2017.
- - -
Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka, to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
- - -
Obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
- - -
Dokumenty, ktoré je povinný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 ZoVO budú zverejnené v Profile obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
- - -
Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z Profilu obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby.
- - -
Ďalšie požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
- - -
Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto obstarávateľa:
Centrálna obstarávacia agentúra, s.r.o. skrátený názov COA s.r.o.
Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité