Oznámenie 8325 - WYP

Obsah

8325 - WYP
Vestník č. 117/2017 - 14.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
NKP BH - OBJEKT G - OBNOVA HRADOBNÉHO MÚRU PRI ŽIGMUNDOVEJ BRÁNE
II.1.2) Hlavný kód CPV
45262500-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je sanácia úseku hradieb, vykazujúceho statické poruchy a s ňou súvisiace terénne úpravy, vrátane spevnených plôch, úpravy odvodu dažďových vôd a osvetlenia, sadové úpravy a práce súvisiace s obnovou povrchu hradobných múrov a ich koruny. Práce budú zavŕšené obnovou povrchu hradobných múrov umelecko remeselnými a reštaurátorskými prácami na obnove profilovaných kamenných prvkov. Sumárne sa jedná o stavebné práce na stavebných a inžinierskych objektoch -Stavebné a inžinierske objekty :
SO 2.G.21Odstránenie havarijného stavu hradby pri Žigmundovej bráne
SO 2.G.22Areálová kanalizácia pri Žigmundovej bráne
SO 2.G.23Areálové osvetlenie pri Žigmundovej bráne
SO 2.G.24Rekonštrukcia rozvodu NN
SO 2.G.25Sadové úpravy pri Žigmundovej bráne
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 569 669,20 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111300-1
45112000-5
45432210-9
45454100-5
45232410-9
45310000-3
45112700-2
77300000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom uskutočnenia stavebných prác je areál Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad Spodná východná terasa. Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je sanácia úseku hradieb, vykazujúceho statické poruchy a s ňou súvisiace terénne úpravy, vrátane spevnených plôch, úpravy odvodu dažďových vôd a osvetlenia, sadové úpravy a práce súvisiace s obnovou povrchu hradobných múrov a ich koruny. Práce budú zavŕšené obnovou povrchu hradobných múrov umelecko remeselnými a reštaurátorskými prácami na obnove profilovaných kamenných prvkov. Sumárne sa jedná o stavebné práce na stavebných a inžinierskych objektoch -Stavebné a inžinierske objekty :
SO 2.G.21Odstránenie havarijného stavu hradby pri Žigmundovej bráne
SO 2.G.22Areálová kanalizácia pri Žigmundovej bráne
SO 2.G.23Areálové osvetlenie pri Žigmundovej bráne
SO 2.G.24Rekonštrukcia rozvodu NN
SO 2.G.25Sadové úpravy pri Žigmundovej bráne
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 569 669,20 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Bod 1) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu za predchádzajúcich päť rokov v rovnakom alebo obdobnom charaktere ako predmet zákazky je preukázanie schopností uchádzača realizovať predmet zákazky. Verejný obstarávateľ posudzuje rovnaký alebo obdobný charakter zákazky s prihliadnutím na opis predmetu zákazky a práce, ktoré sa majú uskutočniť, pričom verejný obstarávateľ z troch zákaziek vyžaduje aspoň jednu zákazku na vymedzený špecifický charakter prác a to rekonštrukcia a obnova historických kamenných murív reštaurátorským spôsobom, nakoľko sa jedná o stavebné práce v areáli Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad na opornom múre pri Žigmundovej bráne. Reštaurátorský spôsob vykonania stavebných prác je v danom prípade nevyhnutný pri pamiatkovej obnove hradu a priblíženiu sa k historickému stavu.

Bod 2) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky je preukázanie, či je uchádzač personálne a odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 30 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi doklad o uzatvorení stavebnomontážneho poistenia (tzv CAR/EAR/ poistenie) na poistnú sumu vo výške 4 000 000,- € (slovom: štyri milióny eur), ktorá musí byť účinná počas celej lehoty plnenia. Úspešný uchádzač je taktiež povinný najneskôr do 30 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi kópiu platnej a účinnej poistnej zmluvy, resp. potvrdenie o jej uzatvorení, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti zhotoviteľa za prípadnú škodu spôsobenú na majetku štátu v správe objednávateľa v súvislosti s plnením tejto zmluvy a to v minimálnej výške poistnej sumy 2 000 000,- Eur (slovom: dva milióny eur).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2017 10:00
Miesto: Kancelária Národnej rady SR, Župné námestie 12, 811 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 11.07.2017 o 10,00 hod. miestneho času. Otváranie ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ poskytne neobmedzený a priamy prístup k týmto súťažným podkladom ich zverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233.
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10.000,00 EUR, bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke označenej ako Ostatné uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač je povinný predložiť v ponuke označenej ako Ostatné vyhlásenie o podiele zákazky, ktorú má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať zákazku alebo jej časť subdodávateľom podľa predchádzajúcej vety, predloží v ponuke vyhlásenie o tejto skutočnosti.
Uchádzač zodpovedá za správne a presné ocenenie predmetu zákazky. Uchádzač je povinný naceniť všetky položky výkazov výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Pri výkaze pre objekt: Časť G Obnova hradieb, odstránenie havarijného stavu hradby pri Žigmundovej bráne I.etapa je pri položkách 46,49 a 62 (presuny hmôt) uvedené množstvo celkom 0,00. Uchádzač v prípade potreby zahrnie presuny hmôt do jednotkových cien iných položiek. Uchádzač nie je oprávnený zasahovať do výkazov, meniť položky výkazov ani množstvá jednotlivých položiek. Celková cena predmetu zákazky je stanovená rekapituláciou jednotlivých objektov vrátane nacenenia reštaurátorskej dokumentácie. Rekapitulácia je súčasťou výkazov výmer a tvorí prílohu k opisu predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno, priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia v súlade s ustanovením § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité