Oznámenie 8636 - MSS

Obsah

8636 - MSS
Vestník č. 123/2017 - 22.06.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SPORTIGO s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 48174122
Školská 434/10, 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Živčáková
Telefón: +421 53909919355
Email: sportigo.s.r.o@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sportigo.eu
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19318
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
RamontBuilding s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44873905
Levočská 12 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Denisa Jevčáková
Telefón: +421 911310409
Email: tender.ramontbuildingsro@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.ramontbuilding.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8 ods. 1 zákona písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): maloobchod a poskytovanie služieb
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Webová a mobilná aplikácia pre projekt „RESTAURANT ORDER DELIVERY ERP“
II.1.2) Hlavný kód CPV
72230000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby Webovej a mobilnej aplikácie pre projekt RESTAURANT ORDER DELIVERY ERP, ktorý bude realizovaný v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zameranej na podporu nových a začínajúcich mikro-, malých a stredných podnikov s kódom OPVaI-H/DP/2016/3.1.1-3 vyhlásenej dňa 22.11.2016 z Operačného programu Výskum a inovácie, Prioritná os 3 Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP, Investičná priorita 3.1 Podpora podnikania, najmä prostredníctvom uľahčenia využívania, nových nápadov v hospodárstve a podpory zakladania nových firiem, a to aj prostredníctvom podnikateľských inkubátorov, Špecifický cieľ 3.1.1 Nárast vzniku nových, konkurencieschopných MSP, Schéma pomoci de minimis - Schéma na podporu konkurencieschopnosti a rastu malých a stredných podnikov grantovou formou, spolufinancovaného z Európskeho fondu regionálneho rozvoja.
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 300,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48100000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SPORTIGO s.r.o., ul. Dr. Alexandra č. 4, 060 01 Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby Webovej a mobilnej aplikácie pre projekt RESTAURANT ORDER DELIVERY ERP podľa bližšej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 300,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Európsky fond regionálneho rozvoja - OPVaI-H/DP/2016/3.1.1-3
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Je stanovená vo výške 5.000 eur. Podmienky jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch - časť 1A - bod. 18/ZÁBEZPEKA. Uchádzač si môže zvoliť spôsob zloženia zábezpeky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

ďalšie podrobnosti uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Osobitné podmienky plnenia: vyžaduje sa zádržné na zabezpečenie záväzku od úspešného uchádzača. Zhotoviteľ zloží zádržné vo výške 10 % z ceny diela. Podrobnosti sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.07.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2017 10:15
Miesto: RamontBuilding s.r.o., Levočská 12, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné" bude neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Na zabezpečenie neobmedzeného prístupu k dokumentácií - súťažných podkladov, potrebných na spracovanie ponuky a dokladov k ponuke, ako aj na vysvetľovanie/doplnenie súťažných podkladov verejný obstarávateľ zriadil svoj PROFIL VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA na stránke Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19318.
2. Verejný obstarávateľ žiada záujemcov/uchádzačov, aby komunikovali so splnomocneným zástupcom verejného obstarávateľa a v prípade použitia elektronických prostriedkov dochádzalo k vzájomnému potvrdeniu doručenej e-mailovej pošty formou zaslania potvrdzujúcej e-mailovej správy o doručení správy. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcovi, ktorý si prevezme súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby e-mailom oznámil kontaktnej osobe verejného obstarávateľa - e-mail: tender.ramontbuildingsro@gmail.com svoje údaje pre zaradenie do evidencie záujemcov podľa § 43 ods. 3 zákona pozostávajúce z obchodného mena a sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu, telefón a e-mail. V tomto prípade, sa za deň prevzatia súťažných podkladov záujemcom považuje deň doručenia e-mailu od záujemcu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa, preukazujúci prevzatie súťažných podkladov týmto záujemcom. Záujemca, ktorého verejný obstarávateľ nevedie v evidencii záujemcov sa vystavuje riziku, že nebude zo strany verejného obstarávateľa oboznámený s prípadnými doplňujúcimi a upresňujúcimi informáciami.
3. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v súťažných podkladoch sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
4. Celá ponuka uchádzača vrátane všetkých dokladov, dokumentov a iných písomností v nej obsiahnutých musí byť vyhotovená v štátnom (t.j. slovenskom) jazyku.
5. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho (t.j. slovenského) jazyka. To sa netýka dokladov predložených v ponuke uchádzača, ktoré sú vyhotovené v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v štátnom jazyku.
6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa osobitného predpisu a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Postupy preskúmania upravuje zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.06.2017

Redakčné opravy

17903 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2018
V oznámení 08636-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa SPORTIGO s.r.o., Školská 434/10, 052 01 Spišská Nová Ves zverejnenom vo VVO č. 123/2017 zo dňa 22.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: K pôvodne zverejneným údajom sa dopĺňa nasledovný bod: Má byť: Zmena komunikácie pre zákazku:Webová a mobilná aplikácia pre projekt RESTAURANT ORDER DELIVERY ERP. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO - Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejnil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní . Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: evo.uvo.gov.sk/evo/Pages/Privates/ZiadostPapierovaForma/ZiadostPapierovaFormaDetail.aspx

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité