II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Konsolidácia systému pre komunikáciu a tímovú spoluprácu
Referenčné číslo: 174/17/1000
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je Konsolidácia prevádzkovaného Systému do centrálneho datacentra vrátane jeho update, modernizácie, doplnenia licencií a funkcionality, na aktuálne potreby verejného obstarávateľa, ako aj zabezpečenie vysokej dostupnosti Systému a zálohovania dát Systému prostredníctvom integrácie do centrálneho backup systému na báze Veritas Netbackup (ďalej len "VRTS NBU") prevádzkovaného verejným obstarávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
48000000-8
48223000-7
48710000-8
72227000-2
72263000-6
72267000-4
72268000-1
72910000-2
79632000-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
dátové centrum Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky v Bratislave
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je Konsolidácia prevádzkovaného Systému do centrálneho datacentra vrátane jeho update, modernizácie, doplnenia licencií a funkcionality, na aktuálne potreby verejného obstarávateľa, ako aj zabezpečenie vysokej dostupnosti Systému a zálohovania dát Systému prostredníctvom integrácie do centrálneho backup systému na báze Veritas Netbackup (ďalej len "VRTS NBU") prevádzkovaného verejným obstarávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie