Oznámenie 8510 - WYP

Obsah

8510 - WYP
Vestník č. 121/2017 - 20.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
IČO: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Fabian, Ing. Janka Šimanská
Telefón: +421 557277200
Fax: +421 557277225
Email: jozef.fabian@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk/sk/Aktualne.ssc
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ssc.sk/sk/verejne-obstaravanie/sutazne-podklady.ssc
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice
IČO: 00003328
Kasárenské nám.č.4 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Janka Šimanská, Ing. Hedviga Jalčová, Ing. Jaroslav Štelmák
Telefón: +421 557277200
Fax: +421 557277225
Email: jozef.fabian@ssc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.ssc.sk/sk/Aktualne.ssc
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátna rozpočtová organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná výstavba, správa a údržba ciest I.triedy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
I/20 a III/3450 Prešov ul. Rusínska – ul. Gen. Svobodu, križovatka
Referenčné číslo: PL-01/17
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233120-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rekonštrukcia križovatky na ceste I. triedy v intraviláne mesta Prešov pre zlepšenie priepustnosti dopravného uzla. Jestvujúca dvojpruhová obojsmerná komunikácia kategórie MZ 14/60 sa zrekonštruuje na trojpruhovú obojsmernú komunikáciu s pôvodnou šírkou 15,0 m.

Povaha a množstvo stavebných prác sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 083 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233125-1
45233161-5
45233162-2
45316200-7
45316110-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SR, štátna cesta I/20, kraj Prešovský, okres Prešov, k.ú. Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba pozostáva z 5 stavebných objektov, zahŕňa úpravu komunikácie ul. Rusínska, úpravu chodníkov a cyklistických pásov, úpravu verejného osvetlenia, úpravu trolejového vedenia, úpravu cestnej svetelnej signalizácie.

Dĺžka rekonštruovaného úseku cesty I/20 - 1110 m, jestvujúca kategória ulice Rusínska - MZ14/60, po úprave
voľná šírka - 15 m, voľná šírka v križovatke Rusínska - do 25 m, úprava chodníka - 324 m, úprava cyklistickej cestičky - 324 m, celková plocha vozovky v úprave križovatky - 3 697 m2, výmena vrstvy vozovky ul. Arm.gen.Svobodu - 24 018 m2
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 083 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 270
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Predmet zákazky bude spolufinancovaný z EŠIF, OPII, Prioritná os 6 - Cestná infraštruktúra
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na vykonanie prác vo výške 5% zmluvnej ceny bez DPH.

Pred podpisom zmluvy sa požaduje, aby úspešný uchádzač:
- predložil ako prílohu k zmluve Certifikát kvality stavebných prác podľa ISO 9001 vydaný uchádzačovi nezávislou inštitúciou alebo adekvátny ekvivalent
- zdokladoval zabezpečenie dodávky asfaltových zmesí podľa TKP 6 Hutnené asfaltové zmesi
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa jeho osobného postavenia ustanovené v §32 ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. (ďalej len zákon o VO).

2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobné postavenie podľa §32 ods.2, resp. ods.4, resp. ods.5, a to v súlade s § 21 ods.6 alebo §152 ods.1 zákona o VO.

3. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č.91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti:
a) predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
b) doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.

4. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o VO. V súlade s §187 ods.7 zákona o VO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V záujme aktualizácie údajov uvedených v zozname hospodárskych subjektov je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili doklady na webovej stránke: https://www.uvo.gov.sk/.

5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia
Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle §39 ods.1 zákona o VO.

6. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm.e) zákona o VO
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplývajú zo zákona.

Podmienky účasti osobného postavenia sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a)podľa § 33 ods.1 písm.a)
- vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (originálne vyhotovenie alebo v úradne osvedčená kópia), v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet.

Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavka v súlade s §33 ods.1 písm.a) zákona o VO, ktorej aplikácia sleduje zabezpečenie spoľahlivého a ekonomicky stabilného zhotoviteľa ako partnera pri uskutočnení diela.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje:
- kladné vyjadrenie banky/všetkých bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet/účty alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že jeho účet/účty za posledné 3 roky ku dňu vydania potvrdenia neboli v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol a ani nie je v čase predkladania ponuky predmetom exekúcie. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.

- potvrdenie/vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzačovi dáva prísľub o poskytnutí úveru v min. výške 1 000 000,000 EUR (slovom: jedenmilion eur) v prípade, ak sa stane úspešným uchádzačom v predmetnom zadávaní zákazky za účelom zabezpečenia finančných tokov pre uskutočnenie predmetných stavebných prác. Čas platnosti úverového prísľubu bude po celú dobu realizácie zákazky.

Uchádzač predloží vyjadrenie/a - potvrdenie banky/bánk podľa toho, kde má vedený účet a kde má prísľub úveru, nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk, a to ako originál alebo úradne overená kópia.

Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky a že v ostatných bankách nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť si svoje finančné záväzky v prípade splácania úveru. Toto čestné vyhlásenie musí podpísať oprávnená osoba uchádzača.

Uchádzač má možnosť využiť ustanovenia §33 ods.2, 4, §37 ods.3, §39 zákona o VO.

Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a)podľa § 34 ods.1 písm. b)
-zoznamom stavebných prác (rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

b)podľa § 34 ods.1 písm. g)
-údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

c)podľa § 34 ods.1 písm. j)
-údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác

Odôvodnenie primeranosti:
a) Požadovaný zoznam má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky. Je potrebné, aby boli preukázané skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky ako aj rozsah a charakter predmetu zákazky.

b) Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a rozsah stavebných prác, je potrebné, aby mali odborníci, ktorí budú predmetnú zákazku zabezpečovať, požadované vzdelanie a prax pre zabezpečenie stabilného, bezproblémového plnenia predmetu zákazky a v požadovanom rozsahu, ktoré bude poskytované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý je reálne schopný po odbornej (technickej) stránke túto zákazku po jej zadaní plniť.
Ustanovenie § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať doklady na preukázanie vzdelania, odbornej praxe alebo odbornej kvalifikácie riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov realizovať predmet zákazky prostredníctvom kvalitných a dostatočne skúsených odborníkov. Z tohto dôvodu sa od uchádzača vyžaduje preukázanie, že má odborné kapacity pre realizáciu stavebných prác a teda, že majú potrebnú odbornú prax. V záujme získania relevantných a overiteľných informácií verejný obstarávateľ stanovil doklady, ktoré svojim obsahom potvrdia požadované údaje: vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby, zodpovedný geodet a pracovník zodpovedný za BOZP sú odborníci nevyhnutní k riadnemu a kvalitnému vykonaniu diela. Stanovené minimálne požiadavky na odbornú prax sú zamerané na získanie kvalifikovaných a odborne zdatných kľúčových odborníkov pre plnenie predmetu zákazky. Pre každú pozíciu musí byť navrhnutý samostatný kľúčový odborník a funkcie (vzhľadom na náročnosť predmetu zákazky), nie je možné kumulovať. U všetkých kľúčových odborníkov sú stanovené podmienky účasti v súlade s rozsahom a náročnosťou predmetu zákazky.

c) Vzhľadom na rozsah stavebných prác je potrebné, aby verejný obstarávateľ získal informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť potrebné strojné a technické vybavenie na realizáciu stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác vyšším ako 5 000 000,00 EUR bez DPH a súčasne z tohto zoznamu musí byť preukázané, že uchádzač realizoval minimálne 2 stavby s hodnotou minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH jednotlivo.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe, rekonštrukcii diaľnic, rýchlostných ciest, ciest I.triedy.

b) Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že kľúčoví odborníci č.1 až č.5, majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje týchto odborníkov:
-odborník č.1Vedúci stavby
-odborník č.2 Zástupca vedúceho stavby
-odborník č.3 Pracovník zodpovedný za kontrolu kvality
-odborník č.4 Zodpovedný geodet
-odborník č.5 Pracovník zodpovedný za bezpečnosť (BOZP) na stavenisku
b1)Všetci uvedení odborníci musia mať minimálne 10 rokov zodpovedajúcej odbornej praxe a minimálne 5 rokov praxe v rovnakej alebo podobnej funkcii pri výkone prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
b2)Realizácia stavebných prác je podmienená oprávnením na činnosť súvisiacu s predmetom zákazky v zmysle Stavebného zákona č.50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a o autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
b3)U odborníka č.1 vedúci stavby a odborníka č.2 zástupca vedúceho stavby sa vyžaduje:
-predloženie dokladu o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním inžinierske stavby dopravné stavby, alebo adekvátny ekvivalent vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla,
-realizovanie minimálne 2 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, s hodnotou min. 1 mil. EUR bez DPH jednotlivo, v pozícii vedúceho stavby alebo zástupcu vedúceho stavby, týkajúcich sa rekonštrukcie resp. výstavby na diaľniciach, rýchlostných cestách alebo cestách I. triedy,
-predloženie zoznamu realizovaných zmlúv, u ktorých vykonával činnosť vedúceho stavby alebo zástupcu vedúceho stavby, osobitne pre vedúceho stavby a osobitne pre zástupcu vedúceho stavby.
b4) Zodpovedný geodet uchádzača musí mať preukázateľnú kvalifikáciu na výkon činnosti v zmysle zákona č.216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov. Uchádzač predloží úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov alebo adekvátny ekvivalent vydaný krajinou sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla.
b5)Osoba/y zodpovedná/é za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci musí/musia mať preukázateľnú kvalifikáciu v zmysle zákona č.124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov alebo adekvátny ekvivalent vydaný krajinou sídla uchádzača.
b6) Uchádzač zároveň predloží vyhlásenie osôb zodpovedných za realizáciu zákazky (vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby, zodpovedný geodet, osoba zodpovedná za kvalitu prác, osoba zodpovedná za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci), že budú zhotoviteľovi k dispozícii počas celej zmluvne dohodnutej lehoty výstavby.

c) Uchádzačom predložený doklad musí obsahovať údaje:
-o výrobných a strojných zariadeniach (stroje pre zemné práce, zariadenia pre výrobu a dopravu živičných a betónových zmesí)
-o vozidlách a nákladných vozidlách (dopravné prostriedky)
-o ostatných zariadeniach (lešenie, debnenie, podporné konštrukcie

Možnosť využiť ustanovenia §34 ods3 §37 ods3 §39 ZVO.

Podmienky účasti sú podrobne opísané v SP.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2017 11:00
Miesto: Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice, Kasárenské námestie č. 4, Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné.

Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ je verejné a komisia ho vykoná v súlade s ustanoveniami §52 ods.2
zákona o VO len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Osobné prevzatie súťažných podkladov je možné na základe písomnej žiadosti záujemcu doručenej na adresu: SSC, IVSC Košice, odd. VO, v pracovných dňoch od 09.00 do 14.00 hod. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa zaslaním mailu, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov a zároveň záujemca uvedie:názov hospodárskeho subjektu, adresu, IČO, tel., fax, email, meno a priezvisko kontaktnej osoby.

2. Jazyk komunikácie: štátny jazyk SR (slovenský jazyk)

3. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v SP alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred na adresu SSC, IVSC Košice, odd. VO, Kasárenské nám.4, 040 11 Košice. Vysvetlenia verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO.

4. Osobné doručenie ponuky do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dňoch SR v čase 7.00 - 14.00 hod. (miestneho času).

5. Dátum a čas vyznačený v bode IV.2.7) sa týkajú otvárania časti ponúk OSTATNÉ, ktoré je neverejné.

6. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly, auditu a overovania sú:
a) MDV SR a ním poverené osoby,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,
c) NKÚ SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia EK a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v bode a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

7. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Ak
bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy. V prípade skupiny dodávateľov sa požaduje pred podpisom zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne voči objednávateľovi za záväzky vzniknuté počas realizácie predmetu zákazky.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle §57 zákona o VO; resp. neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ponuky budú neprijateľné; v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo Štrukturálnych fondov EÚ a zo štátneho rozpočtu;; v prípade nepridelenia súhlasu na podpis zmluvy, resp. v prípade, ak ponúkané ceny budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.

9. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má
dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu
narúšajúcu hospodársku súťaž (v zmysle §40 ods.6 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní).

Akákoľvek snaha uchádzača získať dôverné informácie, vstúpiť do nezákonných dohôd s iným hospodárskym
subjektom, neoprávnene ovplyvňovať postup verejného obstarávania alebo ovplyvňovať člena komisie na vyhodnotenie ponúk alebo zamestnanca verejného obstarávateľa pred alebo počas vyhodnocovania ponúk bude viesť k vylúčeniu uchádzača.

Uchádzač je povinný riadiť sa etickým kódexom záujemcu/uchádzača tak, aby bol zachovaný verejný záujem, princípy a zásady verejného obstarávania, ochrana hospodárskej súťaže. Etický kódex sa vzťahuje aj na subdodávateľov a iné subjekty účastné v procese verejného obstarávania.

10. Pre uzavretie zmluvy platí ustanovenie uvedené v §11 ods.1 zákona o VO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité