Oznámenie 8748 - MST

Obsah

8748 - MST
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bardejovský podnik služieb BAPOS, mestský podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00619621
Štefánikova 786, 08501 Bardejov

Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Cingel
Telefón: +421 544860500
Fax: +421 544748113
Email: bapos@bapos.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bapos.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1424/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7 odsek 1 písmeno d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): služby pre Mesto Bardejov
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
nádstavby pre motorové vozidlá
Referenčné číslo: 1/6/17
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Verejný obstarávateľ obdržal v roku 2011 od svojho zriaďovateľa 6 vozidiel na vykonávanie údržby komunikácií ( čistenie, zametanie). Vzhľadom na potreby obstarávateľa, má tento záujem využívať tieto vozidlá aj na zimnú a letnú údržbu komunikácií. V takomto prípade je nutné zakúpiť príslušenstvo, ktoré umožní obstarávateľovi vykonať jeho zámer. Pôvodné podvozky (nosiče nádstavieb) boli dodané s nádstavbami KOBIT. Podvozky (nosiče nádstavieb) sú vybavené rýchloupínacím systémom KOBIT. Obstarávateľ požaduje aby dodané príslušenstvo bolo kompatibilné s podvozkom (nosičom) a rýchloupínacím systémom. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 233 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34143000-1
34144400-2
66114000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bardejovský podnik služieb, BAPOS mestský podnik, Štefánikova 786, 085 01 Bardejov
II.2.4) Opis obstarávania:
Je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní . (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1, písm. c, zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona :

- súvahu za rok 2016

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html . Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. V prípade ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží súvahu za rok 2016 (originál alebo overenú kópiu) Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) . Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov) alebo adekvátny ekvivalent dokladov vydaný krajinou sídla uchádzača:
3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - Zoznamom dodávok rovnakého tovaru v hodnote rovnajúcej sa minimálne predpokladanej hodnote zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
3.2. Podľa § 35 uchádzač musí preukázať (úradne osvedčenými kópiami) že má platné a zavedené systémy: riadenia spoločnosti pre zabezpečenie kvality výroby požadovaných nadstavieb podľa ISO 9001, manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa štandardov ISO/OHSAS 18001, a riadenia spoločnosti podľa ISO 14001 alebo ekvivalenty
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2017 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania
.Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač musí preukázať schopnosť dodať požadovaný tovar. Požadovaný predmet obstarávania sa bude využívať v extrémnych poveternostných podmienkach na frekventovaných automobilových i peších komunikáciách,. Vzhľadom na tieto skutočnosti obstarávateľ požaduje aby predmet ostarávania spĺňal vysoké podmienky na kvalitu a bezpečnosť .
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.08.2017 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 3
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.08.2017 09:00
Miesto: Bardejovský podnik služieb, BAPOS mestský podnik, Štefánikova 786, 085 01 Bardej
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné". Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.06.2017

Redakčné opravy

9102 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2017
V oznámení 08748-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bardejovský podnik služieb BAPOS, mestský podnik, Štefánikova 786, 085 01 Bardejov zverejnenom vo VVO č. 124/2017 zo dňa 23.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky Namiesto: Obdobie : v dňoch (od zadania zákazky) Má byť: Obdobie : v mesiacoch (od zadania zákazky) II.2.7) Dĺžka trvania zákazky Namiesto: Trvanie v dňoch :120 Má byť: Trvanie v mesiacoch : 48

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité