Oznámenie 8563 - WYP

Obsah

8563 - WYP
Vestník č. 121/2017 - 20.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Fax: +421 32326555709
Email: petra.talarovicova@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: petra.talarovicova@ekoauris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: petra.talarovicova@ekoauris.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.tsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
"Komplexná rekonštrukcia bývalého kožného oddelenia na geriatrické oddelenie NsP Považská Bystrica"
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii geriatrického pavilónu Nemocnice s Poliklinikou v Považskej Bystrici. Rozsah stavebných prác je definovaný výkazom výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 249 999,87 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s Poliklinikou Považská Bysrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii geriatrického pavilónu Nemocnice s Poliklinikou v Považskej Bystrici. Rozsah stavebných prác je definovaný výkazom výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena bez DPH
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota výstavby v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 249 999,87 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 1. Osobné postavenie, v súlade s metodickým usmernením č. 9380-5000/2016
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zmysle metodického usmernenia č. 93805000/2016: Podmienky účasti a ich rozsah sú špecifikované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 08:30
Miesto: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" bude neverejné.Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku, ich ponuka nebola vylúčená v časti ,,Ostatné a bolo im doručené oznámenie o otváraní tejto časti ponúk. Miesto a čas bude uchádzačom oznámené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť oprávnené osoby v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.

1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje

2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných
podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia.

3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.

5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa
odporúča využiť elektronickú poštu.

6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať
súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia.

7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa.

8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka výška zábezpeky ako aj podmienky jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch.

9. Trenčiansky samosprávny kraj v tomto procese verejného obstarávania a v súlade s vnútornými predpismi TSK vystupuje ako centrálna obstarávacia jednotka, ktorá realizuje proces verejného obstarávania pre svoje príspevkové a rozpočtové organizácie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité