Oznámenie 8752 - MST

Obsah

8752 - MST
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
BRIDGE - EU, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36589519
Prakovce 15, 05562 Prakovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Boroš
Telefón: +421 907151044
Email: bridge@bridge-eu.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.bridge-eu.com
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 zákona
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): strojárstvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka obrábacej a meracej techniky BRIDGE - EU, s.r.o.
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodávka modernej obrábacej a meracej techniky za účelom zvýšenie konkurencieschopnosti firmy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 893 412,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Merací prístroj
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38300000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál firmy BRIDGE-EU, s.r.o., 055 62 Prakovce 399, SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Merací prístroj - moderný priemyselný 3D merací stroj 1 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 215 988,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 1
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie 2014-2020
Časť: 2
II.2.1) Názov
Obrábací komplet
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42620000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál firmy BRIDGE-EU, s.r.o., 055 62 Prakovce 399, SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Obrábací komplet - stroje vo výrobnej sérii Vertikálne obrábacie centrum 1 ks, CNC Univerzálny sústruh - skľučovadlo max D 250 (dvojvretenový) 1 ks, CNC Univerzálny sústruh - skľučovadlo max D 210 (dvojvretenový) 1ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 677 423,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 1
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie 2014-2020
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 2 zákazky - stroje budú zapojené v sérii pre výrobu dielcov hriadele, príruby a ložiskové krúžky. Preto je nevyhnutné, aby dané stroje bežali na jednom riadiacom systéme od jedného dodávateľa. Rozdelenie zákazky na ďalšie časti predstavuje riziko, že vykonanie zákazky a následná výroba sa stane nadmerne technicky a personálne obtiažnou.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona.
V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ
písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu.
Poznámka: Pokiaľ uchádzač predkladá ponuku za obidve časti predmetu zákazky, je postačujúce, aby doklady a dokumenty, ktorými preukazuje osobné postavenie boli predložené iba v jednom vyhotovení.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a preukáže ich:
E1) § 33 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 38 ods. 5 (ďalej len "Odôvodnenie"): Preverenie stavu ekonomickej a finančnej
situácie uchádzača, jeho platobnej schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka vychádza z
potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
E2) § 33 ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Preverenie ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnej schopnosti. Podmienka vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže v zmysle § 33 ods. 4 zákona finančné a ekonomické postavenie
preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Verejný obstarávateľ prijme aj ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
Uchádzač môže v zmysle § 33 ods. 2 zákona na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ
písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu E1) uchádzač predloží pozitívne vyjadrenie banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad sa predkladá v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokladu a musí byť nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom, že v iných bankách nemá záväzky.
K bodu E2) uchádzač predloží čestné vyhlásenie o celkovom obrate za požadované posledné tri hospodárske roky podpísané štatutárnym zástupcom. V prípade ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. Minimálny vyžadovaný celkový obrat pre časť zákazky č. 1 sa požaduje 1,0 mil. EUR (slovom: jedenmilión EUR) a pre časť zákazky č. 2 sa požaduje 3,5 mil. EUR (slovom: trimiliónypäťstotisíc EUR) kumulatívne za posledné tri hospodárske roky spolu alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB) v deň zverejnenia tohto Oznámenia. Zároveň sa požaduje pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu v prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky účtovné výkazy musia byť predložené ako kópie overené miestne príslušným správcom dane.
Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch - predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Verejný obstarávateľ pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu si vyhradzuje právo overiť uchádzačom predložené čestné vyhlásenie o celkovom obrate podľa údajov zverejnených v RÚZ alebo v inom relevantnom verejne dostupnom registri.
Poznámka: Pokiaľ uchádzač predkladá ponuku za obidve časti predmetu zákazky, je postačujúce, aby doklady a dokumenty, ktorými preukazuje ekonomické a finančné postavenie boli predložené iba v jednom vyhotovení so splnením minimálnej požadovanej úrovne štandardov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.07.2017 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.07.2017 10:00
Miesto: BRIDGE - EU, s.r.o., 055 62 Prakovce 15, SR
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dátum, čas a miesto uvedené v tomto bode sa vzťahujú k neverejnému otváraniu časti ponúk označených ako "Ostatné". Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ďalšie požiadavky a pokyny potrebné na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Súťažných podkladoch v Profile a poskytuje sa k nim v zmysle § 43 zákona bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom portálu Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu uvedenú v Oddiely I. tohto Oznámenia. V prípade, že záujemca nezašle túto informáciu, verejný obstarávateľ nemá zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia alebo doplnenia informácii uvedených v podkladoch.
2. V zmysle § 39 zákona uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED). Z predloženého JED musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa podmienky účasti stanovené v bode III.1 tohto Oznámenia.
3. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
4. Na základe § 11 ods. 1 zákona verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
5. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku viazanosti ponúk vo výške pre časť zákazky č. 1 - 9000 EUR (slovom: deväťtisíc EUR) a pre časť zákazky č. 2 - 20000 EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona.
7. Pre celý proces tohto verejného obstarávania a všetky jeho súvisiace dokumenty (predovšetkým Oznámenie, Súťažné podklady a iné) platí, že slovné spojenie "verejný obstarávateľ" označuje osobu podľa § 8 zákona.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto Oznámením a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité