Oznámenie 8753 - MST

Obsah

8753 - MST
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31609911
Nábrežie Oravy 627/1, 02601 Dolný Kubín

Slovensko
Kontaktná osoba: Hešková Viera
Telefón: +421 435864905
Fax: +421 435863483
Email: heskova@tsdk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7174
Hlavná adresa(URL): http://www.tsdk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7174
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Manipulačná technika na nakladanie s odpadom
Referenčné číslo: 2017/2
II.1.2) Hlavný kód CPV
16700000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka manipulačnej techniky na nakladanie s odpadom a to :
1. Kolesový traktor s prídavným zariadením
2. Teleskopický manipulátor
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 181 355,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kolesový traktor s prídavným zariadením
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Technické služby, s.r.o., Nábrežie Oravy 627/1, 026 01 Dolný Kubín.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka kolesového traktora s prídavným zariadením. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 100 825,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnejinfraštruktúry, Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu naopätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Teleskopický manipulátor
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Technické služby, s.r.o., Nábrežie Oravy 627/1, 026 01 Dolný Kubín.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka teleskopického manipulátora. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 80 530,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnejinfraštruktúry, Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu naopätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobnéhopostavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázanie podmienok účasti týkajúce a ekonomického a finančného postavenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúcesplnenie podmienok podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
3.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia§ 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhláseniaverejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľombol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorý musí obsahovať dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, ktorých cena kumulatívne (spolu)za všetky tri predchádzajúce roky od vyhlásenia verejného obstarávania je
- minimálne 100 000 EUR bez DPH na Časť 1. predmetu zákazky - Kolesový traktor s prídavným zariadením,
- minimálne 80 000 EUR bez DPH na Časť 2. predmetu zákazky - Teleskopický manipulátor.
Dodávkou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky Časť 1. Kolesový traktor s prídavným zariadením je dodávka poľnohospodárskych strojov, alebo poľnohospodárskych zariadení, alebo strojov ale zariadení obdobného charakteru..
Dodávkou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky Časť 2. Teleskopický manipulátor je dodávka strojov, alebo zariadení, alebo technológií na nakladanie alebo manipuláciu s materiálom alebo odpadom, alebo stroje, alebo zariadenia, alebo technológie obdobného charakteru.
V prípade, že cena za dodávku tovaru je v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky (ECB) platným k 31.1. roku, v ktorom bola dodávka tovaru uskutočnená.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa ustanovenia § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s dodaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku aj pre iný subjekt, t. j. sleduje, preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky a je primeraná hodnote predmet zákazky, ktorý plánuje realizovať verejný obstarávateľ.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnomobstarávaní. Podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.07.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.07.2017 11:00
Miesto: Technické služby, s.r.o., Nábrežie Oravy 627/1, 026 01 Dolný Kubín, zasadačka.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť Ostatné sa uskutoční bez účasti uchádzačov. Otváranie ponúk časť Kritéria sauskutoční v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nebude umožnená účasť uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, sodpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Hospodársky subjekt uvedie v JED-e aj ďalšie relevantné informácie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. V prípade, že požadované doklady preukázujúce splnenie podmienok účasti sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach,hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.Ak verejný obstarávateľ má k dokladom prístup podľa predchádzajúcej vety nebude ich od uchádzača vyžadovať a požadované informácie získa na základe prístupu do elektronickej databázy. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u (t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7z 5.1.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie)vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, daneho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese: http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky dokument pre verejne obstarávanie- 553.html
2. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
3. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške:
= 3 000,00 EUR za časť 1. predmetu zákazky,
= 2 250,00 EUR za časť 2. predmetu zákazky.
Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité