Oznámenie 8619 - WYP

Obsah

8619 - WYP
Vestník č. 123/2017 - 22.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná priemyselná škola stavebná a geodetická, Drieňová 35, Bratislava
IČO: 42253888
Drieňová 35 , 82664 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná premyselá škola stavebná a geodetická
Kontaktná osoba: Daniel Mikuščák
Telefón: +421 918600969
Email: mikuscak@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/15784
Hlavná adresa(URL): http://stav-geo.edupage.org/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/15784
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Daniel Mikuščák
Telefón: +421 918600969
Email: mikuscak@visions.cc
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia plaveckého bazéna a telocvične SPŠSG, Drieňová 35, Bratislava
Referenčné číslo: SPSSG_PL_01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214220-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce rekonštrukcia plaveckého bazéna a telocvične. Rekonštrukcia bude zahŕňať výmenu nefunkčných konštrukcií (podlahy, priečky, obklady, podhľad, výplne otvorov), technickej infraštruktúry (vzduchotechnika, elektroinštalácia, slaboprúd, bazénová technológia), zateplenie fasády a rekonštrukciu časti vonkajšej kanalizácie a dotknutých spevnených plôch. Nosné konštrukcie zostávajú bez zmeny, nenosné steny, ktoré vykazujú trhliny je nutné vybúrať a nahradiť novým murivom. Búracie práce mimo priečok súvisia s výmenou technológie komín vzduchotechniky, podlahové konštrukcie z dôvodu rekonštrukcie rozvodov zdravotechniky je potrebné tiež vybúrať. Podlahy v technologických priestoroch budú prispôsobené novej technológii. Ostatné konštrukcie sú podrobne popísané v sprievodnej technickej správe.
Pri rekonštrukcii telocvične je predmetom zákazky zabezpečenie dodávky materiálu a uskutočnenie prác súvisiacich s rekonštrukciou vnútorných priestorov telocvične a opravou strechy a fasády na objekte.
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 038 600,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212212-5
43324100-1
42122000-0
45212222-8
45443000-4
45261410-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SPŠ stavebná a geodetická, Drieňová ul.35, Bratislava, súp. č.: 1086/35, parc. č.: 15675/88, 15675/89
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce rekonštrukcia plaveckého bazéna a telocvične. Rekonštrukcia bude zahŕňať výmenu nefunkčných konštrukcií (podlahy, priečky, obklady, podhľad, výplne otvorov), technickej infraštruktúry (vzduchotechnika, elektroinštalácia, slaboprúd, bazénová technológia), zateplenie fasády a rekonštrukciu časti vonkajšej kanalizácie a dotknutých spevnených plôch. Nosné konštrukcie zostávajú bez zmeny, nenosné steny, ktoré vykazujú trhliny je nutné vybúrať a nahradiť novým murivom. Búracie práce mimo priečok súvisia s výmenou technológie komín vzduchotechniky, podlahové konštrukcie z dôvodu rekonštrukcie rozvodov zdravotechniky je potrebné tiež vybúrať. Podlahy v technologických priestoroch budú prispôsobené novej technológii. Ostatné konštrukcie sú podrobne popísané v sprievodnej technickej správe.
Pri rekonštrukcii telocvične je predmetom zákazky zabezpečenie dodávky materiálu a uskutočnenie prác súvisiacich s rekonštrukciou vnútorných priestorov telocvične a opravou strechy a fasády na objekte.
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 038 600,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 150
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len
zákon).Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných
podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu
predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 ods. 1 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám. Požiadavka
predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba
zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode.
Odôvodnenie:
Požadovaný zoznam uskutočnených prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie
skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.
(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na riadiacich zamestnancov skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom riadiacich zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na riadení stavebných prác. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých zamestnancov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť riadiť predmet zákazky.
(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo
záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojení s § 36 ZVO
Odôvodnenie:
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalent), pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva. Certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača a je tiež zárukou, že uchádzač dodržiava pri práci ochranu životného prostredia.
(4) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v spojení s § 35 ZVO
Odôvodnenie:
Požadovaný certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača. Záujemca preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 2 000 000 EUR bez DPH; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 1 000 000 EUR bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov pre vzdelávanie, zdravotníctvo, polyfunkčných budov, budov pre kultúru a verejnú zábavu a budov pre šport.
(2) Riadiaci zamestnanec - hlavný stavbyvedúci, počet min. 1:
- doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o
vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby), preukáže osvedčením,
- minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže
životopisom,
- minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho zákazky obdobnej ako predmet zákazky v minimálnej hodnote 1 000 000 EUR bez DPH, preukáže životopisom.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov pre vzdelávanie, zdravotníctvo, polyfunkčných budov, budov pre kultúru a verejnú zábavu a budov pre šport.
Riadiaci zamestnanec - revízny technik, počet min. 1:
- doklad o revíznom technikovi podľa § 24 Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., preukáže osvedčením,
- minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti montáže vyhradených technických zariadení tlakových, elektrických, preukáže životopisom,
- minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti montáže v pozícií technika zákazky obdobnej ako predmet zákazky v minimálnej hodnote 1 000 000 EUR bez DPH, preukáže životopisom.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov pre vzdelávanie, zdravotníctvo, polyfunkčných budov, budov pre kultúru a verejnú zábavu a budov pre šport.
(3) Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 pre oblasť realizácie stavebných prác; verejný obstarávateľ akceptuje aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
(4) Uchádzač vo svojej ponuke predloží opatrenia na zabezpečenia kvality, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorej
predmetom je uskutočnenie stavebných prác. Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 (systém manažérstva kvality v oblasti stavebných prác) vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad alebo dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 13:00
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom
podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom
obstarávaní elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu.
2. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portálu EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky. Verejný obstarávateľ schváli každú žiadosť o registráciu na základe pravdivo vyplnených údajov požadovaných systémom EVO.
3. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca prostredníctvom systému EVO pomocou menu Odoslať otázku požiadať o ich vysvetlenie.
4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. Záujemcom sa dáva možnosť zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia stavebných prác, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia stavebných prác idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác sa uskutoční dňa: 3.7.2017.
6. Úspešný uchádzač najneskôr k momentu podpisu Zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi doklad:
-originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa), vo výške poistného krytia minimálne vo výške zmluvného plnenia, ktoré bude platné a účinné počas celého trvania zmluvy,
-prísľub banky o poskytnutí úveru minimálne vo výške zmluvného plnenia, ktorý bude platný a účinný počas celého trvania zmluvy prípadne iný doklad preukazujúci disponibilitu finančných prostriedkov na realizáciu zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.06.2017

Redakčné opravy

10207 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 140/2017
V oznámení 08619-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná priemyselná škola stavebná a geodetická, Drieňová 35, Bratislava, Drieňová 35, 826 64 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 123/2017 zo dňa 22.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Riadiaci zamestnanec - revízny technik, počet min. 1: - doklad o revíznom technikovi podľa § 24 Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., preukáže osvedčením, - minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti montáže vyhradených technických zariadení tlakových, elektrických, preukáže životopisom, - minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti montáže v pozícií technika zákazky obdobnej ako predmet zákazky v minimálnej hodnote 1 000 000 EUR bez DPH, preukáže životopisom. Má byť: Riadiaci zamestnanec - revízny technik, počet min. 1: -doklad o revíznom/ých technikovi/ch vyhradeného technického zariadenia elektrického a tlakového podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. alebo ekvivalentný doklad - minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti montáže vyhradených technických zariadení tlakových, elektrických, preukáže životopisom, - minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti montáže v pozícií technika vyhradených technických zariadení tlakových a elektrických v minimálnej hodnote 1 000 000 EUR bez DPH, preukáže životopisom. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.07.2017 09:00 Má byť: 24.07.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.07.2017 13:00 Má byť: 24.07.2017 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité