II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Pracovné odevy, kombinézy, bundy a doplnky
Referenčné číslo: 32/2017
II.1.2)
Hlavný kód CPV
18110000-3
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru - Pracovné odevy, kombinézy, bundy a doplnky.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 774 833,33
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Pracovné odevy, overaly, kombinézy a odevy
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
18110000-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- VÚ 9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová,
- VÚ 9994 Nemšová Centrum zásob Poprad, ulica Skladová 3, 058 01 Poprad,
prípadne iné útvary a zariadenie OS SR na území SR
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie (predpokladané počty):
1.Čiapka pracovná na údržbu techniky kaki, čierna- 900 ks
2.Čiapka pracovná pre kuchárov kaki, biela - 1000 ks
3.Čiapka pracovná čierna s nápisom VP- 400 ks
4.Blúza pracovného odevu kaki, čierna - 8000 ks
5.Blúza pracovného odevu pre VP čierna- 1200 ks
6.Blúza pracovná pre kuchárov kaki, biela- 1000 ks
7.Nohavice pracovné pre kuchárov kaki, biele- 2000 ks
8.Nohavice pracovného odevu s náprsenkou bez pruženky kaki, čierne- 3500 ks
9.Nohavice pracovného odevu s náprsenkou s pruženkou kaki, čierne- 2905 ks
10.Nohavice pracovného odevu s náprsenkou s pruženkou pre VP čierne- 500 ks
11.Pracovný odev jednodielny (overal) kaki, čierny- 3500 ks
12.Kombinéza pracovná kaki, pre VP čierna- 2500 ks
13.Blúza pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks
14.Vesta pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks
15.Čiapka pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks
16.Nohavice pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 345 833,33
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Bundy pre zamestnancov dozornej a strážnej služby a reprezentačné zložky OS SR
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
35811300-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- VÚ 9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová,
- VÚ 9994 Nemšová Centrum zásob Poprad, ulica Skladová 3, 058 01 Poprad
prípadne iné útvary a zariadenie OS SR na území SR
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie (predpokladané počty):
1. Bunda pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks
2. Bunda pre hudobníkov a reprezentačné zložky OS SR - 500 ks
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 405 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Označenie pre zamestnancov dozornej a strážnej služby
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39561133-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- VÚ9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová,
- VÚ 9994 Nemšová Centrum zásob Poprad, ulica Skladová 3, 058 01 Poprad,
prípadne iné útvary a zariadenie OS SR na území SR
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie (predpokladané počty):
1. Označenie zamestnancov DaSS - Strážna služba - 2500 ks
2. Označenie zamestnancov DaSS - Strážna hliadka - 2500 ks
3. Označenie zamestnancov DaSS - Vedúci stráže menovka - 500 ks
4. Označenie zamestnancov DaSS - Zástupca VS menovka - 500 ks
5. Označenie zamestnancov DaSS - Strážny menovka- 2500 ks
6. Označenie zamestnancov DaSS - Člen SH menovka - 1000 ks
7. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorná služba - 2500 ks
8. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný VÚ menovka - 300 ks
9.Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DVÚ menovka- 1000 ks
10. Označenie zamestnancov DaSS - VODIČ - DVÚ menovka - 1000 ks
11. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný MS menovka- 500c ks
12. Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DMS menovka- 500 ks
13. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný PT menovka- 500 ks
14. Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DPT menovka- 500 ks
15. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný VCH menovka - 1000 ks
16. Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DVCH menovka - 1000 ks
17. Označenie zamestnancov DaSS - SH - VCHOD menovka - 500 ks
18. Označenie zamestnancov DaSS - SH - PSINEC menovka - 200 ks
19. Označenie zamestnancov DaSS - SH - T. PRIESTOR menovka - 500 ks
20. Označenie zamestnancov DaSS - SH - PARK menovka- 500 ks
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 24 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie