Oznámenie 8667 - WYP

Obsah

8667 - WYP
Vestník č. 123/2017 - 22.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Šrobárová
IČO: 00306673
Školská 45, 94632 Šrobárová

Slovensko
Kontaktná osoba: Anna Šušoliaková
Telefón: +421 357798544
Email: starostka.srobarova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.epicpartner.sk/data/sp_srobarova_zateplenie2017.rar
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti spoločnej budovy obecného úradu a kultúrneho domu v obci Šrobárová
Referenčné číslo: VO_OPKZP-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce za účelom zníženia energetickej náročnosti verejnej budovy v obci Šrobárová v zmysle súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 261 889,22 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Šrobárová
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobná technická špecifikácia zákazky, t.j. projektová dokumentácia a výkaz výmer sa nachádzajú v súťažných
podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 261 889,22 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Názov projektu: Zníženie energetickej náročnosti spoločnej budovy obecného úradu a kultúrneho domu v obci Šrobárová
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Kvalita životného prostredia; Kód výzvy OPKZP-PO4-SC431-2017-19
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem
účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Podľa Všeobecného metodického usmernenia Úradu pre verejné obstarávanie č. 6 - 2016 zo dňa 12.8.2016 Trestná zodpovednosť právnických osôb Verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) osobného postavenia predloženie výpisu z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb (štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista)!
Zdôvodnenie: uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienkou účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania je:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
Zdôvodnenie: Obstarávateľ určil podmienku účasti s cieľom vybrať uchádzača ekonomicky zdatného, minimálna požadovaná úroveň je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná a je v súlade s § 33 zákona o verejnom obstarávaní.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
3) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety
preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
4) Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
5) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienky účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania:
a)Podľa § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov realizoval dodávky, ktorých predmetom bola realizácia stavebných prác, v celkovom objeme vyššom ako 520 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene pričom aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote aspoň 260 000,00 EUR bez DPH.
Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.
b)Podľa § 34 ods. 1 písm. d) uchádzač musí preukázať implementáciu manažmentu bezpečnosti podľa daných noriem, alebo ich ekvivalentom.
c)Podľa § 34 ods. 1 písm. h) uchádzač musí preukázať implementáciu environmentálneho manažmentu podľa daných noriem, alebo ich ekvivalentom.
d)Podľa § 34 ods. 1 písm. d) uchádzač musí preukázať opatrenia použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality zatepľovacieho systému.
e)Podľa § 34 ods. 1 písm. g): uchádzač musí preukázať skúsenosti hlavného stavbyvedúceho na stavbách, ktoré sú pozemnými stavbami podobnými ako predmet zákazky v minimálnej hodnote tejto zákazky vo výške 260 000,00 EUR bez DPH a odbornú spôsobilosť podľa daných predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
Zdôvodnenie: Účelom požiadaviek b) až e) na splnenie predmetných podmienok účasti je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky a odborne spôsobilý poskytnúť predmet zákazky.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
a)Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 2012, 2013, 2014, 2015 a 2016) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
b)Uchádzač predkladá podľa § 34 ods. 1 písm. d): Certifikát OHSAS 18001:2009
c)Uchádzač predkladá podľa § 34 ods. 1 písm. h): Certifikát STN EN ISO 14001:2005/ISO 14001:2004
d)Uchádzač predkladá podľa § 34 ods. 1 písm. d): Európske technické osvedčenie (ETA) pre tepelnoizolačné systémy.
e)Uchádzač predkladá podľa § 34 ods. 1 písm. g) údaje o odbornej praxi hlavného stavbyvedúceho (životopis so zoznamom stavebných prác alebo samostatný zoznam stavebných prác v uvedenej hodnote). Uchádzač ďalej predkladá osvedčenie o odbornej spôsobilosti hlavného stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov realizoval dodávky, ktorých predmetom bola realizácia stavebných prác, v celkovom objeme vyššom ako 520 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene pričom aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote aspoň 260 000,00 EUR bez DPH.
b) uchádzač musí preukázať implementáciu manažmentu bezpečnosti podľa daných noriem, alebo ich ekvivalentom.
c) uchádzač musí preukázať implementáciu environmentálneho manažmentu podľa daných noriem, alebo ich ekvivalentom.
d) uchádzač musí preukázať opatrenia použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality zatepľovacieho systému.
e) uchádzač musí preukázať skúsenosti hlavného stavbyvedúceho na stavbách, ktoré sú pozemnými stavbami podobnými ako predmet zákazky v minimálnej hodnote tejto zákazky vo výške 260 000,00 EUR bez DPH a odbornú spôsobilosť podľa daných predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva,
bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného
Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako
prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2017 10:00
Miesto: EPIC Partner a.s., Bratislavská cesta 4931 (areál SAD), 945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: valko@epicpartner.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Súťažné dokumenty sú však dostupné aj priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese URL uvedenej v časti I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy. Kvôli uľahčeniu vzájomnej komunikácie medzi záujemcami a verejným obstarávateľom odporúčame všetkým záujemcom o danú zákazku po stiahnutí súťažných podkladov, poslať krátku emailovú správu s uvedením identifikačných údajov záujemcu a s informáciou, kedy si záujemca stiahol súťažné podklady z uvedenej internetovej adresy. Na základe tejto informácie bude vedieť verejný obstarávateľ zaradiť záujemcu do evidencie a zasielať mu počas lehoty na predkladanie ponúk všetky potrebné informácie a podklady k správnemu vyhotoveniu cenovej ponuky.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile verejného
obstarávateľa.
4. V rámci verejného obstarávania sa požaduje zloženie zábezpeky vo výške 7 800,00 EUR. Všetky potrebné informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 14.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité