Oznámenie 8772 - WYP

Obsah

8772 - WYP
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Generálny investor Bratislavy (GIB)
IČO: 00698393
Záporožská 5, 85292 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. René Bábela
Telefón: +421 905472006
Fax: +421 259356724
Email: rene.babela@gib.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1701
Hlavná adresa(URL): http://www.gib.bratislava.sk,
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1701
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná a inžinierska činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Križovatka Hodonínska - Vrančovičova v Bratislave
Referenčné číslo: VO 08/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie križovatky Hodonínska Vrančovičova v mestskej časti Lamač Bratislava na súčasných komunikáciách a priľahlých chodníkoch. Riešená križovatka je stykovou atypickou križovatkou. Navrhovaná rekonštrukcia pozostáva zo zriadenia nových jazdných pruhov a nových priechodov pre peších s čakacím ostrovčekom, z rozšírenia Hodonínskej ulice o pruhy pre BUS a odbočovacie pruhy, z úpravy a rozmiestnenia zastávok MHD, zo zriadenia cestnej dopravnej signalizácie vrátane jej napojenia a z preložiek respektíve úpravy dotknutých inžinierskych sietí. Väčšia časť navrhovaného rozšírenia je situovaná v súčasnej zeleni alebo v spevnených plochách. Súčasné priľahlé spevnené plochy sa budú tiež rekonštruovať respektíve sa zrealizuje výmena povrchových vrstiev. Podrobne je predmet zákazky opísaný v časti B.1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 577,62 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
45233253-7
45233140-2
45213315-4
45213316-1
45223110-0
45231113-0
45233220-7
45233221-4
45233222-1
45233290-8
45233294-6
45232130-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky: Slovenská republika, Bratislavský kraj, Okres: Bratislava,
Mesto: Bratislava,
Miesto: Mestská časť Bratislava - Lamač
II.2.4) Opis obstarávania
Celkové množstvo/ rozsah zákazky:
Členenie stavby na objekty:
(110) Cesty a komunikácie
SO 110 01 Úpravy ciest komunikácie Hodonínska ul.
SO 110 02 Úpravy ciest komunikácie Vrančovičova ul.
SO 110 03 Chodníky Hodonínska ul.
SO 110 04 Chodníky Vrančovičová ul.
SO 110 05 Prístrešky MHD a vybavenie

(120) Vodohospodárske objekty
SO 120 01 Odvodnenie časti Hodonínskej ul.
SO 120 02 Rekonštrukcia kanalizácie BVS a.s.

(130) Cestovné dopravné signalizácie
SO 130 01 Cestná dopravná signalizácia
SO 130 02 Kamerový dohľad križovatky ( v rozsahu prípravy len po hranicu stavby)
SO 130 03 Trasa pre komunikačné a optické káble CDS

(140) Silnoprúdové energetické vedenia
SO 140 01 Prekládky NN vedenia ( pre cintorín)
SO 140 02 NN prípojka pre CDS
SO 140 03 NN prípojka pre ACL (automaty na cestovné lístky)
SO 140 04 Ochrana VN vedenia Hodonínska ul.
SO 140 05 Prekládka verejného osvetlenia

(150) Slaboprúdové telekomunikačné vedenia
SO 150 01 Preložka káblov T-com
SO 150 02 Preložka káblov UPC
SO 150 03 Preložka optickej trasy Sitel
Doplnok: Zastávkové elektronické informačné tabule -2 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 577,62 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 182
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postup zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "ZVO").
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní vrátane § 32 ods. 2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej aj "ZVO"). Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2014, 2015 a 2016), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti :
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti overuje zodpovednosť uchádzača plniť si finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1:
1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje skúsenosti uchádzača s realizáciou zákaziek rovnakou, resp. obdobnou ako je požadovaný predmet zákazky.
2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov;
Odôvodnenie: preukázanie disponibility kvalifikovaným a odborne skúseným personálom, zodpovedným za plnenie zmluvy.
3. písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle
zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k § 41 ZVO.
4. Podľa § 35 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom.
Odôvodnenie :preukázanie disponibility kvalifikovaným a odborne skúseným personálom.

5. Podľa § 36 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom.
Odôvodnenie:preukázanie disponibility kvalifikovaným a odborne skúseným personálom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podľa §34 ods.1 ZVO písm. b) verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 600 000 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky považuje verejný obstarávateľ uskutočnenie stavebných prác realizácia a /alebo rekonštrukcia križovatiek a priľahlých chodníkov. Uchádzačom predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
2a) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o aut. arch. a staveb. inž. v znení neskorších predpisov, ktorým je osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov ( ďalej len SKSI) pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním 20 Inžinierske stavby so zameraním na dopravné stavby (21),
2b) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o aut. arch. a staveb. inž. v znení neskorších predpisov, ktorým je osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané SKSI pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním 20 Inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby (23),
2c) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o aut. arch. a staveb. inž. v znení neskorších predpisov, ktorým je osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané SKSI pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním 20 Inžinierske stavby so zameraním na potrubné, energetické a iné líniové stavby (24),
2d) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o aut. arch. a staveb. inž. v znení neskorších predpisov, ktorým je osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané SKSI pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním 30 Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb so zameraním na elektronické zariadenia (33),
2e) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť oprávnenie vydané Technickou inšpekciou v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č.508/2009 Z. z., ktoré oprávňuje jeho držiteľa na montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky skupiny elektrických zariadení ( pre VTZ elektrické) v rozsahu E1;
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam plánovaných subdodávateľov s ich identifikáciou, % podielu plánovanej subdodávky z celkového objemu zákazky a jej predmet.
4. Podľa § 35 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátov systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou:
- certifikát podľa STN EN ISO 9001 pre riadenie oblasti kvality;
- certifikát podľa STN OHSAS 18001 pre riadenie oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci;
5. Podľa § 36 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom:
- certifikát preukazujúci zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov podľa STN EN ISO 14001 pre oblasť environmentálneho riadenia;
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zmluva o dielo bude uzavretá na dobu určitú. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom ktorý nemá v
registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia nemajú v
registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Začiatok realizácie diela je v deň
odovzdania staveniska úspešnému uchádzačovi. V prípade, že úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať
stavenisko, môže verejný obstarávateľ od zmluvy jednostranne odstúpiť. O odovzdaní a prevzatí staveniska bude
vyhotovený Záznam z odovzdania a prevzatia staveniska, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami zmluvných
strán. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity uchádzač používa na preukázanie
technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy uzavretej na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky spoločne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch, a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.07.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.11.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.07.2017 10:00
Miesto: Zasadacia miestnosť, Generálny investor Bratislavy, Záporožská 5, Bratislava, Slovensko.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 114 ods. 10. zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Požiadavku uvedenú v oddiele III.2.3 tejto výzvy uchádzač splní uvedením požadovaných údajov vo vzťahu k
stavbyvedúcemu.
2. Pre časť III.1.3)Technická a odborná spôsobilosť, Minimálna požadovaná úroveň štandartov platí, že uchádzač môže predložiť požadované doklady uvedené v bodoch 2a) až 2d) resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu jeho pôvodu a doklad o uznaní hosťovania, resp. usadenia sa na Slovensku zahraničných osôb vydaný SKSI v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2005/36/ES zo 7. septembra 2005 o uznávaní odborných kvalifikácií ako aj zákonom č. 293/2007 Z. z. o uznávaní odborných kvalifikácií. Ak bolo požadované osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, v ktorom bude uvedené požadované odborné zameranie.
3.Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 20.000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/gib, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení.
5. Podmienky účasti je možné preukázať aj spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu ( ďalej len JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov poskytovaných záujemcom v tomto postupe zadávania zákazky.
6.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
7. Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 29.06.2017 a dňa 06.07.2017 o 10:00 hod. Kontaktná osoba: Ing. Jolana Košíková, telefón: + 421 59356 745, + 421 59356 700, e-mail: jolana.kosikova@gib.sk, gib@gib.sk. Účasť na obhliadke miesta dodania predmetu zákazky v uvedených termínoch je potrebné nahlásiť kontaktnej osobe najneskôr jeden pracovný deň pred jej uskutočnením. Ďalšie požiadavky ohľadne obhliadky miesta realizácie stavebných prác sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.06.2017

Redakčné opravy

8944 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 126/2017
V oznámení 08772-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálny investor Bratislavy (GIB), Záporožská 5, 852 92 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 124/2017 zo dňa 23.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod 7 Namiesto: 7. Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 29.06.2017 a dňa 06.07.2017 o 10:00 hod. Kontaktná osoba: Ing. Jolana Košíková, telefón: + 421 59356 745, + 421 59356 700, e-mail: jolana.kosikova@gib.sk, gib@gib.sk. Účasť na obhliadke miesta dodania predmetu zákazky v uvedených termínoch je potrebné nahlásiť kontaktnej osobe najneskôr jeden pracovný deň pred jej uskutočnením. Ďalšie požiadavky ohľadne obhliadky miesta realizácie stavebných prác sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 7. Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 29.06.2017 a dňa 06.07.2017 o 10:00 hod. Kontaktná osoba: Ing. Peter Pivoluska, telefón: + 421 593 56796, + 421 911 220439 , e-mail: peter.pivoluska@gib.sk, gib@gib.sk. Účasť na obhliadke miesta dodania predmetu zákazky v uvedených termínoch je potrebné nahlásiť kontaktnej osobe najneskôr jeden pracovný deň pred jej uskutočnením. Ďalšie požiadavky ohľadne obhliadky miesta realizácie stavebných prác sú uvedené v súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité