Oznámenie 8714 - WYT

Obsah

8714 - WYT
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
POZIT, s.r.o.
IČO: 36617563
Beethovenova 5693/28, 91708 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Martin Mečiar
Telefón: +421 905594648
Email: pozit@pozit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): s.r.o.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): obchod, reklama, marketing, fitnes
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia a rozšírenie služieb cvičebných zón fitnescentra
Referenčné číslo: VO64251611
II.1.2) Hlavný kód CPV
37400000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie cvičebných zariadení a technického vybavenia fitnescentra pre potreby projektu Inovácia a rozšírenie služieb cvičebných zón fitnescentra. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou tovaru, ako je naloženie, dovoz a vyloženie tovaru.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 401 989,50 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
37440000-4
37441100-2
37441200-3
37441400-5
37442000-8
22462000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
POZIT, s.r.o., Beethovenova 28, 917 08 Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie cvičebných zariadení a technického vybavenia fitnescentra pre potreby projektu Inovácia a rozšírenie služieb cvičebných zón fitnescentra. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou tovaru, ako je naloženie, dovoz a vyloženie tovaru.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 401 989,50 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Názov projektu Inovácia a rozšírenie služieb cvičebných zón fitnescentra, Operačný program Výskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1.1 uchádzač musí spĺňať podmienku účasti uvedenú v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.

Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií nasledovne: doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.

Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže nasledovne:

2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) - splnenie tejto podmienky preukazuje uchádzač pozitívnym vyjadrením banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky (osoba podľa § 8 zákona požaduje vyjadrenie všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedený účet). V predmetnom vyjadrení banka, resp. pobočka zahraničnej banky potvrdí, že: - uchádzač nie je v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky a vedený účet.

Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu. Potvrdenie nesmie byť staršia ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácii zmluvy na zadávaný predmet zákazky, na preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. Preukázanie skutočnosti, že uchádzač má v tomto období dostatočné finančné a ekonomické postavenie, či je spoľahlivý a finančne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý osoba podľa § 8 zákona považuje za vhodný.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.08.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.08.2017 10:00
Miesto: POZIT, s.r.o., Beethovenova 28, 917 08 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá je z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby požiadali o zaslanie súťažných podkladov na e-mailovej adrese: kvo@kvo.sk. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetlení údajov uvedených v súťažných podkladoch.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 39 zákona jednotným európskym dokumentom, pričom doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.06.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité