Oznámenie 8711 - WYP

Obsah

8711 - WYP
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dolné Zelenice
IČO: 00653942
Dolné Zelenice 107, 92052 Dolné Zelenice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: princ@prevax.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6806
Hlavná adresa(URL): http://dolnezelenice.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evoservis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PREVAX s.r.o.
IČO: 44921314
PREVAX s.r.o., P.O.BOX 51, Pažitná 68, 917 01 Trnava, Kontaktné miesto: PREVAX s.r.o., Špačinská cesta 42 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: princ@prevax.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6806
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://dolnezelenice.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PREVAX s.r.o.
IČO: 44921314
PREVAX s.r.o., P.O.BOX 51, Pažitná 68, 917 01 Trnava, Kontaktné miesto: PREVAX s.r.o., Špačinská cesta 42 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: princ@prevax.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6806
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://dolnezelenice.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU, DOLNÉ ZELENICE
Referenčné číslo: DZ201701
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia diela "REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU, DOLNÉ ZELENICE". Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 221 285,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261300-7
45410000-4
45321000-3
45421130-4
45310000-3
45432110-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolné Zelenice, parc. č.: 319/15, 319/4
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce v rozsahu projektovej dokumentácie a zadania výkazu výmer. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 221 285,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákon o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade
uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 01.07.2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti. Splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym
dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. O predloženie dokladov na splnenie podmienok účasti dočasne nahradených jednotným európskym dokumentom môže verejný obstarávateľ písomne požiadať kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania.
Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokumentpreverejne-obstaravanie-553.html). Primeranosť použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
2.Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok: Verejný obstarávateľ podmienku účasti týkajúcu sa
vyjadrenia banky a úverového prísľubu banky stanovil v súlade s ustanovením § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami. Jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemcovia disponujú nielen odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.
3. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
4. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
5. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú hodnoty na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania.
6. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka"), v ktorej má uchádzač vedený účet, nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Vyjadrenie banky sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Výpis z účtu nebude akceptovateľnou náhradou vyjadrenia banky.
2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného úverového prísľubu banky, alebo pobočky zahraničnej banky
alebo zahraničnej banky (banka) o poskytnutí úveru uchádzačovi vo výške minimálne 180.000,00 EUR. Úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky, že disponuje vlastnými finančnými prostriedkami minimálne vo výške 180.000,00 EUR. Potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.
1.1 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ podmienku účasti stanovil v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.
2. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje údaje o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
2.1 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ overuje plnenie povinností uchádzača dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov, čím zaistí predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky, a tým aj efektívneho vynaloženia finančných prostriedkov a súčasne preveruje technickú a odbornú spôsobilosť uchádzača a oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác a tým sleduje zaistenie bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými odborníkmi.
3. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
3.1 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejným obstarávateľom požadovaná odborná kvalifikácia osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác je primeraná a potrebná s ohľadom na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ preveruje odbornú spôsobilosť, oprávnenia uchádzača, ako aj potrebné skúsenosti a zabezpečenie kvality stavebných prác ako nevyhnutný predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia stavebných prác kvalifikovanými odborníkmi.
4. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby.
4.1 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Verejný obstarávateľ primerane preveruje technické
vybavenie uchádzača s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami a vybavením z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní uskutočniť stavebné práce v požadovanom rozsahu a kvalite bez akýchkoľvek vád a nedorobkov. Vzhľadom na obmedzenie rozsahu počtu znakov formulára výzvy v informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na maximálne 4 000 znakov, sú kompletné informácie k technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať minimálne jeden referenčný list v minimálnom objeme rovnajúcom sa predpokladanej hodnote zákazky, ktorý bude dôkazom, že za rozhodné obdobie realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. pozemné stavby).
2. § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality, vydaného nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001, ktorým zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, a tým aj priaznivé pracovné podmienky.
3. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
3.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne jednej osoby s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky. Požaduje sa aby táto osoba mala odbornú prax a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác; stavbyvedúci doloží aj ním podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný; prehľad realizovaných projektov/stavieb, ktorý bude súčasťou predloženého profesijného životopisu, s vlastnoručným podpisom stavbyvedúceho.
3.2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o kvalifikácii a praxi minimálne jedného zatepľovača. Zatepľovač doloží aj ním podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný; prehľad realizovaných projektov/stavieb, ktorý bude súčasťou predloženého profesijného životopisu, s vlastnoručným podpisom zatepľovača.
3.3 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o kvalifikácii a praxi minimálne jedného fasádnika. Fasádnik doloží aj ním podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný; prehľad realizovaných projektov/stavieb, ktorý bude súčasťou predloženého profesijného životopisu, s vlastnoručným podpisom fasádnika.
4. § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Informácie, týkajúce sa vykonania zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 01.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2017 10:00
Miesto: PREVAX s.r.o., Špačinská cesta 42, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk označených ako "ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "kritériá" sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk a oprávnených uchádzačov, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o
verejnom obstarávaní (zmena okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie).
2. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia
príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
4. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOservis na adrese www.evoservis.sk s výnimkou predkladania ponúk. Každý záujemca sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOservis na adrese www.evoservis.sk. ID zákazky je: 9626236991. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOservis. Po zaregistrovaní má záujemca prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s kontaktnou osobou priamo v systéme EVOservis cez komunikačné rozhranie. V prípade technickej poruchy systému EVOservis bude komunikácia s kontaktnou osobou prebiehať e-mailom.
5. Odporúčame záujemcom, ktorí využili prístup k súťažným a doplňujúcim podkladom na stránke profilu verejného obstarávateľa vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa vo vlastnom záujme zaregistrovali v systéme elektronického verejného obstarávania EVOservis na adrese www.evoservis.sk a prevzali si súťažné a doplňujúce podklady v editovateľnej forme. Známi záujemcovia budú informovaní o každom prípadnom doplnení, alebo vysvetlení súťažných podkladov.
6. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
7. Nevyhnutným predpokladom na získanie potrebných informácií na správne vypracovanie ponuky, je účasť na
obhliadke miesta realizácie stavebných prác. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. V prípade, že sa záujemca
rozhodne nezúčastniť obhliadky, nebude to mať za následok vylúčenie jeho ponuky z podlimitnej zákazky. Obhliadka je stanovená na 28.06.2017 o 09:00 hodine. Spoločné stretnutie záujemcov bude v zasadacej miestnosti Obecného úradu Dolné Zelenice, Dolné Zelenice 107, 920 52 Dolné Zelenice.
8. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje podmienky účasti týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou "áno" alebo "nie" (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
9. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 5.000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité