Oznámenie 8698 - WYP

Obsah

8698 - WYP
Vestník č. 124/2017 - 23.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Hajnáčka
IČO: 00318736
Hajnáčka 484, 98033 Hajnáčka

Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Hunyák
Telefón: +421 475692121 / 475692106
Fax: +421 475692121
Email: hajnacka@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5214
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Občianske združenie Zvolensko
IČO: 37997700
J. Matušku 985/2 , 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Martin Lacko
Telefón: +421 910905345
Email: zvolenskooz@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zateplenie Obecného úradu
Referenčné číslo: H0106/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45321000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia so zameraním na zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu v
obci Hajnáčka. Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných
podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 821,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211300-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hajnáčka
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 821,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a)nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Z fondov EÚ
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač
predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny
dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny
osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : jedná sa o kogentné ustanovenie zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené:
2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby,
bezohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods.1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V takom prípade verejný obstarávateľ odporúča použiť inštitút vysvetlenia súťažných podkladov.
2.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 2.1) Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky musí
obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový
kalendár, že nebol v roku 2017 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet
nebol v roku 2017 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v
originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie
ponúk. Výpis z účtu obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie podmienok účasti: Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho
ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že má dostatok preukázateľného zdrojového krytia na riadne a priebežné plnenie svojich zmluvných záväzkov súvisiacich s realizáciou stavebných prác. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť svoje finančné záväzky (vyjadrenie banky) uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky preukázateľnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technická spôsobilosť alebo
odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia
verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený
potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Odôvodnenie podmienky účasti: Zoznamom realizovaných stavieb uchádzač preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek.
b) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,
Odôvodnenie podmienky účasti: Údajmi o vzdelaní a praxi osôb na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov uchádzač preukazuje potrebné personálne zabezpečenie realizácie zákazky.
c) § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,
Odôvodnenie podmienky účasti: Údajmi o prípadnom zapojení poddodávateľov uchádzač preukazuje vlastné kapacitné možnosti a schopnosť koordinovať viacero subjektov počas realizácie zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 07/2012 07/2017) uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej hodnota je minimálne 208 821,33 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň odoslania ponuky verejnému obstarávateľovi. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom saprepočet meny vykonal.
b) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy verejný
obstarávateľ požaduje od uchádzača/ záujemcu:
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho, t.j. musí mať osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie - pozemné stavby splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. Spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky uchádzač preukáže fotokópiou autorizačného osvedčenia s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby. Uchádzač predloží za stavbyvedúceho: odborný životopis alebo ekvivalentný doklad, z ktorého bude zrejmá odborná prax danej osoby, požaduje sa originál s podpisom stavbyvedúceho.
c) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 Zákona žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli:
-podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
-navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a oprávnenie dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , ktorý má subdodávateľ plniť ( výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra)
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2017 11:30
Miesto: Obec Hajnáčka, Hajnáčka 484,980 33 Hajnáčka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne emailom na adresu kontaktného miesta. Verejný obstarávateľ uprednostňuje emailovú komunikáciu s kontaktnou osobou (zvolenskooz@gmail.com). Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane emailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa.
3. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
5.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JEDom.
6.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 6 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných
podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.06.2017

Redakčné opravy

8837 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2017
V oznámení 08698-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Hajnáčka, Hajnáčka 484, 980 33 Hajnáčka zverejnenom vo VVO č. 124/2017 zo dňa 23.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 208 821,33 EUR bez DPH Má byť: 175 247,74 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 208 821,33 EUR bez DPH Má byť: 175 247,74 EUR bez DPH III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: -Pôvodný text- Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 07/2012 07/2017) uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej hodnota je minimálne 208 821,33 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Pôvodný text- Má byť: -Pôvodný text- Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 07/2012 07/2017) uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej hodnota je minimálne 175 247,74 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Pôvodný text- VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: -Pôvodný text- 6.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 6 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. Má byť: -Pôvodný text- 6.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 5 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov.
9117 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2017
V oznámení 08698-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Hajnáčka, Hajnáčka 484, 980 33 Hajnáčka zverejnenom vo VVO č. 124/2017 zo dňa 23.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.07.2017 11:00 Má byť: 24.07.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.07.2017 11:30 Má byť: 24.07.2017 11:30 II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 175 247,74 EUR bez DPH Má byť: 200 287,48 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 175 247,74 EUR bez DPH Má byť: 200 287,48 EUR bez DPH III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: -Pôvodný text- Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 07/2012 07/2017) uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej hodnota je minimálne 175 247,74 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Pôvodný text- Má byť: -Pôvodný text- Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 06/2012 06/2017) uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej hodnota je minimálne 200 287,48 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Pôvodný text- VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: -Pôvodný text- 6.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 5 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. Má byť: -Pôvodný text- 6.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 6 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité