Oznámenie 8868 - WYP

Obsah

8868 - WYP
Vestník č. 125/2017 - 27.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rímskokatolícka cirkev, farnosť Levoča
IČO: 31966314
Námestie Majstra Pavla 52, 05401 Levoča

Slovensko
Kontaktná osoba: Mons. prof. František Dlugoš
Telefón: +421 534512347
Email: mtm1@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/18820/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Svätomariánska púť ("Svetlo z východu")
Referenčné číslo: PLSK/1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Projektová dokumentácia rieši vytvorenie krížovej cesty v rámci areálu pútnického miesta na Mariánskej hore v Levoči. Návrh rieši vytvorenie 14 zastavení s osadením kaplniek. Navrhovaná krížová cesta doplní a zatraktívni pútnicky areál o ďalšiu liturgickú aktivitu. Je riešená severne od baziliky s nástupom od prístupovej komunikácie.
Mariánska hora v Levoči patrí medzi najstaršie a najnavštevovanejšie pútnické miesta na Slovensku. Pútnicka cesta vedie od Levoče zimného štadióna cez lipovú alej s piatimi kaplnkami, prístupnosť je aj po cestnej komunikácií - pre automobily, cez ul. Ovocinársku. Pútnicky areál obsahuje baziliku Navštívenia Panny Márie, gréckokatolícku kaplnku, pútnicky dom, vonkajší oltár.
Navrhovaná krížová cesta je riešená severne od baziliky a kaplnky, na severnom svahu s nástupom od prístupovej komunikácie s trasovaním v organickom stave vlnoviek v lesnom poraste, a s ukončením na spevnenej ploche západne od baziliky (o celkovej dĺžke 146m). V mieste osadenia kaplnky je navrhovaná rozšírená spevnená plocha v pôdorysnom tvare kruhu, taktiež v mieste pred kaplnkou je riešený oporný múrik aj s funkciou lavičky dl. 4,0m. Vlnovkovité osadenie chodníka bude vytvárať a vlnovku vo vertikálnej polohe tvorením trasy v záreze do svahu a následne v násype.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 318,39 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
K.ú. mesta Levoča - Mariánska hora
II.2.4) Opis obstarávania
Vytvorenie krížovej cesty - 14 zastavení s osadením kaplnky v rámci areálu pútnického miesta na Mariánskej hore v Levoči a zriadenie chodníka jednotnej šírky 2,50 m a dĺžky 165 m.
Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 318,39 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko - Slovensko 2014-2020.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon):
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1, predložením dokladov podľa §32 ods.2 zákona, resp. ods.4 a ods.5 zákona alebo podľa §152 zákona
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

(3) Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

(4) Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods.2, zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa §152 Zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;
§ 34 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality
§ 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení enviromentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky v zmysle rozsahu uvedeného v PD, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (t. j. päť rokov predchádzajúcich poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti), pričom uchádzač predloží min. 4 potvrdenia uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (pozemné stavby) v celkovej výške kumulatívne 900 000 EUR, pričom uchádzač je povinný predložiť minimálne jednu zákazku rovnakej alebo typovo podobnej v oblasti predmetu zákazky a to v minimálnom objeme 190 000,00 EUR bez DPH/zákazka, ktorej súčasťou boli stavebné práce realizované na objekte národnej kultúrnej pamiatky, alebo ekvivalentnej stavby z hľadiska režimu stavby zodpovedajúcemu obnove pamiatok.
-Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu, ktorá má autorizačné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho.
- Doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané, prax preukazuje životopisom.
- Doklad o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky.
Uchádzači predložia požadované doklady nasledovne:
1 osoba: stavbyvedúci + 10 rokov praxe (preukazuje osvedčením stavbyvedúceho + životopis, resp. ich ekvivalenty)
1 osoba: koordinátor bezpečnosti (preukazuje dokladom o kvalifikácii na výkon činnosti koordinátor bezpečnosti, resp. ekvivalentom)
Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 29 ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Uchádzač doloží , že je držiteľom platného certifikátu OHSAS 18001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem.
Uchádzač doloží, že je držiteľom platného potvrdenia o aplikovaní manažérstva kvality v projektoch ISO 10006 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej záruky vo výške 20 % hodnoty uzatváranej zmluvy, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka na riadne splnenie diela a dodržanie zmluvných záväzkov. V prípade ak uchádzač realizačnú záruku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania objednávateľom, vznikne verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.07.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.07.2017 11:00
Miesto: Otváranie súťažných ponúk "Ostatné" je neverejné a bude sa konať v administratívnej budove f. KApAR, s.r.o., Budovateľská 50, Prešov 080 01.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní sa zúčastní komisia menovaná obstarávateľom.
Otváranie súťažných ponúk "Kritéria" bude oznámené všetkým uchádzačom, ktorí postúpili do vyhodnotenia v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady sa poskytujú výlučne elektronicky na základe žiadosti podanej ako príloha k emailu na adresu: asingsro@gmail.com.
Žiadateľ o súťažné podklady uvedie v žiadosti: obchodné meno spoločnosti, adresu spoločnosti, kontaktnú osobu, email kontaktnej osoby, tel. číslo kontaktnej osoby.
2.Hospodársky subjekt nemusí požiadať o súťažné podklady. Súťažné podklady, vrátane všetkých doplnení a odpovedí na dotazy záujemcov, budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
3.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom, aby verejnému obstarávateľovi oznámili, že majú záujem alebo že zvažujú podanie ponuky aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa.
4.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek z hospodárskych subjektov požiadať o ich vysvetlenie priamo na emailovej adrese asingsro@gmail.com.
5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom, záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať hlavne elektronickými prostriedkami, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
6.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na
ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
7.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017.
Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy o dielo, preukáže verejnému obstarávateľovi, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu vzniknutú na majetku alebo zdravý tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH.
8. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi.
9.Ďalšie postupy, lehoty a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní radia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité