Oznámenie 8853 - WYP

Obsah

8853 - WYP
Vestník č. 125/2017 - 27.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sabinov
IČO: 00327735
Námestie slobody 57, 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: vo@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Hlavná adresa(URL): http://www.sabinov.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.arrpsk.sk/index.php/verejne-obstaravanie
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: vo@arrpsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Sabinov – rekonštrukcia MŠ 9. mája.
Referenčné číslo: 2017/27
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Stavebné úpravy s cieľom na dosiahnutie úspory energie pri prevádzkovaní objektu, odstránenie porúch vyvolaných tepelnými mostami, zlepšením tepelnotechnických vlastností budovy zlepšenie prostredia pre pobyt deti, obnova a celková estetizácia školského zariadenia.
Stavebné úpravy pozostávajú zo: zateplenia obvodového plášťa a sokla, zateplenia strechy, zateplenia stien a stropov vykurovaných priestorov od nevykurovaných, výmeny okien a dverí za plastové s mikroventilačnou štrbinou, výmeny klampiarskych výrobkov (oplechovanie vonkajších parapetov okien a atiky), opravy betónových vstupných schodíkov, očistenia a natretia oceľových prvkov- okenné mreže, vetracie žalúzie, rohože na obuv, montáž nového oceľového rebríka, zhotovenia bezbariérového vstupu do pavilónu B.
Podrobná špecifikácia je uvedená v PD a vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 477 573,62 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MŠ ul. 9. Mája, Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné úpravy s cieľom na dosiahnutie úspory energie pri prevádzkovaní objektu, odstránenie porúch vyvolaných tepelnými mostami, zlepšením tepelnotechnických vlastností budovy zlepšenie prostredia pre pobyt deti, obnova a celková estetizácia školského zariadenia.
Stavebné úpravy pozostávajú zo: zateplenia obvodového plášťa a sokla, zateplenia strechy, zateplenia stien a stropov vykurovaných priestorov od nevykurovaných, výmeny okien a dverí za plastové s mikroventilačnou štrbinou, výmeny klampiarskych výrobkov (oplechovanie vonkajších parapetov okien a atiky), opravy betónových vstupných schodíkov, očistenia a natretia oceľových prvkov- okenné mreže, vetracie žalúzie, rohože na obuv, montáž nového oceľového rebríka, zhotovenia bezbariérového vstupu do pavilónu B.
Podrobná špecifikácia je uvedená v PD a vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 477 573,62 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP: Zníženie energetickej náročnosti verejných budov
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa požaduje vo výške 14.000,- EUR.
Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods.
2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecno-záväznými právnymi predpismi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEPOŽADUJE SA.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác v požadovanom rozsahu.
Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní :
Predloženie licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iný ekvivalentný doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby - aplikovaný spôsob zhotovenia styku a pripojovacej škáry (systém tesnenia a výplne škáry: tmely a tesniace látky (striekané plniace peny) alebo tesniace pásky (predstlačené, nepredstlačené) alebo tesniace izolačné fólie a pásy (paropriepustné, parotesné).
Predloženie licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iný ekvivalentný doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia.
Odôvodnenie: Držiteľ týchto licencií potvrdzuje, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: min. 3 stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemné stavby ) za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, z toho aspoň jedna musí byť v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2017 10:30
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné", podľa § 52 ods. 1 ZVO. Otváranie časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO. Otváranie časť Kritériá sa uskutoční na adrese: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
2.Úspešný uchádzač bude povinný na základe výzvy Objednávateľa zložiť depozit vo výške 10% z ponúkanej ceny diela s DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy o dielo, a to pred podpisom tejto Zmluvy. Za depozit sa považuje aj banková záruka. Podmienky zloženia a účel depozitu je uvedený v súťažných podkladoch.
3.Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby: Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.06.2017

Redakčné opravy

9039 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2017
V oznámení 08853-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 125/2017 zo dňa 27.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 477 573,62 EUR bez DPH Má byť: 477 963,18 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 477 573,62 EUR bez DPH Má byť: 477 963,18 EUR bez DPH
10640 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 145/2017
V oznámení 08853-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 125/2017 zo dňa 27.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.07.2017 09:00 Má byť: 02.08.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.07.2017 10:30 Má byť: 02.08.2017 10:30
14884 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 208/2018
V oznámení 08853-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 125/2017 zo dňa 27.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Pôvodne zverejnené údaje. Má byť: K pôvodne zverejneným údajom sa dopĺňa nasledovný bod: 5. Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejnil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: josephine.proebiz.com/sk/tender/1363/summary

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité