Oznámenie 8805 - WYP

Obsah

8805 - WYP
Vestník č. 125/2017 - 27.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Margita Simighová, Ing. František Čibrik
Telefón: +421 317705981
Fax: +421 317706021
Email: mesto@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sala.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy Kultúrneho domu Šaľa
Referenčné číslo: 4/OSaKČ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy Kultúrneho domu Šaľa Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch : projektová dokumentácia, výkazy - výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 678 198,77 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212300-9
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom projektu je výmena zasklenej fasády + zateplenie murovaných a betónových obalových častí fasády, rekonštrukcia terasy a balkóna, rekonštrukcia strechy a doplnkových konštrukcií strechy, vytvorenie vstupu pre imobilných do kultúrneho domu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 678 198,77 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 ZVO, a to :
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
(3)Uchádzač môže využiť na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia aj doklady v súlade s §32 ods. 4 a /alebo 5 ZVO.
(4)Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e), ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
(5)Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
(6)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
Odôvodnenie podmienok účasti: Určené podmienky účasti osobného postavenia sú povinné a vyplývajúce zo ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje:
1. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 33 ods. 2 ZVO.
3. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného, ekonomického postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
4. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia ekonomickej a finančnej stability uchádzača a schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu a schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Uchádzač uvedenými dokladmi preukáže, že bude schopný bezproblémovo plniť zmluvu na daný predmet zákazky aj bez poskytnutia preddavku s poukazom na splatnosť faktúr.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača
plniť finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu (účtov) v banke uchádzača/záujemcu alebo prísľub banky o tom, že v prípade úspešnosti ponuky
uchádzača mu poskytne úver. Požadované vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Požaduje sa vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň s vyjadrením banky/bánk uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch (v takomto prípade uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Doklady sa predkladajú v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie týchto dokladov.
Prepočet inej meny na EUR sa uskutoční priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a aj v mene EUR.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa § 34 ZVO, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie technickej a odbornej spôsobilosti:
1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Podmienka účasti je stanovená primerane k predmetu zákazky, ktorou uchádzač preukáže, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
2) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Požiadavka je primeraná predmetu zákazky. Údajmi o vzdelaní a praxi riadiacich zamestnancov uchádzač preukazuje potrebné personálne zabezpečenie kvalifikovanými riadiacimi zamestnancami.
3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
4) Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval min. 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v min. výške 1.200.000,00 EUR bez DPH/ zákazka.
Pozn.: Podľa § 187 ods. 6 ZVO platí, že: Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. V prípade, ak uchádzač alebo tretia osoba, prostredníctvom ktorej preukazuje splnenie podmienky účasti, predkladá doklad, ktorého realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. stavebné práce začali pred viac ako piatimi rokmi, alebo neboli skončené v tejto lehote, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktorá bola realizovaná v požadovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu cien realizačných nákladov všetkých uskutočnených stavebných prác). V prípade, ak plnenia uchádzač alebo tretia osoba, prostredníctvom ktorej preukazuje splnenie podmienky účasti realizoval ako člen združenia/skupiny, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, ktorí budú zodpovední za realizáciu a riadenie stavebných prác: profesijných životopisov, platných dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a zoznamov zmlúv/opisov odbornej praxe týchto osôb určených na plnenie zmluvy alebo na riadenie stavebných prác pre uchádzača. Predložený profesijný životopis takejto osoby musí minimálne obsahovať: meno a priezvisko, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, doložené platným dokladom o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, zoznam/opis odbornej praxe (napr. pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/opis odborných skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), prípadne ostatné relevantné informácie a podpis tejto osoby. Požaduje sa priložiť vyhlásenie príslušnej osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Uvedeným spôsobom sa preukáže splnenie požiadaviek minimálne u osoby: v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb obdobné k predmetu zákazky s dokladom o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, tzn. Osvedčenie SASI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ. (preukáže min. ročnú odbornú prax stavbyvedúceho a aspoň jednu profesionálnu praktickú skúsenosť so stavbami rovnakými alebo obdobnými ako je predmet zákazky. Profesijný životopis, zoznam zmlúv/opisov odbornej praxe, vyhlásenie osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii musia byť podpísané danou osobou.).
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje od Zhotoviteľa poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú verejný obstarávateľ uzatvorí s riadiacim orgánom/ poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami riadiaceho orgánu na vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
poskytovateľ NFP EÚ a ŠR a ním poverené osoby,
Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.07.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2017 10:00
Miesto: Mesto Šaľa, Mestský úrad v Šali, Námestie Sv. Trojice č.7, 927 15 Šaľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude oznámené uchádzačom podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Ponuky budú doručené osobne alebo poštou na adresu uvedenú v bode I.1 a musia byť doručené v lehote podľa bodu IV.3.4. Obálka musí byť uzatvorená a zapečatená proti nežiaducemu otvoreniu a označená Verejná súťaž neotvárať s heslom: Zníženie energetickej náročnosti KD Šaľa. Na vonkajšej strane obálke uchádzač taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu uchádzača.
b) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a naskenovanú ponuku na neprepisovateľnom CD/DVD nosiči vo formáte Portable Document Format (.pdf) (v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej vloženia do profilu verejného obstarávateľa v súlade s § 64 ods. ZVO) v strojovo čitateľnom tvare (textové a tabuľkové výstupy), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky a výkaz výmer aj na CD nosiči vo formáte Excel.
c) Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania.
d) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o registráciu s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
e) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí SP následne zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu: simighova@sala.sk. s uvedením kontaktných údajov, na ktoré bude záujemcovi zaslaný výkaz výmer vo formáte Excel a prípadné vysvetlenia SP, ktoré bude uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa. Projektová dokumentácia je dostupná na webstránke:
http://sala.sk/download/PROJEKT_KD_SALA.zip
f) Verejný obstarávateľ na komunikáciu so záujemcami resp. uchádzačmi použije § 187 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ zverejní vo svojom profile všetky relevantné informácie súvisiace s predmetom zákazky pre záujemcov resp. uchádzačov.
g) Verejný obstarávateľ je oprávnený bez akýchkoľvek sankcií, bez náhrady ušlého zisku odstúpiť od zmluvy uzatvorenej so Zhotoviteľom v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zmluvy medzi Verejným obstarávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly oprávnenými osobami Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác a iných postupov.
h) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má
dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
i) Zábezpeka je stanovená vo výške 50.000,00 EUR. Podmienky zábezpeky ako aj ďalšie informácie sú z dôvodu obmedzenosti počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.06.2017

Redakčné opravy

10451 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 143/2017
V oznámení 08805-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 125/2017 zo dňa 27.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.07.2017 10:00 Má byť: 28.07.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.07.2017 10:00 Má byť: 31.07.2017 10:00
14199 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2018
V oznámení 08805-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 125/2017 zo dňa 27.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Verejný obstarávateľ na komunikáciu so záujemcami resp. uchádzačmi použije § 187 ods. 8 ZVO. Má byť: Verejný obstarávateľ v predmetnej zákazke bude pokračovať v komunikácii v súlade s § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. ZVO. Stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému EVO evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 23.11.2016) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 7.3.2017) sú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/portal-systemu-evo-/prirucky-aodporucania-pre-system-evo-3e7.html. V záujme uchádzača je potrebné, aby sa zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk).

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Zníženie energetickej náročnosti budovy Kultúrneho domu Šaľa
Obstarávateľ: Mesto Šaľa
Zákazka je momentálne upravovaná

Dôležité