Oznámenie 8926 - WYP

Obsah

8926 - WYP
Vestník č. 126/2017 - 28.06.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Dušan Tury
Telefón: +421 484330340 / 484330114
Fax: +421 484113575
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Odstránenie statických porúch,zateplenie fasády,výmena otvorových konštrukcií budovy MŠ Družby 3 Banská Bystrica-stavebné práce
Referenčné číslo: 19349/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA36-4 - Pre budovy
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom stavebných prác je výmena okien, dverí a zateplenie fasád na pavilónoch MŠ Družby 3, Banská Bystrica. Súčasťou prác je aj odstránenie statických a systémových porúch.
Výmena okien a zateplenie sa bude realizovať v priestoroch materskej školy za prevádzky po jednotlivých pavilónoch, s možnosťou realizovania prác na základe dohovoru s personálom materskej školy aj v dňoch pracovného voľna.
Rozsah a špecifikácia stavebných prác a dodávok je podrobne uvedená v projektovej dokumentácii, technických správach a vo výkaze výmer. Projektová dokumentácia bola spracovaná v rozsahu realizačnej projektovej dokumentácie Ing. Ján Kútik Projekcia, Na úbočí 7, Banská Bystrica.
Zhotoviteľ je povinný splniť všetky minimálne technické požiadavky na zhotovenie Diela v súlade s Podkladovou dokumentáciou a platnými normami a predpismi.
Akýkoľvek odkaz na národné technické osvedčenia, alebo národné technické špecifikácie resp. obchodné názvy či typové označenia, značku alebo miesto pôvodu výroby, automaticky znamená, že možno použiť ekvivalent.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 239 884,20 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45443000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Materská škôlka Družby 3,ul.Družby Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom stavebných prác je výmena okien, dverí a zateplenie fasád na pavilónoch MŠ Družby 3, Banská Bystrica. Súčasťou prác je aj odstránenie statických a systémových porúch.
Výmena okien a zateplenie sa bude realizovať v priestoroch materskej školy za prevádzky po jednotlivých pavilónoch, s možnosťou realizovania prác na základe dohovoru s personálom materskej školy aj v dňoch pracovného voľna.
Rozsah a špecifikácia stavebných prác a dodávok je podrobne uvedená v projektovej dokumentácii, technických správach a vo výkaze výmer. Projektová dokumentácia bola spracovaná v rozsahu realizačnej projektovej dokumentácie Ing. Ján Kútik Projekcia, Na úbočí 7, Banská Bystrica.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 239 884,20 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152:
- § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
§ 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
V súlade s § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné
záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Predloženie dokladov má garantovať schopnosť uchádzača pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods.1 písm. b) uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác vo výške min. 750 000,00 Eur bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce súvisiace s realizáciou pozemných stavieb.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, predloženie uvedených dokladov má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
V súlade s § 34 ods. 3) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok uvedených v súťažných podkladoch
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.08.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.08.2017 13:00
Miesto: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní v budove Mestského úradu, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa dňa 02.08.2017 13:00 hod.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú dostupné v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778. Súťažné podklady v elektronickej podobe si záujemca môže vyžiadať aj na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne na adresu Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica alebo e-mailom na adrese dusan.tury@banskabystrica.sk, zuzana.babicova@banskabystrica.sk, . V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Spôsob prevzatia súťažných podkladov žiadame uviesť v žiadosti o súťažné podklady: zaslanie elektronicky (e-mailom) alebo osobné prevzatie
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.06.2017

Redakčné opravy

10967 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 149/2017
V oznámení 08926-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 126/2017 zo dňa 28.06.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: Hodnota bez DPH:239 884,20 Mena:EUR bez DPH Má byť: Hodnota bez DPH:254 021,09 Mena:EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.08.2017 10:00 Má byť: 09.08.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.08.2017 13:00 Má byť: 09.08.2017 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Miesto Namiesto: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní v budove Mestského úradu, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa dňa 02.08.2017 13:00 hod. Má byť: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní v budove Mestského úradu, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa dňa 09.08.2017 13:00 hod.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité