Oznámenie 10059 - MSS

Obsah

10059 - MSS
Vestník č. 138/2017 - 14.07.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Údržba zelene a zimná údržba komunikácií
Referenčné číslo: 96/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
77310000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v nasledujúcom rozsahu :
A) Tvorba a údržba zelene a krajinárske úpravy terénu
Poskytovanie služieb zahŕňa : starostlivosť o intenzívne trávniky reprezentačné a parkové, extenzívne trávniky parkové (s jarným vyhrabávaním, kosením trávnikov so zhrabaním zhrabkov a ich odvozom, hnojením trávnikov a iné), skupiny kríkov, solitérne dreviny, trvalkové záhony, záhony šípových ruží (odburinenie s nakyprením a odvozom odpadu, hnojenie, rez drevín, odstránenie odkvitnutých častí rastlín, výsadba nových rastlín a drevín), štrkové plochy (chemické odburinenie), tvorbu nových plôch (obrobenie pôdy prekopaním, frézovanie, hrabanie, valcovanie a založenie trávnika výsevom), odstránenie ruderálneho porastu, mechanické ničenie burín medzi koľajami a na štrkových plochách, odstránenie prerastenej mačiny, čistenie odvodňovacích rigolov, odstránenie stromov.
B) Zimná údržba
Poskytovanie služieb zahŕňa : odhrnutie snehu a posyp na cestných komunikáciách vnútorného a vonkajšieho, okolia a vstupov do vnútorného a vonkajšieho areálu, ďalej odhrnutie snehu a posyp chodníkov vonkajšieho areálu a parkovísk a následný odvoz snehu na určené miesto, v niektorých lokalitách aj odhrnutie snehu a posyp na príjazdovej komunikácii a dvore, prípadne pluhovanie príjazdovej komunikácie. Okrem toho sem patrí čistenie komunikácií po zimnej sezóne - zametanie komunikácií, parkovísk, chodníkov s použitím zametacieho zariadenia s kropením a súčasným zberom nečistôt, odvoz a likvidácia odpadu ako aj ručné dočistenie komunikácií.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 391 790,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90620000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. : pracovisko Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), pracovisko Bratislava (NUTS kód SK01), pracovisko Mochovce (NUTS kód SK023).
II.2.4) Opis obstarávania:
Poskytovanie služieb v nasledujúcom rozsahu :
A) Tvorba a údržba zelene a krajinárske úpravy terénu
Poskytovanie služieb zahŕňa : starostlivosť o intenzívne trávniky reprezentačné a parkové, extenzívne trávniky parkové (s jarným vyhrabávaním, kosením trávnikov so zhrabaním zhrabkov a ich odvozom, hnojením trávnikov a iné), skupiny kríkov, solitérne dreviny, trvalkové záhony, záhony šípových ruží (odburinenie s nakyprením a odvozom odpadu, hnojenie, rez drevín, odstránenie odkvitnutých častí rastlín, výsadba nových rastlín a drevín), štrkové plochy (chemické odburinenie), tvorbu nových plôch (obrobenie pôdy prekopaním,frézovanie, hrabanie, valcovanie a založenie trávnika výsevom), odstránenie ruderálneho porastu, mechanické ničenie burín medzi koľajami a na štrkových plochách, odstránenie prerastenej mačiny, čistenie odvodňovacích rigolov, odstránenie stromov.
B) Zimná údržba
Poskytovanie služieb zahŕňa : odhrnutie snehu a posyp na cestných komunikáciách vnútorného a vonkajšieho, okolia a vstupov do vnútorného a vonkajšieho areálu, ďalej odhrnutie snehu a posyp chodníkov vonkajšieho areálu a parkovísk a následný odvoz snehu na určené miesto, v niektorých lokalitách aj odhrnutie snehu a posyp na príjazdovej komunikácii a dvore, prípadne pluhovanie príjazdovej komunikácie. Okrem toho sem patrí čistenie komunikácií po zimnej sezóne - zametanie komunikácií, parkovísk, chodníkov s použitím zametacieho zariadenia s kropením a súčasným zberom nečistôt, odvoz a likvidácia odpadu ako aj ručné dočistenie komunikácií.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 391 790,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2018
Dátum ukončenia: 31.12.2020
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára od 1.1.2018 do 31.12.2020 s možnosťou skrátenia trvania Zmluvy, v prípade, ak dôjde pred uplynutím dohodnutej doby trvania Zmluvy k vyčerpaniu ceny podľa Zmluvy, Zmluva skončí uplynutím posledného dňa v mesiaci, v ktorom bola vyčerpaná suma, alebo opakovaného predĺženia. Verejný obstarávateľ má právo, ale
nie povinnosť, predĺžiť platnosť zmluvy o tri nasledujúce mesiace a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Verejný obstarávateľ si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť najneskôr do 30.06.2020, následné opakované predĺženie platnosti Zmluvy o ďalšie tri mesiace je automatické, pokiaľ Zmluva nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac, ktorá začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Zmluvy pri opakovanom predlžení môže byť najviac do 30.06.2021. Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade uplatnenia opcie poskytovať služby v zmysle Zmluvy a za rovnakých podmienok.
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Národného jadrového fondu vo výške 72 % a z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade záujemcu so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla záujemcu, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku záujemca so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do slovenského jazyka okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 300 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných
hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže
splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo
začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb v oblasti údržby zelene a v oblasti zimnej údržby komunikácií, pričom celkový objem
takýchto poskytnutí služieb v oblasti údržby zelene a v oblasti zimnej údržby komunikácií bol vo výške minimálne 300 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie. V predloženom zozname poskytnutých služieb musia byť zmluvy z oboch oblastí, aj jednotlivo (nie je podmienkou, aby boli obe oblasti súčasne zahrnuté v jednej zmluve). Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Časť prác bude vykonávaná v KP.Pre povolenie vstupu do KP bude potrebné predložiť: doklad o zdravot.spôsobilosti, o odb.spôsobilosti, úspešné zloženie skúšky z pravidiel pre radiačnú ochranu,doklad o výške osobnej dávky vo vzťahu k limitom ožiarenia.Pre povolenie vstupu do priestorov so zvýšeným stupňom FO je potrebné predložiť: osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 1. skupiny,doklad o psychickej spôsobilosti.Pre získanie vstupu je potrebné predložiť: výpis z RT, osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 3.skupiny. Poskytovateľ musí disponovať min 1 odb.zástupcom, ktorý spĺňa požiadavky v zmysle § 45 Zákona č. 355/2007 Z. z. 2.Pri prácach v KP, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie OOPP.3.Samostatnou prílohou zmluvy bude zoznam subdodávateľov.4.Poskytovateľ je povinný do 7 dní zložiť čiastku vo výške 7 000 EUR. Podrobnosti uvedených podmienok sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 127-258936
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.08.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2017 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej
v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7781_20170708.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,- EUR.
h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, nie však skôr ako od 1.1.2018.
i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
j) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené
v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
k) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.07.2017

Redakčné opravy

10280 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2017
V oznámení 10059-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 138/2017 zo dňa 14.07.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: 4.Poskytovateľ je povinný do 7 dní zložiť čiastku vo výške 7 000 EUR. Má byť: 4.Poskytovateľ je povinný do 7 dní zložiť čiastku vo výške 4 000 EUR.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité