Oznámenie 11237 - MSP

Obsah

11237 - MSP
Vestník č. 151/2017 - 02.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: František Zázrivec
Telefón: +421 259356259
Email: frantisek.zazrivec@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Modernizácia električkových tratí - Dúbravsko-Karloveská radiála
Referenčné číslo: MAGS OVO 48902/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45234121-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vrátane dodania a zabudovania materiálov, ktorých výsledkom
bude modernizácia jestvujúcej dvojkoľajnej električkovej trate s rozchodom 1 000 mm vedenej v intraviláne hlavného
mesta. Električková trať prechádza katastrálnymi územiami mestských častí Staré mesto, Karlova Ves a Dúbravka.
Stavba je situovaná v pôvodnom trasovaní jestvujúcej električkovej trate v dĺžke cca 6,77 km. Úsek trate začína od
tunela pod Hradným vrchom a končí v križovatke ulíc M. Sch. Trnavského s Hanulovou/Bagarovou. Električková trať je v súčasnosti vedená na samostatnom telese oddelenom od súbežných cestných komunikácií, ktoré lemujú trať po oboch jej stranách obrubníkmi alebo zeleným pásom. Realizácia stavebných prác bude prebiehať v štyroch etapách, podľa projektu organizácie výstavby, pričom jedna určená etapa musí byť realizovaná v mesiacoch júl až september. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie dokumentácie a inžinierska činnosť v rozsahu požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 55 926 229,98 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111100-9
45233223-8
45233251-3
45233290-8
45233292-2
45233293-9
45233294-6
45000000-7
45234126-5
45234128-9
45262300-4
45262310-7
45262400-5
45300000-0
45310000-3
45311000-0
45316000-5
45316100-6
45316110-9
45316200-7
45316212-4
45332300-6
45442120-4
45231113-0
45112400-9
34941300-8
71300000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Bratislavský kraj, mesto Bratislava, mestská časť Staré mesto, mestská časť Karlova Ves a mestská časť Dúbravka.
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka zahŕňa stavebné práce v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch vrátane modernizácie 26 električkových
nástupísk, stavebných úprav a osvetlenia podchodov, prekládok inžinierskych sietí, úprav trolejového vedenia, cestnej
dopravnej signalizácie, elektrického ovládania výhybiek, úpravy cestných komunikácií, dopravného značenia počas
výstavby, trvalého dopravného značenia a vegetačných úprav. Zákazka sa bude realizovať podľa schválenej projektovej
dokumentácie príslušnými kompetentnými úradmi. Súčasťou zákazky je aj dodanie tovarov zabudovávaných v rámci
stavebných prác, ako aj poskytnutie architektonických a inžinierskych služieb spojených s vypracovaním požadovanej
dokumentácie a komunikáciou s dotknutými subjektmi pri realizácii zákazky v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom. Predpokladaný rozsah požadovaných stavebných prác, tovarov a služieb počas trvania zmluvného
vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom
ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze
výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 55 926 229,98 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 16
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postup zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO ).
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 330279/2017
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka bude financovaná prostredníctvom Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu vysokej logistickej náročnosti realizácie zákazky s ohľadom na
určenú maximálnu lehotu výstavby, nutnosti zabezpečenia kontinuity prác a služieb s ohľadom na ich charakter a
dodržiavanie harmonogramu prác ako aj zabezpečenia jednoznačnej zodpovednosti za ich uskutočnenie podľa
požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v týchto súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa
taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní vrátane § 32 ods. 2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §
152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.
apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.Podmienku účasti určenú podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, ktorým je uskutočnenie stavebných prác na stavbe električkovej trate.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných
informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní
s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a)
zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný z ktorého bude jednoznačne vyplývať splnenie určenej podmienky účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží prísľub banky
o poskytnutí úveru na zabezpečenie plnenia predmetu tejto zákazky, alebo iný relevantný doklad, z ktorého bude
jednoznačne vyplývať, že uchádzač má, resp. bude mať na plnenie predmetu zákazky disponibilné zdroje najmenej vo
výške 20 000 000 EUR.
Odôvodnenie: uchádzač splnením určených podmienok účasti preukáže finančnú spôsobilosť a jeho schopnosť
zabezpečiť realizovanie predmetu zákazky vo vzťahu k určenému spôsobu jej financovania a predpokladanej finančnej
náročnosti spojenej so zabezpečením zabudovávaných tovarov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú/ odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1:
1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom,
preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Overenie primeraných skúseností uchádzača s realizáciou líniových stavieb, ktorých charakteristikou je realizácia rôznych typov prác (železničný zvršok a spodok, prekládky sietí, trakčného vedenia, koľajníc, zastávok,
výhybiek a pod.) s konkrétnymi parametrami po celej dĺžke, ktoré ak by neboli kvantitatívne definované, uchádzači by mohli predložiť referencie, ktorých väčšinový objem nesúvisí s predmetom zadávanej zákazky s minimálnym podielom prác na električkových dráhach, pričom by samotná referencia by mohla preukázať požadovaný finančný objem. Pri takejto referencii by mohli byť jej súčasťou aj základné typy potom nezodpovedal charakterizovanému predmetu zákazky. V prípade nejednoznačnej definície konkrétnych parametrov by mohlo dôjsť k porušeniu princípu
transparentnosti, z dôvodu nejednoznačného výkladu podmienok účasti. Cieľom definovania číselného vyjadrenia
parametrov charakteristických typov prác je možnosť vyhodnotenia splnenia podmienok účasti tak, aby referencie
jednoznačne primerane súviseli s predmetom zákazky a proces mohol byť aj dodatočne preskúmateľný.
2. písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo
koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Odôvodnenie: overenie schopnosti uchádzača zabezpečiť odborné činnosti v dostatočnej kvalite, na požadovanej profesionálnej úrovni v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike pri riadení a koordinácii prác, subdodávateľov a dodávok materiálov (odb.2.1.), riadenie odborných činností pri prácach na električkových tratiach (odb. 2.2.), výstavbe trakčných vedení (odb.3.3.) a realizácii zmluvných záväzkov podľa podmienok vydaných organizáciou FIDIC za účelom eliminácie problémov pri realizácii z dôvodu nedostatočného poznania uvedených podmienok (odb.2.4.).
3. písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na
uskutočnenie stavebných prác v zozname strojových a technických zariadení, ktoré sú potrebné na úspešné
uskutočnenie stavebných prác v rámci predmetu zákazky. Odôvodnenie: Vzhľadom na uskutočňovanie prác, ktoré sú predmetom zákazky je potrebné, aby uchádzač
preukázal, že má, resp. bude mať k dispozícii potrebné strojové a technické vybavenie na uskutočnenie požadovaných prác.
4. písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom s uvedením uvedením podielu subdodávky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Odôvodnenie: zabezpečenie kvalitného plnenia predmetu zákazky subjektmi spĺňajúcimi požiadavky podľa ZVO.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti aj spôsobom podľa § 34 ods. 3 ZVO az predpokladu splnenia ZVO určených podmienok. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže podľa ZVO § 34 ods. 1:
1. písm. b), že v požadovanom období realizoval minimálne tri zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z ktorých
1.1. minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej cena
uskutočnenej zákazky stavby bola minimálne vo výške 55.000.000,00 EUR (slovom: Päťdesiatpäťmiliónov EUR) bez
DPH;
1.2. minimálne jednu zákazku, ktorej cena uskutočnenej zákazky stavby bola minimálne vo výške 15.000.000,00 EUR (slovom: Pätnásťmiliónov EUR) bez DPH a predmetom ktorej bola realizácia električkovej tratí/dráh alebo inýchkoľajových tratí/dráh v ucelenom úseku dvojkoľajovej trate v dĺžke minimálne 2 km s minimálnym počtom 2 zastávok, pričom súčasťou realizácie tejto trate bolo v celom úseku vybudovanie alebo
a)výmena trakčného vedenia vrátane výmeny alebo výstavby trakčných stožiarov s vystrojením,
b)výmena koľajového zvršku vrátane koľajníc,
c)rekonštrukcia zastávok,
d)výmena výhybiek;
referencie uvedené v písm. a) až d) je možné preukázať aj realizáciou viacerých zákaziek.
1.3. minimálne jednu zákazku na realizáciu električkových tratí, ktorej cena uskutočnenej zákazky bola minimálne vo
výške 5.000.000,00 EUR (slovom: Päťmiliónov EUR) bez DPH
Za rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky sa považujú stavebné práce uskutočnené na stavbe koľajových dráh, t. j. výstavba, modernizácia alebo rekonštrukcia koľajových dráh a ich infraštruktúry, ktoré boli realizované pre objednávateľa v požadovanom období.
2. písm. g) disponibilitu nasledovnými kľúčovými odborníkmi:
2.1. Hlavný stavbyvedúci musí mať odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na
inžinierske stavby minimálne 10 rokov, preukázanú účasť na realizácii minimálne 3 projektov pri stavbách električkových tratí/dráh alebo iných koľajových tratí/dráh, pričom za účasť sa považuje zotrvanie daného kľúčového odborníka v danej pozícii počas celej doby realizácie projektu, pričom konečná cena minimálne jedného z projektov musí byť vo výške minimálne 12 000 000,00 Eur bez DPH a preukázať, že je držiteľom osvedčenia stavbyvedúceho na inžinierske stavby vydané SKSI.
2.2. Stavbyvedúci pre výstavbu električkových dráh musí mať odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúceho na
koľajových dráhách minimálne 10 rokov, preukázanú účasť na realizácii ( výstavba alebo rekonštrukcia električkovej
dráhy v intraviláne mesta) minimálne 2 projektov, a preukázať, že je držiteľom osvedčenia stavbyvedúceho na
inžinierske stavby vydané SKSI.
2.3. Stavbyvedúci pre výstavbu trakčného vedenia musí mať odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúceho na
koľajových dráhách minimálne 10 rokov: preukázanú účasť na realizácii minimálne 2 projektov pri stavbách
električkových tratí/dráh alebo iných koľajových tratí/dráh, a preukázať, že je držiteľom osvedčenia stavbyvedúceho na inžinierske stavby vydané SKSI.
2.4. Odborník na Zmluvné podmienky vydané organizáciou FIDIC alebo ekvivalentné.
Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže
predložením:
a) profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: meno a priezvisko kľúčového odborníka,dosiahnuté vzdelanie,
jazykové znalosti vrátane slovenského jazyka, súčasná pracovná pozícia, kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky,
prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu zákazky, vlastnoručný podpis,
b) kópie dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní kľúčového odborníka (vo vzťahu k požiadavke na vzdelanie
príslušného experta),
c) čestného vyhlásenia kľúčového odborníka, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky
počas celej doby jeho realizácie,
d) zoznamu realizovaných projektov vo vzťahu k určeným požiadavkám na príslušného odborníka s uvedením minimálne mena a priezviska, názvu stavby - zákazky, identifikáciu odberateľa, termín plnenia, stručný opis úloh odborníka, identifikáciu a kontaktné údaje osoby pre overenie informácií.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.09.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2017 10:00
Miesto: Slovenská republika, Bratislava, Laurinská 5, zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 6 ZVO umožňuje účasť na otváraní ponúk označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá verejný obstarávateľ umožní účasť tým osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača. Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ak niektorá krajina nevydáva akýkoľvek požadovaný doklad/osvedčenie na preukázanie podmienok účasti
(napr. stavbyvedúceho), uchádzač môže nahradiť uvedený doklad rovnocenným dokladom, z
ktorého bude vyplývať splnenie podmienky účasti a v prípade, že niektorá krajina takýto doklad vôbec nevydáva, môže ho uchádzač nahradiť čestným vyhlásením, z ktorého jednoznačne vyplynie splnenie podmienky účasti, pričom čestné vyhlásenie musí byť vyhotovené podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. Uzná sa aj iný ekvivalent požadovaného dokladu. 2. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) ZVO v určenej výške 500.000,00 EUR (slovom:päťstotisíc eur).
Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu
www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému
nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími
údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania
menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí
poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty
uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení. 4. Verejný obstarávateľ
bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s podrobnosťami miesta plnenia na celej plánovanej trase a súvisiacich objektov. V prípade potreby zabezpečenia dostupnosti určitého objektu, je nutné kontaktovať zodpovedného na adresu osap@bratislava.sk. najneskôr 48 hodín pred obhliadkou. Obhliadka meniarní je možná v dňoch od 31.7. do 3.8.2017 a od 7.8. do 10.8.2017. Z obhliadky verejný obstarávateľ vypracuje záznam a iné informácie potrebné pre prípravu ponuky poskytnuté na základe obhliadky poskytne všetkým známym záujemcom.
Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyhlásenie, že uskutočnil individuálnu obhliadku celej trasy. Viac v bode 12 oddielu A.1 súťažných podkladov. 6.
V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 81 písm. a), b), c) alebo i) ZVO. 7. Podmienky účasti je možné preukázať aj spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu ( ďalej len JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO; v takom prípade je povinnosť predložiť JED aj za osoby uvedené v § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. JED je uchádzač povinný predložiť aj za všetkých známych subdodávateľov. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov. 8. Širšie odôvodnenie potreby podmienok účasti podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO je uvedené v bode 1.6. oddielu A.2 súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.07.2017

Redakčné opravy

11564 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 157/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Telefón: Namiesto: Telefón: +421 259356259 Má byť: Telefón: +421 259356295
12779 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 179/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Zoznam a krátky opis kritérií výberu Namiesto: Uchádzač preukáže technickú/ odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1: 1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie: Overenie primeraných skúseností uchádzača s realizáciou líniových stavieb, ktorých charakteristikou je realizácia rôznych typov prác (železničný zvršok a spodok, prekládky sietí, trakčného vedenia, koľajníc, zastávok, výhybiek a pod.) s konkrétnymi parametrami po celej dĺžke, ktoré ak by neboli kvantitatívne definované, uchádzači by mohli predložiť referencie, ktorých väčšinový objem nesúvisí s predmetom zadávanej zákazky s minimálnym podielom prác na električkových dráhach, pričom by samotná referencia by mohla preukázať požadovaný finančný objem. Pri takejto referencii by mohli byť jej súčasťou aj základné typy potom nezodpovedal charakterizovanému predmetu zákazky. V prípade nejednoznačnej definície konkrétnych parametrov by mohlo dôjsť k porušeniu princípu transparentnosti, z dôvodu nejednoznačného výkladu podmienok účasti. Cieľom definovania číselného vyjadrenia parametrov charakteristických typov prác je možnosť vyhodnotenia splnenia podmienok účasti tak, aby referencie jednoznačne primerane súviseli s predmetom zákazky a proces mohol byť aj dodatočne preskúmateľný. Má byť: Uchádzač preukáže technickú/ odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1: 1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. V prípade predloženia požadovaných potvrdení s uvedením hodnoty plnenia v inej mene ako EURO požaduje verejný obstarávateľ prepočet príslušnej meny na EURO. K prepočtu cudzej meny na EURO sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. Odôvodnenie: Overenie primeraných skúseností uchádzača s realizáciou líniových stavieb, ktorých charakteristikou je realizácia rôznych typov prác (železničný zvršok a spodok, prekládky sietí, trakčného vedenia, koľajníc, zastávok, výhybiek a pod.) s konkrétnymi parametrami po celej dĺžke, ktoré ak by neboli kvantitatívne definované, uchádzači by mohli predložiť referencie, ktorých väčšinový objem nesúvisí s predmetom zadávanej zákazky s minimálnym podielom prác na električkových dráhach, pričom by samotná referencia by mohla preukázať požadovaný finančný objem. Pri takejto referencii by mohli byť jej súčasťou aj základné typy potom nezodpovedal charakterizovanému predmetu zákazky. V prípade nejednoznačnej definície konkrétnych parametrov by mohlo dôjsť k porušeniu princípu transparentnosti, z dôvodu nejednoznačného výkladu podmienok účasti. Cieľom definovania číselného vyjadrenia parametrov charakteristických typov prác je možnosť vyhodnotenia splnenia podmienok účasti tak, aby referencie jednoznačne primerane súviseli s predmetom zákazky a proces mohol byť aj dodatočne preskúmateľný.
12885 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 181/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Trvanie v mesiacoch: Namiesto: 16 Má byť: 15
13283 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 188/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.09.2017 10:00 Má byť: 27.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.10.2017 10:00 Má byť: 08.11.2017 10:00
14995 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: §34 ods.1: 3. písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác v zozname strojových a technických zariadení, ktoré sú potrebné na úspešné uskutočnenie stavebných prác v rámci predmetu zákazky. Odôvodnenie: Vzhľadom na uskutočňovanie prác, ktoré sú predmetom zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal, že má, resp. bude mať k dispozícii potrebné strojové a technické vybavenie na uskutočnenie požadovaných prác. Má byť: §34 ods.1: 3. písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác v zozname strojových a technických zariadení, ktoré sú potrebné na úspešné uskutočnenie stavebných prác v rámci predmetu zákazky. Odôvodnenie: Vzhľadom na uskutočňovanie prác, ktoré sú predmetom zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal, že má, resp. bude mať k dispozícii potrebné strojové a technické vybavenie na uskutočnenie požadovaných prác. Uchádzač v zozname strojného, prevádzkového a technického vybavenia uvedie k jednotlivých strojom/zariadeniam údaje: názov/označenie, počet (min. 1 ks/stroj alebo zariadenie), výkon (ak je údaj relevantný), údaj o vlastníctve/prenájme s uvedením základných identifikačných údajov subjektu (obchodné meno, sídlo, IČO). Bližšia špecifikácia strojného, prevádzkového a technického vybavenia je uvedená v súťažných podkladoch Cenová časť. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.09.2017 10:00 Má byť: 28.11.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.10.2017 10:00 Má byť: 28.11.2017 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Náhradný termín obhliadky meniarní Nakoľko niektorí záujemci si podali žiadosť o účasť až po termíne 17.8.2017, umožní Verejný obstarávateľ zúčastniť sa záujemcom obhliadky meniarní v náhradnom termínoch. Na obhliadku staveniska je možné sa nahlásiť výlučne na základe predchádzajúcej dohody s kontaktnou osobou Ing. Gabriela Balkó PhD, a to prostredníctvom elektronickej pošty na adresu: osap@bratislava.sk, a však najneskôr 24 hodín pred plánovanou obhliadkou.
16388 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Telefón: Namiesto: +421 259356259 Má byť: +421 259356295 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.11.2017 10:00 Má byť: 12.12.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.11.2017 10:30 Má byť: 12.12.2017 10:30
16773 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 238/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: ... Realizácia stavebných prác bude prebiehať v 4 etapách, podľa projektu organizácie výstavby, pričom 1 určená etapa musí byť realizovaná v mesiacoch júl až september. ... Má byť: ... Realizácia stavebných prác bude prebiehať v 4 etapách, podľa projektu organizácie výstavby, pričom 1 určená etapa musí byť realizovaná v mesiacoch jún až september. ...
17053 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.10.2017 10:00 Má byť: 21.12.2017 10:00
17426 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 249/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.09.2017 10:00 Má byť: 19.12.2017 10:00
17828 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2017
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.09.2017 10:00 Má byť: 10.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.10.2017 10:00 Má byť: 22.01.2018 10:00
8359 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 119/2018
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 29.06.2018 00:00 Má byť: 31.10.2018 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Lehota viazanosti ponúk bola predĺžená z dôvodu uplatňovania revíznych postupov...
14326 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2018
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.10.2018 00:00 Má byť: 31.03.2019 00:00
15071 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2018
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Za bod 8. sa vkladá bod 9. Má byť: 9. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle platných legislatívnych zmien, komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom v procese verejného obstarávania od 19.10.2018 bude v súlade § 20 ods.1 ZVO prebiehať elektronickou formou, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému umiestneného na doméne ÚVO, www.uvo.gov.sk.
5444 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 54/2019
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2019 00:00 Má byť: 31.05.2019 00:00
13200 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 100/2019
V oznámení 11237-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 151/2017 zo dňa 02.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2019 00:00 Má byť: 30.06.2019 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité