Oznámenie 11489 - MST

Obsah

11489 - MST
Vestník č. 156/2017 - 09.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Breza
Telefón: +421 259393325
Fax: +421 254417768
Email: breza.juraj@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www,posta,sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov
Referenčné číslo: 016/VS/2017-1
II.1.2) Hlavný kód CPV
18100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP") pre potreby Slovenskej pošty, a.s. (ďalej len obstarávateľ), podľa jednotlivých druhov a predpokladaných množstiev, s dodaním na miesto určenia, t.j.. na jednotlivé odberné miesta obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v častiach B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 118 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18110000-3
18140000-2
18141000-9
18220000-7
18444112-1
18812200-6
18815000-5
18815100-6
18815200-7
18830000-6
18831000-3
33735100-2
35113440-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania tovarov a poskytovania súvisiacich služieb je cca 1600 odberných miest v rámci celého územia Slovenskej republiky-
II.2.4) Opis obstarávania
Od uchádzača sa požaduje dodávka OOPP podľa jednotlivých druhov a predpokladaných množstiev na miesto určenia, t.j. na cca 1600 odberných miest. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 118 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 66 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky budú predkladané podľa § 49 ods.6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní jednoobálkovo. Verejná súťaž prebehne ako reverzná verejná súťaž. V súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 a § 152 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Kompletné podmienky účasti sú uvedené v kapitole A 2 Spôsob preukazovania plnenia podmienok účasti uchádzačov súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa bodu 2.1 kapitoly A 2 Spôsob preukazovania plnenia podmienok účasti uchádzačov súťažných podkladov.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a), d), h) a l) ZVO Ich splnenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov podľa bodu 3.1 až 3.4 kapitoly A 2 Spôsob preukazovania plnenia podmienok účasti uchádzačov súťažných podkladov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne;
Ďalšie informácie o preukazovaní plnenia podmienok účasti sú v bode 2.2, 3.5, 4 a 5 kapitoly A 2 súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje a je stanovená vo výške 50 000,00 EUR. Podrobnosti týkajúce sa zábezpeky sú v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby. Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry a preberacieho protokolu po splnení dodávky v súlade so samostatnou objednávkou v zmysle príslušných platných predpisov. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní od doručenia faktúry.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Z dokumentácie musí byť jasné a zrejmé ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia skupiny ručia za záväzky skupiny spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uchádzač musí byť pripojený k sieti internet, odporúčané minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 x 968, internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver.7.x, Mozilla Firefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie, prehliadač musí podporovať 256 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom, povolená podpora Javascript a cookies v prehliadači. Podrobnosti v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.09.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 20.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.09.2017 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a.s., Námestie SNP 35, 814 20 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je z dôvodu konania elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
.Obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nielen súťažné podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené obstarávateľovi do stanoveného termínu. Prípadné odpovede a vysvetlenia obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil obstarávateľa:
Súťažné podklady v listinnej forme si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v listinnej forme v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne do podateľne Slovenskej pošty, a.s., Námestie SNP 35,814 20 Bratislava na prízemí v pracovných dňoch od 8:30 do 14:00 hod. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu, telefón, fax a mailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady je možné následne vyzdvihnúť osobne na adrese Slovenská pošta, a.s. Námestie SNP 35,814 20 Bratislava u kontaktnej osoby Ing. Juraja Brezu v termíne dohodnutom telefonicky alebo elektronickou poštou (mailom), alebo budú zaslané záujemcom poštou.Prevzatie súťažných podkladov v listinnej forme osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej kontaktnej adrese obstarávateľa. Ak bude uvedená v žiadosti aj e-mailová adresa, obstarávateľ zašle záujemcovi elektronicky aj zmluvu a hodnotiaci formulár (vo formáte word)..
V súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 a § 152 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk komisiou podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a po elektronickej aukcii podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní
Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody na vyzvanie obstarávateľa v lehote určenej obstarávateľom predloží:
- certifikáty v listinnej aj elektronickej podobe, že jednotlivé druhy predmetu zákazky podľa bodu 8 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov spĺňajú podmienky príslušných noriem,
- kópiu platnej poistnej zmluvy, preukazujúcu uzatvorenie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania/ zodpovednosti za škodu podnikateľa na hodnotu minimálne 100 000 EUR.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité