Oznámenie 11711 - MSS

Obsah

11711 - MSS
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
CRM solution s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50718614
Cyrila a Metoda 105 , 04801 Rožňava

Slovensko
Kontaktná osoba: Oliver Matulani
Telefón: +421 58907872999
Email: oliver@steve.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18966
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18966
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18966
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUROFORMES, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36426288
Vysokoškolákov 41 , 01008 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Silvia Umrianová
Telefón: +421 917499998
Email: umrianova@euroformes.eu
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18966
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Počítačové služby, Služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vývoj aplikačného softvéru CRM
II.1.2) Hlavný kód CPV
72262000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je vývoj softvéru unikátneho informačného systému CRM ( Customer Relationship Management) pokrývajúci všetky základné požiadavky malých podnikateľov na bezproblémový chod firmy a vyžadujúci vynakladanie čo najmenšieho úsilia na udržanie aktuálnych zákazníkov a obchodných partnerov.
Či už pôjde o bežnú firemnú agendu, ako je fakturácia, či cenové ponuky, je potrebné implementovať aj rozšírenú funkcionalitu, ktorá bude v maximálnej miere pomáhať podnikateľom minimalizovať čas strávený opätovným prepisovaním dokladov a výpisov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 983,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48810000-9
72212000-4
72000000-5
72212100-0
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
CRM solution s.r.o., Cyrila a Metoda 105, 048 01 Rožňava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je vývoj softvéru unikátneho informačného systému CRM ( Customer Relationship Management) pokrývajúci všetky základné požiadavky malých podnikateľov na bezproblémový chod firmy a vyžadujúci vynakladanie čo najmenšieho úsilia na udržanie aktuálnych zákazníkov a obchodných partnerov.
Či už pôjde o bežnú firemnú agendu, ako je fakturácia, či cenové ponuky, je potrebné implementovať aj rozšírenú funkcionalitu, ktorá bude v maximálnej miere pomáhať podnikateľom minimalizovať čas strávený opätovným prepisovaním dokladov a výpisov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Dodacia lehota
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov EÚ z operačného programu Výskum a inovácie, výzvy Ministerstva
hospodárstva SR s kódom OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03 v rámci predkladaného projektu s názvom Podpora konkurencieschopnosti novovzniknutého podniku CRM solution s.r.o. prostredníctvom inovácie produktov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona.

2.Preukazovanie podmienok účasti je voči zadávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.

3.Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.

4.Zadávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Zadávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

5.Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

6.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžadujú sa podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia: § 33 ods. 1 písm d) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v predmetných súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžadujú sa podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti : § 34 ods. 1 písm. a) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v predmetných súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.09.2017 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.09.2017 10:00
Miesto: EUROFORMES, a.s., Vysokoškolákov 41, 010 08 Žilina, SR, zasadačka.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 ods. 1 vo väzbe na § 187 ods. 8 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP).
2. Zadávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to v profile zadávateľa vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. Všetky dokumenty je možné si vyžiadať v editovateľnom formáte na e-mailovej adrese
umrianova@euroformes.eu.
3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, Zadávateľ bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.
4. Uchádzači, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí v (ak je to relevantné) predkladajú v súlade so zákonom
doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v intenciách tohto oznámenia o vyhlásení VO a SP podľa § 55 ods. 1 zákona.
5. V súlade s § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt splnenie podmienok účasti
predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky
dokument, zadávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu
uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady zadávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak zadávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok.
6. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto VO, bude povinný:
a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu
meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 3 Zoznam subdodávateľov návrhu zmluvy,
b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom, ak je to
aplikovateľné.
7. Podmienky účasti podľa tohto oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, bodu III.1.2) Ekonomické a finančné
postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v SP. Vzor
Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 6 SP.
8. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
9. Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, plnenie zmluvy, ktorá bude výsledkom tejto súťaže, nastane až po overení procesu VO Riadiacim orgánom s kladným výsledkom. V prípade, ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom zadávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť, prípadne odstúpiť od zmluvy.
10. Dodávateľ (uchádzač) je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými
stavebnými prácami a poskytnutými službami kedykoľvek, počas platnosti a účinnosti Zmluvy.
11. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v sume 2 000,00 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
12. Ponuky sa predkladajú na adresu: EUROFORMES, a.s., Vysokoškolákov 41, 010 08 Žilina v lehote predkladania
ponúk ako je uvedené vyššie a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
13. Predmetné verejné obstarávanie nie je:
a) zelené VO
b) obstarávanie inovácií
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité