Oznámenie 11731 - MST

Obsah

11731 - MST
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MJB WALNUT s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50650866
Železničiarska 580/10, 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://mjbwalnut.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19317
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ods. 1 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba kozmetických výrobkov
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia na výrobu kozmetického výrobku
Referenčné číslo: 2017/14/MJB WALNUT
II.1.2) Hlavný kód CPV
42215200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie technológie na výrobu kozmetického výrobku mycia pasta na ruky v súlade s príslušnými normami vrátane doplnkových služieb súvisiacich s technológiou, ktorá povedie k inovácii výrobného procesu a bude prvkom zvýšenia konkurencieschopnosti.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 269 873,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poloautomatický homogenizátor určený na miešanie a homogenizáciu vysoko viskóznych hmôt na výrobu kozmetických produktov - 2ks
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215200-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
2 ks zariadenia
Zariadenie vhodné na miešanie a homogenizáciu vysoko viskóznych (viac ako 70 000 mPas-1) polotekutých kozmetických hmôt.
Konštrukcia zariadenia musí zabezpečiť kontinuálne a rovnomerné miešanie jednotlivých výrobných šarží hmoty podľa definovaného výrobného postupu.
Zariadenie musí disponovať možnosťou prečerpania vyrobenej hmoty do produktovodu.
Konštrukcia zariadenia musí umožňovať ľahké čistenie na zabezpečenie hygienických požiadaviek podľa zodpovedajúcich noriem.
Homogenizátor aj jeho pohyblivé časti musia byť vyrobené z materiálov s vysokou mechanickou odolnosťou.
Minimálny pracovný objem: 250 [litrov]
Použitý materiál:nerezová oceľ 304 a 316L
Typ miešania: viacprvkové
Doplnkové služby súvisiace s predmetom zákazky: Dodávka, inštalácia, montáž, testovanie a uvedenie do prevádzky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za dodanie predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodanie predmetu zákazky uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 76 036,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie, PO 3, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
Časť: 2
II.2.1) Názov
Produktovod určený na prípravu produktu do plničky - 2 ks
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215200-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
2 ks zariadenia
Prepravný systém umožňujúci prečerpanie produktu z homogenizátora do zásobníka plničky. Prepravný systém by mal disponovať možnosťou vzájomného prepojenia. Môže byť súčasťou poloautomatického homogenizátora.
Použitý materiál: nerezová oceľ 304 a 316L
Doplnkové služby súvisiace s predmetom zákazky: Dodávka, inštalácia, montáž, testovanie a uvedenie do prevádzky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za dodanie predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodanie predmetu zákazky uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 75 690,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie, PO 3, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poloautomatická plnička so zásobníkom určená na plnenie vysoko viskóznych hmôt do obalov s rôznym objemom - 2 kusy
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215200-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
2 ks zariadenia
Plnička vybavená spätnou väzbou umožňujúca plnenie vysoko viskóznych hmôt do obalov určených pre spotrebiteľa. Plnička by mala disponovať zásobníkom prázdnych obalov, plniaca stanica so spätnoväzobnou kontrolou a obslužnými stolmi.
Plniaci objem plnička č. 1: 400 g, plnička č. 2: 10 kg [g, kg]
Materiál: nerezová oceľ 304 a 316L
Presnosť plnenia: do 10 %
Doplnkové služby súvisiace s predmetom zákazky:Dodávka, inštalácia, montáž, testovanie a uvedenie do prevádzky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za dodanie predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodanie predmetu zákazky uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 85 303,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie, PO 3, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
Časť: 4
II.2.1) Názov
Mlyn- drtič na drvenie orechových škrupín - 1 kus
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215200-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
1 ks zariadenia
Samostatne stojací mechanický mlyn so zásobníkom umožňujúci drvenie orechových škrupín a následnú separáciu drviny podľa veľkosti častíc. Súčasťou mlynu-drtiča je aj samostatne stojaca sústava zásuvkových zásobníkov pre sanitáciu orechových škrupín.
Materiál: nerezová oceľ 304 a 316L
Výstupná veľkosť častícv rozpätí od min 0,3 do max 0,8 mmmm
Doplnkové služby súvisiace s predmetom zákazkyDodávka, inštalácia, montáž, testovanie a uvedenie do prevádzky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za dodanie predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodanie predmetu zákazky uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 32 843,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie, PO 3, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky,
1.6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.

1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo
verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.

1.12.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili nasledujúce doklady: podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis/y z registra trestov člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov a uchádzača ako právnickej osoby; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov.

1.13.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO (body 1.1. až 1.6, 1.9,1.10).

1.14.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného,
ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené
jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 5 k SP).

1.15.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
1.Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že nie je vydaný exekučný príkaz (príkaz na vykonanie exekúcie prikázaním pohľadávky z účtu v banke) v banke uchádzača/záujemcu alebo prísľub banky o tom, že v prípade úspešnosti ponuky uchádzača mu poskytne úver. Požadované vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Požaduje sa vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň s vyjadrením banky/bánk uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch (v takomto prípade záujemca/uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).

2.Doklady sa predkladajú v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie týchto dokladov.

3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.

4.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 5 k SP).

5.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.

6.Ak uchádzač/záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedeného dokladu za účelom preverenia ekonomickej a finančnej stability uchádzača a schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu. Prostredníctvom požadovaného dokladu má možnosť verejný obstarávateľ overiť minimálne jeho pozíciu likvidity a schopnosti prefinancovať predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.09.2017 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 13:00
Miesto: E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava, zasadačka č, 105, 1.poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude na mieste a v čase oznámenom uchádzačom podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO
upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa.
2.Verejný obstarávateľ (VO) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP.
3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v podľa § 47a zák. č. 40/1964 Zb. Obč.z.
4.Zmluva bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.
5.Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením
predmetu tejto zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetu zákazy, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä z.č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v z.n.p. a z.č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
6.VO/objednávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom/dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania.
7. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní od doručenia faktúry. VO neposkytne preddavky. Na faktúrach bude úspešný uchádzač/dodávateľ uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu.
8. Úspeš. uchádzač/dodávateľ zabezpečí odvoz a naloženie s použitým obalovým materiálom na svoje náklady a v súlade s príslušnými predpismi.
9.VO vyžaduje od úspeš. uchádzača/dodávateľa zabezpečiť prevádzku servisného call centra min. v prac. dňoch od 8:00 -16:00 hod.
10.Záručná lehota sa vyžaduje 24 mesiacov.
11.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP.
12.VO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
13.Verejné obstarávanie bude realizované cez EVO (IS ÚVO) okrem predkladania a vyhodnocovania ponuky, ktorú uchádzač doručí v lehote na predkladanie ponúk v listinnej podobe osobne cez podateľňu
alebo poštovou zásielkou na adresu kontaktného miesta VO. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených na internetovej stránke ÚVO http://www.evo.gov.sk. Prístup k SP v EVO získa záujemca registráciou k predmetnej zákazke č. 42.01. Po schválení registrácie VO obdrží informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. Schválením registrácie v EVO sú SP poskytnuté záujemcovi. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VO. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom EVO, zverejnené bude aj na Profile.
14.Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov.
15. Úspešný uchádzač predloží ES vyhlásenie o zhode alebo EÚ vyhlásenie o zhode alebo zahraničný doklad podľa z.č.264/1999 Z. z. a Nariadenia vlády č. 436/2008 Z.z., resp. podľa príslušných právnych noriem v inom členskom štáte.
16. Ďalšie informácie sú v SP.
17.Verejné obstarávanie zodpovedá atribútom zeleného verejného obstarávania; ide o obstaranie inovačných technológií.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.08.2017

Redakčné opravy

13589 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 193/2017
V oznámení 11731-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.09.2017 12:00 Má byť: 24.10.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.09.2017 13:00 Má byť: 24.10.2017 13:00
15158 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 212/2017
V oznámení 11731-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 24.10.2017 12:00 Má byť: 20.12.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.10.2017 13:00 Má byť: 20.12.2017 13:00 DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
17804 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2017
V oznámení 11731-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.12.2017 12:00 Má byť: 31.01.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.12.2017 13:00 Má byť: 31.01.2018 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
1187 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2018
V oznámení 11731-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.01.2018 12:00 Má byť: 01.03.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 13:00 Má byť: 01.03.2018 13:00 DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
3197 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2018
V oznámení 11731-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.03.2018 12:00 Má byť: 16.03.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.03.2018 13:00 Má byť: 16.03.2018 13:00 DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
14632 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2018
V oznámení 11731-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MJB WALNUT s.r.o., Železničiarska 580/10, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 14.Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. Má byť: 14. Komunikácia a výmena informácií medzi VOb a záujemcami/uchádzačmi sa podľa §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov len do 18.10.2018. Od 19.10.2018 sa komunikácia a výmena informácií bude v tomto verejnom obstarávaní prebiehať už len prostredníctvom modernizovanej a rozšírenej verzie IS EVO ver. 18., ktorý prevádzkuje ÚVO. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou novej a modernizovanej verzie informačného systému EVO, ver. 18. Po spustení IS EVO ver. 18 je potrebné, aby sa uchádzači v informačnom systéme registrovali na web stránke ÚVO: www.uvo.gov.sk. Ďalšie informácie sú uvedené v dokumente, ktorým sa doplňujú Súťažné podklady s názvom: Oprava súťažných podkladov v nadväznosti na povinnú elektronizáciu procesov verejného obstarávania od 19.10.2018, publikovanej na Profile a v súčasnej verzii IS EVO ver.11, ktorá je prevádzkovaná v obmedzenom režime do 18.10.2018.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité