Oznámenie 11885 - MST

Obsah

11885 - MST
Vestník č. 162/2017 - 17.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MAGA,s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36055832
S. Kollára 86, 97901 Čerenčany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Müller
Telefón: +421 47905543218
Email: muller@magasro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.magasro.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18141
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.magasro.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.magasro.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18141
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
MAGA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36055832
S. Kollára 86 , 97901 Čerenčany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Müller
Telefón: +421 905543218
Email: muller@magasro.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.magasro.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18141
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnikateľský subjekt - § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): strojárenská výroba
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Realizácia inovácie – čiastočnej robotizácie, produkčného procesu spoločnosti MAGA s.r.o za účelom zabezpečenia ďalšieho rozvoja spoločnosti
II.1.2) Hlavný kód CPV
42662000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks robotizovaného zváracieho pracoviska na zváranie kotlov.
Robotizované zváracie pracovisko na zváranie kotlov na tuhe palivá.
Max. rozmery zvarenca 1000x600x1300mm (dľžka x širka x výška)
Max. hmotnost zvarenca 400 kg
Umiestnenie robota a polohovadla na samonosnom ráme.
Pracovisko musí splňať všetky bezpečnostné prvky podľa platnej legislatívy.
Súčasťou dodávky je:
Vytvorenie programu pre 3 typy kotlov
Zvarenie 3 kusov kotlov jedného typu v automatickom režime zo zabezpečením tesnosti zvarov
Dodávka zváracích prípravkov pre 5 typov kotlov
Servis do max. 12 hod
Montáž a doprava zariadenia v cene
Zaškolenie obsluhy k prevádzke a tvorbe programov v rozsahu min. 3-och pracovných dní
Záruka min. 12 mesiacov
Plný záručný servis (transport, práca, materiál)
Technická podpora pri tvorbe programov na obdobie min. 12 mesiacov od realizácie
Podrobná špecifikácia robota a riadiaceho systému je uvedená v súťažných podkladoch
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 131 537,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42662000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGA, s.r.o., Samuela Kollára 86, 979 01 Čerenčany
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks robotizovaného zváracieho pracoviska na zváranie kotlov.
Robotizované zváracie pracovisko na zváranie kotlov na tuhe palivá.
Max. rozmery zvarenca 1000x600x1300mm (dľžka x širka x výška)
Max. hmotnost zvarenca 400 kg
Umiestnenie robota a polohovadla na samonosnom ráme.
Pracovisko musí splňať všetky bezpečnostné prvky podľa platnej legislatívy.
Súčasťou dodávky je:
Vytvorenie programu pre 3 typy kotlov
Zvarenie 3 kusov kotlov jedného typu v automatickom režime zo zabezpečením tesnosti zvarov
Dodávka zváracích prípravkov pre 5 typov kotlov
Servis do max. 12 hod
Montáž a doprava zariadenia v cene
Zaškolenie obsluhy k prevádzke a tvorbe programov v rozsahu min. 3-och pracovných dní
Záruka min. 12 mesiacov
Plný záručný servis (transport, práca, materiál)
Technická podpora pri tvorbe programov na obdobie min. 12 mesiacov od realizácie
Podrobná špecifikácia robota a riadiaceho systému je uvedená v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Čas nástupu na odstranenie poruchy od oznamenia poruchy
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 131 537,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Výskum a inovácie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. "globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho aby musel
vyplniť iné oddiely časti IV. .
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 zákona o
verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti: podľa § 32 zákona vo vzťahu k predmetu a rozsahu
zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 1 a 2 zákona v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač predloží doklad v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v tej časti na ktorú uchádzač predkladá ponuku, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie ekonomického a finančného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže v zmysle § 33 ods. 2 zákona na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické
postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky
dokument obsahuje informácie podľa §39 odseku 2 zákona aj o tejto osobe.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky)
aktuálneho v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
Odôvodnenie primeranosti podmienky : Záujemca alebo uchádzač preukazuje takto svoju ekonomickú stabilitu na trhu, schopnosť finančne pokryť financovanie predmetu zákazky a dostatočné skúsenosti v oblasti predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač požadovaný obrat preukáže výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, a súčasne predloží čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v zmysle opisu predmetu zákazky za posledné tri hospodárske roky súhrnne vo výške min. 250 000,00 EUR.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Doklad podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Uchádzač preukáže splnenie technickej a odbornej spôsobilosti predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, uchádzač uvedie v zozname dodavok tovarov aj kontakt odberateľa (zodpovedná osoba + tel. číslo, e-mail) pre overenie informácií.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže v zmysle § 34 ods. 3 zákona na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie podľa §39 odseku 2 zákona aj o tejto osobe.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky)
aktuálneho v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
Odôvodnenie primeranosti podmienky : Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa § 34 ods. 1, písm..a) z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodaním rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. Zároveň tým zamedzí riziko prameniace z nedostatočných skúseností s dodávkou rovnakého alebo podobného predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam min. 3 dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov , pričom minimálne jedna dodávka tovaru musí byť min. vo výške 130 000,00 € bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.09.2017 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.09.2017 13:00
Miesto: MAGA, s.r.o., Samuela Kollára 86, 979 01 Čerenčany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti Ostatné je neverejné. Na otváraní častí ponúk,
označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie inovácií.

1. Doplňujúce požiadavky:
Požiadavky CE:
Dodávateľ technológie predloží certifikát/y- o zhode (CE) alebo ekvivalent, t.j., dokument/-y potvrdzujúci/-e, že
dodávané technológie spĺňajú technické požiadavky stanovené v príslušných nariadeniach vlády SR, resp. EÚ.
2. V súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na
preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom.
Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. "globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. .
3. Ďalšie požiadavky a pokyny potrebné na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Súťažných podkladoch v Profile a
poskytuje sa k nim v zmysle § 43 zákona bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom portálu Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu uvedenú v Oddiele I. tejto výzvy. V prípade, že záujemca nezašle túto informáciu, verejný obstarávateľ nemá zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia alebo doplnenia informácii uvedených v podkladoch. Každému záujemcovi sa odporúča pravidelne sledovať Profil obstarávajúceho, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia Súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejneného v Profile obstarávajúceho.
4. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa
zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona.
6. V prípade nepridelenia finančných prostriedkov a/alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov z EÚ, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať kúpnu zmluvu.
7. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača na základe § 40 ods. 6 písm. g) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení..
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité