Oznámenie 11692 - WYS

Obsah

11692 - WYS
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
E-aukcie, s. r. o.
IČO: 44980515
Ľanová 10, 82101 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viliam Beňo
Telefón: +421 238100111
Email: beno.viliam@zoznam.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dobryvyber.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/18839/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromná spoločnosť
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): softvérové služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technické zhodnotenie softvéru
Referenčné číslo: 11082017
II.1.2) Hlavný kód CPV
72212500-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vývoj softvéru, ktorý má svoju základnú verziu, ale predmetom poskytnutia služby bude modifikácia tohto softvéru na požadovanú úroveň, ktorá je detailne špecifikovaná v súťažných podkladoch v časti B -Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodávky: Check Pub, s.r.o., M.R.Štefánika 146, 093 01 Vranov nad Topľou, Prešovský kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Technické zhodnotenie existujúceho softvéru - rozšírenie programového produktu o nové funkcie, vrátane funkčnej zmeny aplikácie spolu s dodávkou kamier, spolupracujúcich so sw.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Technické riešenie dodávky predmetu zákazky
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.02.2018
Dátum ukončenia: 31.07.2018
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód Výzvy - OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov bude na základe splnenia:
1.1.Podmienok účasti osobného postavenia uvedených v § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods.2 citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií nie starších oko tri mesiace, v ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladov podľa § 32 ods. 4 až 7 citovaného zákona .
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1. až 1.1.5. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 citovaného zákona
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia
Uchádzač preukáže:
1.2.1.Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a to vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet, pričom pre obidve časti predmetu zákazky:
1.2.2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje výkaz ziskov a strát alebo prehľad o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v závislosti od vzniku spoločnosti, ktoré sú dostupné a potvrdené správcom dane a inak v súlade s platnou legislatívou.
Podľa § 33 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Podľa § 33 ods. 4 ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v bode 1.2. finančného alebo ekonomického postavenia uchádzača sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, okrem bodu
Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.2.1. Minimálne požiadavky sú:
predmetným vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí,
-že uchádzač nebol za predchádzajúce tri hospodárske roky a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete;
-že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, a je schopný plniť svoje finančné záväzky,
-že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie ,
Poskytnuté vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania
ponúk.
čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách ako v tých z ktorých preložil vyjadrenie nemá záväzky, čestné vyhlásenie musí byť predložené aktuálne vzhľadom k lehote na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje informácie z dôvodu zistenia finančného stavu uchádzača a jeho schopnosti realizovať obdobné zákazky.
1.2.2. Minimálne požiadavky sú:
Minimálny obrat v predmete zákazky musí byť 75.000,0 €.,
Pre všetky prípady platí, že obrat bude rátaný kumulatívne za všetky tri predchádzajúce hospodárske roky. Uchádzač preukáže túto požiadavku výkazom ziskov a strát alebo prehľadom o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač môže túto podmienku splniť aj predložením čestného vyhlásenia, v ktorom čestné prehlási, že požadované výkazy ziskov a strát sú dostupné na internetovej stránke www.registeruz.sk .
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ túto podmienku vyžaduje za účelom preukázania ekonomickej schopnosti a finančných možností uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.3.1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.,
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v bode 1.3. technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, u ktorých to je adekvátne. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.

Všetky požadované doklady musia byť súčasťou ponuky. Uchádzač môže využiť pri predložený ponuky § 39 zákona o verejnom obstarávaní, a to nahradiť splnenie podmienok účasti predložením Jednotného európskeho dokumentu.
Ak do verejného obstarávania predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí splniť každý člen skupiny samostatne a to tým, že predloží doklady podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní každý za seba osobitne a podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 citovaného zákona ako aj podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 citovaného zákona musí skupina dodávateľov preukázať spoločne predložením požadovaných dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.3.1 Minimálne požiadavky sú:
a) Minimálne 1 zákazku za predchádzajúcich 36 mesiacov, ktorej predmetom bolo poskytnutie vývoja softvéru na rozpoznávanie ľudskej tváre.
b) Minimálne 1 zákazku za predchádzajúcich 36 mesiacov, ktorej predmetom bolo poskytnutie vývoja softvéru na detekovanie počtu osôb vstupujúcich do objektu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.09.2017 11:00
Miesto: E-aukcie, s.r.o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Prešdmetom verejného obstarávania je obstaranie inovácií
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.08.2017

Redakčné opravy

13154 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 185/2017
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.09.2017 10:00 Má byť: 27.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.09.2017 11:00 Má byť: 27.10.2017 11:00
985 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk Namiesto: Nižšie uvedené kritéria Kritéria kvality: Áno Názov: Technické riešenie dodávky predmetu zákazky Relatívna váha: 30 Náklady/Cena: Cena Relatívna váha: 70 Má byť: Nižšie uvedené kritéria Kritéria kvality: Nie Názov: Cena Relatívna váha: 100 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.09.2017 10:00 Má byť: 12.02.2018 16:00
1507 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 20/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.09.2017 11:00 Má byť: 12.02.2018 17:00
2365 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 31/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.02.2018 16:00 Má byť: 23.02.2018 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.02.2018 17:00 Má byť: 23.02.2018 15:00
2875 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 40/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.02.2018 14:00 Má byť: 19.03.2018 15:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.02.2018 15:00 Má byť: 19.03.2018 16:30
3802 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 55/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.03.2018 15:30 Má byť: 16.04.2018 15:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.03.2018 16:30 Má byť: 16.04.2018 16:30
5472 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 76/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.04.2018 15:30 Má byť: 21.05.2018 15:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.04.2018 16:30 Má byť: 21.05.2018 16:30
7252 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.05.2018 15:30 Má byť: 11.06.2018 14:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.05.2018 16:30 Má byť: 11.06.2018 15:30
8225 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 117/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.06.2018 14:30 Má byť: 03.07.2018 15:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.06.2018 15:30 Má byť: 03.07.2018 16:30
8639 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 124/2018
V oznámení 11692-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa E-aukcie, s. r. o., Ľanová 10, 821 01 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk Kritériá kvality Namiesto: Technické riešenie dodávky predmetu zákazky Relatívna váha: 30 Má byť: Technické riešenie dodávky predmetu zákazky Relatívna váha: 0 II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk Náklady/Cena Namiesto: Cena Relatívna váha: 70 Má byť: Cena Relatívna váha: 100 III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Uchádzač preukáže: 1.2.1.Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a to vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet, pričom pre obidve časti predmetu zákazky: 1.2.2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje výkaz ziskov a strát alebo prehľad o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v závislosti od vzniku spoločnosti, ktoré sú dostupné a potvrdené správcom dane a inak v súlade s platnou legislatívou Má byť: Verejný obstarávateľ nepožaduje splnenie podmienok účasti preukázaním ekonomického a finančného postavenia uchádzača III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 1.3.1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona., 1.3.1 Minimálne požiadavky sú: a) Minimálne 1 zákazku za predchádzajúcich 36 mesiacov, ktorej predmetom bolo poskytnutie vývoja softvéru na rozpoznávanie ľudskej tváre. b) Minimálne 1 zákazku za predchádzajúcich 36 mesiacov, ktorej predmetom bolo poskytnutie vývoja softvéru na detekovanie počtu osôb vstupujúcich do objektu. Má byť: Verejný obstarávateľ nepožaduje splnenie podmienok účasti preukázaním technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.07.2018 15:30 Má byť: 19.07.2018 15:30

Profil Obstarávateľa


Dôležité