Oznámenie 11672 - WYT

Obsah

11672 - WYT
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
EVERETT s.r.o.
IČO: 46120149
Zepelína 6006/9, 93401 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.everett.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19365
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ods. 2 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba LDPE fólie, HDPE fólie, stretch fólie a obalových materiálov z týchto produktov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka výrobných liniek na prevíjanie a výrobu stretch fólií
Referenčné číslo: 2017/13/Everett
II.1.2) Hlavný kód CPV
42940000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technológie - 2 kusy plne automatickej výrobnej linky na prevíjanie ručných stretch fólií a jedného kusa polo automatickej výrobnej linky na výrobu trojvojvrstvovej LLDPE stretch fólie vrátane príslušenstva a doplnkových položiek súvisiacich s obstaraním predmetu zákazky. Nákup technológie povedie k inovácii procesu a bude prvkom zvýšenia konkurencieschopnosti.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 422 422,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
2 ks Plno automatická výrobná linka na prevíjanie ručných stretch fólií
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42940000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
spoločnosť EVERETT, s.r.o., Zeppelina 6006/9, 934 01 Levice
II.2.4) Opis obstarávania
2 ks
Výrobná linka s plne automatickým prevíjaním. Ovládanie prostredníctvom PLC dotykovej obrazovky s rýchlym, jednoduchým a presným ovládaním. Rýchlosť prevíjania je riadená systémom AC motora a frekvenčného meniča. Hlavnou funkciou výrobnej linky je prevíjanie veľkých (jumbo) zvitkov stretch fólie na malé zvitky (rolky) a oprava prípadného zlého návinu vrstiev na veľkých zvitkoch pri prevíjaní na malé zvitky (rolky). Okrem prevíjania stretch fólií, je linka vhodná aj na prevíjanie potravinárskych fólií, papiera a hliníkovej fólie.

Technická špecifikácia: Požadované hodnoty: jednotky:

Hlavné technické údaje linky

Šírka (Max): min. rozsah od 200 do 500 [mm]
Výkon motora: min. 2.2 [kW]
Lineárna rýchlosť (max.): min. rozsah do 600 [m/min]
Vkladanie hlavnej zvitku (rolky): manuálne [kg]
Priemer hlavného valca (max.): max. 500 [mm]
Šírka hlavného valca (max.): min. rozsah od 200 do 500 [mm]
Jadro špecifikácie hlavného valca: 3 "
Šírka Sub-role: min. rozsah od 200 do 500 [mm]
Priemer výstupu: min. rozsah od 40 do 160 [mm]
Priemer jadro rolky: 3 " a 2"
Rozmery (L * W * H): min 1,4 x 1,2 x 1,5 [m]
Hmotnosť: max. 500 [kg]

Príslušenstvo k linke

Odporový drôt 1 mm, 100m [mm, m]
Plastová hadica rozvod vzduchu 5[m]
Klinový remeň náhradný 3[ks]
Rezacie nože 1[sada]
Panel nástrojov a ovládanie 1[ks]
Olejová a vzduchová pištoľ 1[ks]
Elektrické pero na jemné ovládanie dotykového displeja 1[ks]
Sada imbusových kľúčov 1[sada]
Skrutkovač 2[ks]
Kľúč uzamknutia a otvorenia ovl. skrine 3[ks]
Momentový kľúč 1[ks]
Kombinačky 1[ks]

Doplnkové položky súvisiace s obstaraním predmetu zákazky: Doprava na miesto, montáž, zapojenie, testovanie funkčnosti, uvedenie do prevádzky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za dodanie predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 119 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Výskum a inovácie, PO 3, Kód výzvy: OPVaIMH/ DP/2016/3.3.1-04
Časť: 2
II.2.1) Názov
1 ks Poloatomatická linka pre výrobu LLDPE stretch fólií
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42940000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
spoločnosť EVERETT s.r.o., Zeppelina 6006/9, Levice 934 01
II.2.4) Opis obstarávania
1 ks
Výrobná linka vhodná pre výrobu LLDPE stretch fólie. Výrobná linka je vybavená tromi nezávislými šnekmi, pri ktorých vhodnou kombináciou materiálov môže mať hotová fólia jednu stranu lepivú, alebo nelepivú, klznú, alebo neklznú. Šneky a šnekové komory sú vyrobené z legovanej nitridovanej ocele. Chladiace zariadenie zabezpečuje recykláciu resp. filtráciu a chladenie vody. Efektívny výkon zabezpečí vysokú kvalitu a priehľadnosť fólie.

Hlavné technické údaje linky

p.č. Technická špecifikácia: Požadované hodnoty: jednotky

1. Hrúbka fólie: minimálny rozsah 0,01-0,05 [mm]
2. Šírka fólie: min. 1500 ( min 3 x 500 ) [mm]
3. Štruktúra vrstiev fólie: A / B / C
4. Vhodný materiál: LLDPE
5. Max. výstup:minimálny rozsah 120-160 kg / h; Lineárna rýchlosť: minimálny rozsah 50 - 100 metrov /min
[kh/h] [m/min]
6. Napätie: 380 / 50 [V /Hz]
7. Celkový výkon:min 150 [kW]
8. Priemerná spotreba: max 50 [kW]
9. Hmotnosť: max 7000 [kg]
10. Rozmery (D x Š x V): max 8000 x max 3500 x max 4600 [mm]
11. Certifikácia: CE, SGS

Základné príslušenstvo k výrobnej linke

1. Extrudér3 x sada [sada]
1.1 Priemer šneku: 65mm; 90mm; 65mm [mm]
1.2. L / D pomer závitovky: 30 : 1
1.3. rozdelenie motorov: "WNM", 30 KW; 55 kW; 30 KW [kw]
1.4. Prevodovka: 200; 250; 200 (3 sady) [sada]
1.5. Frek. menič: 3 kusy [ks]
1.6. Auto nasávanie - dávkovanie materiálu: 3 sady [sada]
1.7 Nerezová oceľ - vyhrievací prstenec: 3 náhradné sady [sada]
1.8. Hydraulické čerpadlo s príslušenstvom na výmenu sít 3 sady [sada]

2 .Vytlačovacia hlava1 kus [ks]
2.1. T-Vytlačovacia hlava: Huangyan Metóda - ostrá hlava
2.2. Nastavenie vytlačovacej hlavy: Automatické nastavenie 1 kus [ks]
2.3. Šírka vytlačovacej hlavy: min 1800 [mm]
2.4. Štrbina hlavy: 1,5 mm - min rozsah 0 až 1.5 [mm]
2.5. Automatické rýchlonastavenie s pomocným motorom, 1 sada [sada]
2.6. Výbava: valec rýchlej automatickej výmeny - 1 sada [sada]

3. Chladiaci systém:1 kus [ks]
3.1. Špecifikácia: Prvý chladiaci valec, leštený chróm, Priemer * Dĺžka 400 * 1800 mm 1 [ks]
3.2. Špecifikácia: Druhý chladiaci valec, leštený chróm, Priemer * Dĺžka 400 * 1800 mm 1 [ks]
3.3. Chladenie valca vnútorným prietokom chladenej vody s použitím konštrukcie Double-loop, so vstavaným
dvojvrstvým obojsmerným kanálom 1 [ks]
3.4. Driven valec: Chladenie a vybíjanie (regulátor otáčok s meničom) 1 [ks]
3.5. Chladič vody 16 kW so vstavaným zásobníkom, od 10 do 50 °C 1 [ks]
3.6. Automatický drtič odrezkov 1 [ks]

Doplnkové položky súvisiace s obstaraním predmetu zákazkyDoprava na miesto, montáž, zapojenie, testovanie funkčnosti, uvedenie do prevádzky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za dodanie predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 303 222,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Výskum a inovácie, PO 3, Kód výzvy: OPVaIMH/ DP/2016/3.3.1-04
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v
súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
1.6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.

1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.

1.12.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili nasledujúce doklady: podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis/y z registra trestov člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov a uchádzača ako právnickej osoby; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov.

1.13.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO (body 1.1. až 1.6, 1.9,1.10).

1.14.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 5 k SP).

1.15.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:

1.Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu (účtov) v banke uchádzača/záujemcu alebo prísľub banky o tom, že v prípade úspešnosti ponuky uchádzača mu poskytne úver. Požadované vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Požaduje sa vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň s vyjadrením banky/bánk uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch (v takomto prípade záujemca/uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).

2.Doklady sa predkladajú v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie týchto dokladov.

3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.

4.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 5 k SP).

5.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.

6.Ak uchádzač/záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedeného dokladu za účelom preverenia ekonomickej a finančnej stability uchádzača a schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu. Prostredníctvom požadovaného dokladu má možnosť verejný obstarávateľ overiť minimálne jeho pozíciu likvidity a schopnosti prefinancovať predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 13:00
Miesto: Kontakté miesto verejného obstarávateľa: E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava, zasadačka č, 105, 1.poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude na mieste a v čase oznámenom uchádzačom podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO
upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa.
2.Verejný obstarávateľ (VO) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP.
3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v podľa § 47a zák. č. 40/1964 Zb. Obč.z.
4.Zmluva bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.
5.Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením
predmetu tejto zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetu zákazy, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä z.č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v z.n.p. a z.č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
6.VO/objednávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným
uchádzačom/dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej
finančnej kontroly poskytovateľa NFP alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania.
7. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní od doručenia faktúry. VO poskytne preddavok 30 % z ceny predmetu zákazky bez DPH po podpise zmluvy. Na faktúrach bude úspešný uchádzač/dodávateľ uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu.
8. Úspeš. uchádzač/dodávateľ zabezpečí odvoz a naloženie s použitým obalovým materiálom na svoje náklady a v
súlade s príslušnými predpismi.
9.VO vyžaduje od úspeš. uchádzača/dodávateľa zabezpečiť prevádzku servisného call centra min. v prac. dňoch od 8:00 -16:00 hod.
10.Záručná lehota sa vyžaduje 24 mesiacov.
11.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP.
12.Verejné obstarávanie bude realizované cez EVO (IS ÚVO) okrem predkladania a vyhodnocovania ponuky, ktorú
uchádzač doručí v lehote na predkladanie ponúk v listinnej podobe osobne cez podateľňu
alebo poštovou zásielkou na adresu kontaktného miesta VO. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených na internetovej stránke ÚVO http://www.evo.gov.sk. Prístup k SP v EVO získa záujemca registráciou k predmetnej zákazke č. 42.01. Po schválení registrácie VO obdrží informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. Schválením registrácie v EVO sú SP poskytnuté záujemcovi. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VO. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom EVO, zverejnené bude aj na Profile.
13.Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov.
14. Úspešný uchádzač predloží ES vyhlásenie o zhode alebo EÚ vyhlásenie o zhode alebo zahraničný doklad podľa
z.č.264/1999 Z. z. a Nariadenia vlády č. 436/2008 Z.z., resp. podľa príslušných právnych noriem v inom členskom štáte.
15. Ďalšie informácie sú v SP.
16.Verejné obstarávanie zodpovedá atribútom zeleného verejného obstarávania; ide o obstaranie inovačných
technológií.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.08.2017

Redakčné opravy

13471 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 191/2017
V oznámení 11672-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa EVERETT s.r.o., Zepelína 6006/9, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.09.2017 12:00 Má byť: 24.10.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.09.2017 13:00 Má byť: 27.10.2017 13:00
14988 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2017
V oznámení 11672-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa EVERETT s.r.o., Zepelína 6006/9, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.10.2017 12:00 Má byť: 20.12.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.10.2017 13:00 Má byť: 20.12.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
17518 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2017
V oznámení 11672-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa EVERETT s.r.o., Zepelína 6006/9, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.12.2017 12:00 Má byť: 31.01.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.12.2017 13:00 Má byť: 31.01.2018 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
1884 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 23/2018
V oznámení 11672-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa EVERETT s.r.o., Zepelína 6006/9, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.01.2018 12:00 Má byť: 01.03.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 13:00 Má byť: 01.03.2018 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
3014 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 43/2018
V oznámení 11672-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa EVERETT s.r.o., Zepelína 6006/9, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.03.2018 12:00 Má byť: 13.04.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.03.2018 13:00 Má byť: 13.04.2018 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ s cieľom získať čo najväčší počet ponúk vo verejnom obstarávaní sa rozhodol, že predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.

Profil Obstarávateľa


Dôležité