Oznámenie 11921 - MSS

Obsah

11921 - MSS
Vestník č. 163/2017 - 18.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Telpon s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 48062839
Kuzmányho 8, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.eurodotacie.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19441
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.eurodotacie.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.eurodotacie.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zavedenie inovatívnej technológie do spoločnosti Telpon s.r.o.
Referenčné číslo: CVO-071-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
72212000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka služby a tovarov:
1. Callio ( Call in one ) Management kampaní a klientov;
2. IKT vývojové a testovacie prostredie;
3. Krabicový softvér;
Vrátane dopravy, osadenia, zapojenia a skúšobnej prevádzky.
Predmet zákazky je rozdelený do 3 samostatných častí (logických celkov), pričom uchádzač môže predložiť cenovú ponuku na jednu alebo viac časti predmetu zákazky. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 336 959,42 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Callio ( Call in one ) Management kampaní a klientov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kuzmányho 8, 010 01 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka služby:
1. Callio ( Call in one ) Management kampaní a klientov;
Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 257 036,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie. Kód NFP: NFP313030L767
Časť: 2
II.2.1) Názov
IKT vývojové a testovacie prostredie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30200000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kuzmányho 8, 010 01 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovarov:
IKT vývojové a testovacie prostredie;
Vrátane dopravy, osadenia, zapojenia a skúšobnej prevádzky.
Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 40 001,45 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie. Kód NFP: NFP313030L767
Časť: 3
II.2.1) Názov
Krabicový softvér
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kuzmányho 8, 010 01 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovarov:
Krabicový softvér;
Vrátane dopravy, osadenia, zapojenia a skúšobnej prevádzky.
Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 39 921,64 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie. Kód NFP: NFP313030L767
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahujú ku všetkým častiam predmetu zákazky.

Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.09.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2017 13:00
Miesto: Otváranie obálok ponúk časť OSTATNÉ sa uskutoční na adrese: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01
Žilina. Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Osoba podľa § 8 zákona oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené dátum, čas a miesto otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ.Otváranie ponúk časť KRITÉRIÁ je verejné v nadväznosti na použitie ustanovení § 52 zákona. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z hodnotenia vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1)Súťažné podklady uverejní osoba podľa §8 v profile vedenom v súlade s §148 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto osoby podľa § 8.
(2)Osoba podľa § 8 uverejní v profile pri príslušnej zákazke v súlade s § 25 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní spôsob
určenia predpokladanej hodnoty zákazky (link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19441). Osoba
podľa §8 v záujme zvýšenia princípu transparentnosti primerane stanovila lehotu na predkladanie ponúk.
(3)Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o
verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú osobe podľa § 8 uchádzači
v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na
doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak osoba podľa §8 neurčí dlhšiu lehotu.
(4)Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke, a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže SÚŤAŽ
Zavedenie inovatívnej technológie do spoločnosti Telpon s.r.o. - NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude samostatne zabalená
časť s označením SÚŤAŽ OSTATNÉ - Zavedenie inovatívnej technológie do spoločnosti Telpon s.r.o. - NEOTVÁRAŤ a
samostatne zabalená časť ponuky označená ako SÚŤAŽ KRITÉRIÁ - Zavedenie inovatívnej technológie do spoločnosti
Telpon s.r.o. - NEOTVÁRAŤ. Ponuka bude doručená poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného
miesta osoby podľa § 8. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.
(5)Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta
verejného obstarávateľa: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2017

Redakčné opravy

4160 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2018
V oznámení 11921-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Telpon s.r.o., Kuzmányho 8, 010 01 Žilina zverejnenom vo VVO č. 163/2017 zo dňa 18.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2018 00:00 Má byť: 31.12.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité